Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 17 2005, 12:29 AM
Post
#2
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
QUOTE(Valentin50014) Nu este asa.
Deci: Pentru a afla valoarea exacta turatiei la care accelerarea masini este maxima, consulta parerea unui dinamometru. Totusi, pentru un benzinar aceasta este foarte aproape de turatia de putere maxima a motorului, pentru diesel aceasta turatie este putin mai joasa, dar nu pot sa-ti spun cu exactitate cu cat mai joasa este... Ceea ce am spus mai sus este valabil pt treptele 2-4, pentru tr. 1 este indicat sa schimbi mai repede datorita tractiunii Nu este asa ( Valentin 3:16) Acceleratia maxima a masinii este in plaja de turatzii a cuplului maxim (lb-ft, N-m)) - nu al puterii (bhp). Pt. benzinarul meu...puterea maxima este la 5500 dar cuplul maxim este intre 3000 si 5000 rpm. Atita vreme cit pot tzine masina in aceasta plaja de turatzii - voi avea acceleratzie maxima. Nu stiu in ce masura potzi determina de pe graficul daca panta "slope" vitezei vs. timp (ADICA acceleratzia) devine mai mica (mai putzin pozitiva) pe masura ce trece de 5000 rpm. Oricum acceleration = (rate of change of velocity)/ time. Cred ca se poate calcula de pe grafic...sau pot oferi valorile folosite. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 04:16 AM |