Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 16 2005, 10:09 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
1. de la 15 (secunda 5, cand ai inceput sa accelerezi) si 55 (secunda 9) n-ai schimbat viteza. Ai facut 15-55 cam in 4 secunde. Probabil, ai fost in treapta a doua. Daca erai in prima ai fi rupt sigur aderenta si cresterea turatiei era mai colturoasa
2. Ai schimbat o data in secunda 9 si a doua oara in secunda 12. (probabil 3 si 4). In secunda 15 ai incept sa incetinesti si in 17 ai calcat ambreiajul. 3. Probabil 2,3 si 4, insa nu bag mana in foc ca ar fi 1,2 si 3. Totusi, 90 in prima treapta mi se pare cam mult. Merg pe varianta 2 3 4 4. Cam 73mph 5. Te-ai plafonat la viteza aia pentru ca asa ai vrut TU. Se vede ca nu mai accelerezi dupa secunda 15 6. Comparativ cu dCI 65 al tatalui meu, e onorabil O comparatie cu td ar fi la cutie... e clar mai lung etajata raportata la turatia motorului. Presupunand ca in treapta a doua ai urcat la redline in sec 9 si ca in secunda 4 erai la relenti, redline intr-a 4-a ai fi urcat la 110 mph, chestie nu foarte la indemana td-urilor obisnuite. Urmarind curba de boost intre sec 7 si 10, se pare ca inca mai ai loc de tuning si ca turbina gafaie la turatii inalte Ti-ar prinde bine o cutie DSG -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 04:09 AM |