Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 01:32 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
ce am spus ( ca, din motiv neclar mie, cuplul maxim dat de producator nu este acelasi cu cel obtinut pe banc ( si ma refer la masini stock).
ex. Golf4 GTI nominal avea cuplu maxim de 173lb-ft la 1850rpm. masina stock pe dinamometru a fost 179lb-ft la 2900rpm. uitati-va pe site-ul asta unde baietii pun cam tot ce testeaza pe dinamometru si masoara. http://www.sportcompactcarweb.com/ cum masina ca sa accelereze trebuie sa isi creasca turatia practic asta trebuie facut. accelerat pana la turatia de putere maxima si tinut motorul in powerband. F1anatic, vitezele la Legacy GT sunt f. scurte, mai scurte decat la Civic. 5500rpm la 90km/h intr-a treia mi se pare muult rau. GTI-ul meu prindea 100km/h la 6000rpm intr-a doua. cred ca la 90km/h era f aproape de 5500rpm la care tu esti intr-a treia. asta s-ar putea sa fie si unul din secretele sprintului ultra-rapid al Legacy pe 0-100km/h -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:40 PM |