Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 01:06 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
Iata ce am spus in al doilea meu post pe acxest topic, pag.1
QUOTE(Valentin50014) Cuplul motor este important... doar pentru motor si pentru confortul pe care il aduce sofatului. O masina pe benzina, desi are un cuplu motor mai mic decat un diesel, daca retrogradeaza, transmisia ii amplifica acest cuplu facundu-l sa ajunga intr-o valoare mai mare la roata decat in cazul dieselului. Asta teoretic, practic numai pe dyno se poate stii exact. la turatii mai mari si fortele de frecare sunt mai mare. Pierderea transmisiei creste odata cu turatia.
P.S. Daca luam in considerare legile fizicii, tot la faptul ca puterea este cea mai importanta marime in acceleratia unei masini Mai sus am spus: QUOTE(Valentin50014) Insa ceea ce spui tu este foarte adevarta doar pentru aceeasi treapta de viteza. Aici era vorba de cuplul maxim la turatia de cuplu maxim...
Deci, mr. MR unde am incurcat eu lucrurile si le-ai descurcat tu? Pentru a evita confuziile ar fi mai bine daca ai cita sau ai scrie numele personei careia i te adresezi QUOTE(MR28673) Daca tot nu esti convins cu demarajul, mai dau o niste formule: Aici nu stiu daca i te adresezi lui fanatic sau mie... sau altuia... Ceea ce ai scris acolo este corect, deci?
Un site excelent explicat gasiti aici: http://www.allpar.com/eek/hp-vs-torque.html -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 02:10 PM |