Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 16 2005, 11:13 PM
Post
#2
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
QUOTE(Iulian HondaFan) acceleratia maxima a motorului va fi cand schimbi la 4000rpm in treapta urmatoare. desi cuplul este maxim la 2000rpm cuplul la roata este de regula la o turatie mai mare. nu stiu exact de ce se intampla chestia asta dar pe bancul de probe cuplul maxim la roata se atinge la 500-1000rpm peste cel nominal al motorului. este posibil ca masurarea pentru motor se face in conditii diferite de sarcina fata de cea reala.
Reamintesc ca e vorba de un motor diesel avand puterea maxima la 4000 de ture si cuplul maxim la 2000. Nu sunt convins ca asta ar fi raspunsul corect pt ca nefiind un motor pe benzina atunci ajung mai greu la turatia de 4000 de ture si se pierd secunde pretioase pe care nu stiu daca le mai recuperez atunci cand trec in treapata superioara. Avand in vedere ca este vorba de un diesel cred ca schimbarea la 3000 de ture cazand pe turatia de cuplul maxim ar asigura un demaraj mai bun. Si daca pentru demaraj trebuie schimbat la turatia de putere maxima, in cazul meu 4000 de ture va intreb atunci ce importanta mai are la ce turatie este cuplul maxim. Astept si alte pareri.[/b] |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 01:05 PM |