Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 11:49 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Valentin Fii atent ca VAG au alt protocol de comunicatie fata de restul lumii, nu cred ca e ISO 9141. Scannerele generice s-ar putea sa nu mearga. Ai grija inainte sa cumperi ceva. Arunca un ochi pe ebay, e plin de oferte si acolo explica de multe ori ce protocol suporta sau ce protocol foloseste fiecare marca.
La Nubira de ex am protocolul vechi ALDL si conectorul nou OBD2. Un fel de strutocamila. La cele de dupa 2002 e OBD2 cu protocolul KWP2000. VAG sunt diferiti de restul lumii, au protocol propriu VAG-COM care nu e compatibil cu celelalte marci. Cunosc cat de cat problema pentru ca ma intereseaza subiectul de ceva vreme... am si deschis un topic "scanner autor" pe tema asta, insa n-a fost prea popular Am pe teava interfata... se ocupa tatal meu de ea ca eu in materie de electronica am doua maini stangi... @F1anatic Suna improbabil ce spui cu turatiile... esti sigura ca iti arata corect vitezometrul sau turometrul? Atata timp cat ai cutie mecanica "clasica" nu vad cum s-a putea obtine ce spui tu.... fara burnout sau fara sa-ti patineze ambreiajul. Eu la 90km/h am cam 6000rpm cu treapta a doua.. de aici m-am pacalit cu treptele. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 03:57 AM |