Reprizele dinamice |
This topic is about Reprizele dinamice, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Reprizele dinamice |
Dec 13 2005, 12:21 AM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 45 Joined: 12-December 05 From: Bucuresti Member No.: 63.294 |
Parerea voastra care este? Argumentati! Multumesc! |
|
|
Dec 13 2005, 10:47 AM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 476 Joined: 12-December 05 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 63.342 |
Pana la urma, tot puterea conteaza. In general, depasirile cele mai bune le faci tinand motorul in regim de cuplu maxim. ca sa intelegi mai bine, cuplul motor te ajuta sa folosesti eficient puterea.
De aceea, la diesel depasesti usor la 2000-2500 rpm, iar la benzina aspirat intre 3500 si 5000 rpm. Cel mai bine ar fi sa te uiti la curba de cuplu a motorului ca sa-ti dai seama cam pe unde se simte masina cel mai bine. Reprizele din teste sunt mai bune la dieselurile cu putere comparabila cu aspiratele benzina doar in conditiile rularii in aceeasi treapta de viteza. Dar, spre exemplu, eu, cu V6 2,5 l 158 CP si 223 Nm (Hyundai Sonata) l-am "facut" la Predeal pe un BMW 320 d, 136 CP si 320 Nm foarte ambitios. E drept, n-am lasat-o sub 4000 rpm. Deci, puterea conteaza , cu conditia sa stii s-o folosesti. |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 09:51 AM |