Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 13 2005, 10:58 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(Mihai63349) In general, depasirile cele mai bune le faci tinand motorul in regim de cuplu maxim. ca sa intelegi mai bine, cuplul motor te ajuta sa folosesti eficient puterea. Nu este chiar asa. Cuplul motor se refera numai la motor. Cuplul la roata (cel important) este maxim in jurul turatiei puterii maxime deoarece rapoartele transmisiei te avantajeaza (esti cu o treapta inferioara). Depasirile se incep la turatia de cuplu maxim pentru a avea un spaatiu de turare. Daca le-ai incepe chiar la turatia maxima ar trebui sa urci o treapta.
Repet, cuplul maxim este doar o marime pentru motoare, in accelerare nu are nici o importanta. Toate masinile de curse schimba la redline -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 10:13 AM |