Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 13 2005, 10:52 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 584 Joined: 28-June 05 From: Bucuresti Member No.: 50.007 |
QUOTE(f1anatic) Adeptzii diesel-ului inseamna ca nu au condus niciodata o masina pe benzina turbo...si nu vorbesc ceva comun gen Skoda, VW, Audi cu 1.8 T ci...ALTCEVA Probabil te referi la mine. Din nou dovedesti ca nu citesti un mesaj simplu si scurt, sau poate nu l-ai inteles... :bash:
Cuplul motor este important... doar pentru motor si pentru confortul pe care il aduce sofatului. O masina pe benzina, desi are un cuplu motor mai mic decat un diesel, daca retrogradeaza, transmisia ii amplifica acest cuplu facundu-l sa ajunga intr-o valoare mai mare la roata decat in cazul dieselului. Asta teoretic, practic numai pe dyno se poate stii exact. la turatii mai mari si fortele de frecare sunt mai mare. Pierderea transmisiei creste odata cu turatia. P.S. Daca luam in considerare legile fizicii, tot la faptul ca puterea este cea mai importanta marime in acceleratia unei masini -------------------- Audi A4 130CP - 2002
Panda MultiJet 1,3 |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 02:40 PM |