Octavia Vs Octavia |
This topic is about Octavia Vs Octavia, the author, el_ovy, wrote about: Nu am stiut unde trb sa deschid subiectul asta... la Skoda sau la Versus... pana la urma l-am deschis aici /smile.gif" style="vertical-align:middle" e ... To read more just scroll down
Octavia Vs Octavia |
Jun 7 2005, 07:50 PM
Post
#1
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 9-July 03 From: Bucuresti Member No.: 14.189 |
Eu am in plan sa imi cumpar o Skoda. Vreau sa o cumpar in leasing la vreo 15.000 cip. Treaba e ca io am facut 2 configuratii si nu stiu la care sa ma decid.. si as avea nevoie de ajutorul vostru. 1. Octavia Tour 1.9 TDI 110cp. Optionale: alarma si telecomanda pt inchiderea centralizata,climatronic,ESP,geamuri electrice fata,senzori parcare,4 difuzoare suplimentare,culoare metalizata. La 14.461 Euro 2.Octavia II 1.9 TDI 105cp Ambiente. Optionale: alarma si telecomanda pt inchiderea centralizata,ESP,senzori parcare spate,4 difuzoare suplimentare,culoare metalizata. La 15.315 Euro Si as mai avea o nedumerire am inteles de pe forum ca la O2 nu prea ai vizibilitate la parcari. Vroiam sa stiu daca si la Tour e problema asta... ca sa stiu daca mai are rost sa iau senzori de parcare. Merci! :brave: |
|
|
Jun 7 2005, 07:51 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
este relativ de versus . pentru ca sunt in comparatie directa 2 masini .
-------------------- |
|
|
Jun 7 2005, 10:41 PM
Post
#3
|
|
novice Group: Membri Posts: 26 Joined: 11-March 05 From: Bistrita (Bistrita) Member No.: 42.105 |
Eu zic sa iei Octavia2. Este, totusi, mai avansata decat Tour. De fapt intrebarea nu isi are locul. Model lansat in 1998, parca(O1), sau model 2004(O2). Este cam "obviously", chiar daca Tour are cateva optiuni in plus si aprox 1000E mai putin.
-------------------- Renault Laguna 1.9 dci, 120 CP
|
|
|
Jun 8 2005, 10:59 AM
Post
#4
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
1=Octavia II are suspensie spate independenta, Octavia I semiindependenta... 2=piesele de schimb sunt mai scumpe la O2 decat la O1 3=compara regimul de turatie la care cuplul motor este maxim la fiecare din ele... 4=in final, ori vrei TDI ori TDI/PD (pompa injector)...avantajul motorului de 105 CP consta intr-un castig de combustibil, insa nu f. evident iar dezavantajul in zgomotul mai ridicat decat cel de 110 CP. Eu as opta dupa un drive-test cu amandoua...personal, as alege O1. Model vechi, dar probleme ascunse ce tind spre zero ! Succes! |
|
|
Jun 8 2005, 11:11 AM
Post
#5
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
aseara am aflat de la un sef de service skoda ca pe O2 sunt muulte probleme cu componentele electronice, probleme care la O1 nu ar exista (cum zice Doru, masina e cunoscuta deja si se stie ca nu are probleme). ce mai stiti despre asta? merita sa me re-orientez catre octavia 1 (ma rog, octavia tour)? multumesc mult! -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Jun 8 2005, 11:16 AM
Post
#6
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 9-July 03 From: Bucuresti Member No.: 14.189 |
Merci mult pt raspunsuri... da as mai vrea sa intreb de la ce vechime in condus poti sa faci un test drive. Ca nu stiu daca ma incadrez
Si inca nu mi-a raspuns nimeni la intrebarea cu vizibilitatea. Chiar vreau sa stiu daca si la Tour e problema cu vizibilitatea la parcari ca la O2(asa am inteles de pe forum). Merci! :wave: |
|
|
Jun 8 2005, 11:18 AM
Post
#7
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
defineste : nu prea ai vizibilitate ?
termenul minim eu stiu ca este 1 an . adica sa nu mai ai lamaie in geam . altii cer 2 . -------------------- |
|
|
Jun 8 2005, 11:27 AM
Post
#8
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 9-July 03 From: Bucuresti Member No.: 14.189 |
Pai am vazut aici pe un forum un tip care a zis ca are probleme in parcari cu vizibilitatea la O2. Mai mult nu stiu. Si d`asta intreb ca sa stiu si daca e adevarat sau nu si in ce masura ar putea fi problema asta si la Tour.
|
|
|
Jun 8 2005, 11:30 AM
Post
#9
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
toate masinile mai noi au "probleme de vizibilitate" in spate - asa le percepem noi, obisnuiti cu masinile de acum 10 ani, care au o mare suprafata vitrata in lateral-spate (eu inca mai am un cielo, in care am super-vizibilitate).
din cauza stalpilor din lateral-spate, a caror prezenta si grosime am inteles ca e dictata de norme de siguranta, s-a micsorat supratata vitrata (nu mai ai gemuletul ala triunghiular prin care vedeai cand ieseai cu spatele dintr-o curte sau de pe marginea drumului). n-ai ce face.. trebuie sa te obisnuiesti... sau sa pui senzori de parcare ) -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Jun 8 2005, 11:32 AM
Post
#10
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
cred ca voua vi se pare . eu nu am avut niciodata astfel de probleme !
-------------------- |
|
|
Jun 8 2005, 11:55 AM
Post
#11
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
asta e... esti sofer mai bun!
eu recunosc cinstit ca am unele probleme de orientare la mersul cu spatele... dar perseverez! -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Jun 8 2005, 12:10 PM
Post
#12
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.906 |
.....si eu am probleme la manevrarea cu spatele la O2-Combi.....probleme mari de tot
Vin de pe o Lada Niva, care era infinit mai scurta si mult mai inalta...Oglinzile erau ca la Cazino Cred ca e o chestiune de obisnuinta pana la urma. |
|
|
Jun 8 2005, 12:10 PM
Post
#13
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
vreau sa subliniez faptul ca mai greu mi se parea de parcat o berlina decat o masina gen octavia.
-------------------- |
|
|
Jun 8 2005, 12:20 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
oricum, hai sa revenim la discutia initiala:
la aceiasi bani, e mai bine sa iei O1 sau O2? mie mi-au iesit fix la acelasi pret (octavia tour 1.9 tdi 115 cp cu aproape toate optionalele posibile / octavia 2 elegance 1.9 tdi 105 cp cu doar cateva optionale, ca e mlt mai bine accesorisaza pe standard) - adica pe la 19500 EUR DDP. octavia 2 are clar mult mai multe device-uri atractive (gen torpedo climatizat si alte alea-alea) - dar eu am inteles ca tocmai faptul ca are atatea chestii dragute ar face-o mai putin fiabila decat octavia 1. voi ce stiti? -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Jun 8 2005, 12:34 PM
Post
#15
|
|
sofer Group: Membri Posts: 60 Joined: 9-July 03 From: Bucuresti Member No.: 14.189 |
Eu unu as mai pune problema si in felul asta... Cat de tare s-ar simti diferenta dintre cele 2 masini. Ar fi cu muuult mai buna Octavia 2? :bounce:
|
|
|
Jun 8 2005, 12:41 PM
Post
#16
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.906 |
Din cartii, eu zic ca O2 e mult superioara.....Chestia cu torpedoul nici nu merita luata in calcul....Parerea mea.
Este insa foarte important sa faci comparatia intre device-urile suplimentare ale masinii ca atare. In plus, la caroserie si habitat O2 rezolva foarte multe din problemele cu care s-a confruntat O1 -------------------- Lada-Niva-1,7i / si Skoda Oct.2-4x4Combi 1,9TDI /
|
|
|
Jun 8 2005, 12:45 PM
Post
#17
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 194 Joined: 30-November 04 From: Bucuresti Member No.: 36.556 |
pai da, si eu tot din hartii am judecat pana acum.
am lansat intrebarea pentru cei care chiar stiu si din practica daca octavia 2 chiar are acele probleme de care vorbeam (soferi de octavia 2, mecanici - NU vanzatori!) vad ca tu ai o O2 - multumit? -------------------- corolla 2.0 D-4D Sol
|
|
|
Jun 8 2005, 12:46 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
Sistemul de racire este acelasi si cu torpedou climatizat si fara, nu are nici-o legatura cu functionarea tehnica a masinii.
Puntile independente sau semiindependente influenteaza comportamentul masinii, torpedoul masinii climatizat sau nu, nu (sau intr-o masura insignifianta). Daca nu ami merge climatizarea la torpedoou, poti merge si asa, daca iti pica un amortizor, nu. -------------------- mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
|
|
|
Jun 8 2005, 02:49 PM
Post
#19
|
|
novice Group: Membri Posts: 48 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.906 |
Da, extrem de multumit.....
De felul meu pana acum un an nu am prea condus masini procopsite, dar anul asta am avut parte de un Transporter nou noutz, de o Mazda, de un Seat, si de o Solentza (o surpriza foarte, foarte placuta..jos palaria). A mea e 4x4 cu un sistem inteligent ce adapteaza modul de tractiune in functie de conditiile de drum. Imi pare de o stabilitate incredibila. Am condus-o in conditii de ploaie cu vizibilitate 10 metrii sau ceva...si am franat violent, si am tras de volan cat am putut sa o silesc sa derapeze sau sa piarda controlul...Dar nu m-a lasat nici sistemul asta, nici ESP-ul. Mi-ar placea sa mai dau peste un proprietar care sa comenteze legat de ea, sa nu se zica ca bat campii. Am tot umblat pe la service, ba sa ii cumpar covorase, ba sa ii mai pun un rand de boxe...De fiecare data am vb. si cu mecanicii si cu alti proprietari, si in afara unor chestii minore nimeni nu s-a plans de vreun defect semnificativ. Un singur domn s-a plans ca masina lui indica ceva incorect pe bord (nu am aflat exact ce), si lucrul s-a remediat in numai cateva minute din setarea softului. Domnul asta era foarte nervos si suparat pe Skoda in general, dar intrebat mai pe indelete nu a stiut sa mai indice si alt necaz. Lumea spune ca preturile de Service sunt putin cam piperate, si poate ca nu minte intrutotul, dar daca le compari cu cele de la alte masini din aceiasi gama e floare la ureche -------------------- Lada-Niva-1,7i / si Skoda Oct.2-4x4Combi 1,9TDI /
|
|
|
Jun 8 2005, 02:54 PM
Post
#20
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
Sa-ti spun eu despre fantasticul sistem 4x4 de la Octavia :
95% fata - 5% spate. In conditii de aderenta precara un vascocuplaj transfera pana la 50% din cuplu pe rotile din spate . La pariu ca iti pot invarti masina fara ca ESP si tot TC si 4x4 sa aiba ceva de spus ? :angel: George, ti-am modificat eu postul corectand datele inexacte. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:17 AM |