Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 09:47 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(f1anatic) Numai ca pt. asta trebuie sa facem rost de software pt. Audi si cablul OBD-2 (oare s-o potrivi ala de la mine ?) Cablul se potriveste. Softul si interfetele pentru VAG cred ca sunt cel mai usor de procurat. Am gasit o gramada de scheme pe net si mi-am facut de cateva ori interfetele necesare. Cu masinile mai noi este nevoie de interfata CAN-BUS (controller area network) si este ceva mai complicat de realizat, desi parametrii motorului pot fi in continuare interogati si prin vechea metoda OBD-2 (ISO 9141) (cred ca legislatia europeana/internationala prevedea asta). Una peste alta... ii recomand VAG COM, este de departe cel mai bun software pentru VAG. Dupa cate stiu, masinile japoneze folosesc protocolul ISO 9141, deci cablul si mufa trebuie sa foloseasca aceeasi pini
QUOTE(f1anatic) Stiu ca e foarte destept si adaptiv acest ECU facut de Denso-Subaru...combinat cu drive-by-wire. Nu as fi surprins ca intr-adevar sa citesc ca in reprizele de acceleratzie masina sa fie mai turata la viteza XX decit mersul constant la viteza XX ...pentru aceeasi treapta de viteza. Nu stiu...dar in momentul de fatza exclud o eroare in raportarea treptei mele de viteza.
Nu prea-mi explic cum se poate face asta fara o patinare a ambreiajului. Intr-adevar, la drive-by-wire ECU poate accelera independent de pozitia pedalei de acceleratie, dar turatia este direct proportionala cu viteza masinii. Cel putin asta spune mecanica... Masinile diesel au drive-by-wire de peste 10 ani -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 04:44 PM |