Atac la logan!!!! |
This topic is about Atac la logan!!!!, the author, gabi4, wrote about: postul german de televiziune RTL, la o ora de maxima audienta a difuzat un test comparativ foarte dubios intre un logan si un golf4 vechi de vreo 5 an ... To read more just scroll down
Atac la logan!!!! |
Apr 17 2005, 06:19 PM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
si iata cum s-a desfasurat testul: -test de franare in care loganul era fara abs fata de golf cu abs...rezultatul loganul s-a dus mai in fata cu 10 metri ...(nu avea nici o sansa) -test intre jaloane in care loganul "bineinteles" a fost de sub control -test la impact frontal in care desi capul soferului golfului a izbit violent parbrizul, tot loganul a iesit rau....cica soferul loganului putea suferi nu stiu ce comotie cerebrala(vraja) se pare ca nemtii s-au suparat tare de tot pe succesul loganului incat sa treaca la magarii de genul acesta... :disgust: -------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Apr 18 2005, 06:13 AM
Post
#2
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 12 Joined: 20-February 05 From: Bucuresti Member No.: 40.819 |
Salut.
Am un prieten stabilit in Germania si acum cateva zile cand am vorbit cu el la tel. mi-a zis ca nemtii sunt foarte nemultumiti de calitatea masinilor romanesti (adica de Logan). Ce se spune la TV despre succesul nebun al masinii Logan in Germania e partial adevarat.E doar strategia de marketing a uzinelor Renault. In Germania au facut cum au facut si la noi: reclama din plin (inca inainte de lansare), pret (super)atractiv, incat normal ca oamenii s-au grabit sa o comande. Dar dupa ce s-au vazut cu ele au incept sa apara problemele, aceleasi ca pe la noi,adica consum MULT mai mare decat cel specificat de cartea tehnica (Mediu 10l/100 Km), cutie care "agata", becuri care se aprind aiurea (sau deloc), etc. Parerea mea e ca cei de la Renaul au politica de vanzari asemanatoare japonezilor (masina noua ieftina, dar piesele de schimb super scumpe),dar macar daca ar face si ei lucruri de calitate. Parerea mea e ca decat un Logan nou, mai bine o alta masina Germana SH. |
|
|
Apr 18 2005, 11:13 AM
Post
#3
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 226 Joined: 18-January 05 From: Bucuresti Member No.: 38.765 |
QUOTE(Alex40826) ,adica consum MULT mai mare decat cel specificat de cartea tehnica (Mediu 10l/100 Km), cutie care "agata", becuri care se aprind aiurea (sau deloc), etc. .
Ce agata cutia? Ce becuri se aprind? Consum 10 / 100 km mediu?????????? Eu am mediu in oras 8,5 ,afara 6.0 si la 160 km / h am 10 l/100km Pot sa scrie in ziare cat vor (si astea sunt bagate de concurenta cu siguranta ) ,eu stiu exact cat imi consuma. Si apropo : cine a zis aberatia aia cum ca Loganul consuma 14-18 l/100 km??? Unde asta??? Sa incerc si eu??? CONCURENTA??? Cred ca e bine totusi sa si gandim cand citim cate ceva , sa nu o luam exact asa cum scriu ei. |
|
|
Apr 18 2005, 04:25 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Nu inteleg...urata, urata dar nu te uiti la ea inainte sa o cumperi? Nu-ti place nu o lua frate ce atata vorbaraie. Apropo va mai amintiti de skoda felicia? QUOTE Am un prieten stabilit in Germania si acum cateva zile cand am vorbit cu el la tel. mi-a zis ca nemtii sunt foarte nemultumiti de calitatea masinilor romanesti (adica de Logan).
Cate loganuri sunt in germania de sunt asa de nemultumiti? Din cate stiu nicim macar nu a inceput exportul acolo... |
|
|
Apr 19 2005, 07:59 PM
Post
#5
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 4 Joined: 21-March 05 From: Brasov (Brasov) Member No.: 42.759 |
|
|
|
Apr 19 2005, 08:29 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Membri Posts: 973 Joined: 7-January 04 From: Bayern,Germany Member No.: 19.672 |
Informatia e gresita nu a aparut nici un test pe RTL,ci in marea revista Auto Bild care face teste la toate masinile din Germania.Logan va fii aici disponibil din 12 iunie la pretul de 7.200€.Problema ca a fost luat un Logan pentru piata din Ro nu pentru export si avea si ABS.Eu pot sa va trimit si pozele au fost facute diferite teste si sunt groaznice se acuza Renault mult pentru technica invechita,din pacate si eu sunt inginer auto si stiu ca este adevarat.Mai precis Loganul a oprit la 52 m iar o masina moderna cum o fii chemand-o opreste pana in 40 m.Si ar mai fii multe eu unul nu tin sa fac concurenta ci faptul ce se scrie sa fie si adevarat.
-------------------- Golf GTI
|
|
|
Apr 19 2005, 09:00 PM
Post
#7
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
Willkommen.
Sie haben uns sehr gefehlt |
|
|
Apr 19 2005, 09:50 PM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.291 Joined: 17-June 04 From: Bucuresti Member No.: 28.023 |
Heißen Sie Willkommen hinter Rai. Wir haben verpasst Sie
-------------------- 2004 Suzuki Ignis 1.3 VVT
2007 Suzuki Swift Sport 1.6 VVT |
|
|
Apr 20 2005, 01:04 PM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 565 Joined: 25-March 04 From: roman-is-bucuresti Member No.: 22.923 |
QUOTE(Rai) Problema ca a fost luat un Logan pentru piata din Ro nu pentru export si avea si ABS.
rai ma faci sa rad cum sa aiba masina aia abs daca i s-au blocat rotile?????????? loganul a rulat metri buni cu rotile blocate :bash: :bash: :bash: si testul A FOST DIFUZAT PE RTL!!!!!!!!! or fi facut si ei teste, dar ce am vazut eu A FOST PE RTL!!!!!!!! asha ca decat sa vb in necunostinta de cauza mai bine :cenzurat: mai documenteaza-te -------------------- SLZ Scala 1.4 MPI :D
CFR SUCKS! Pro cee'd |
|
|
Apr 20 2005, 04:13 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.566 Joined: 17-October 03 From: Bucuresti Member No.: 17.205 |
|
|
|
Apr 20 2005, 04:39 PM
Post
#11
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Desi evident ca exista o nota de subiectivism in test, totusi rezultatele testelor sunt evidente. Ba chiar scrie acolo ca au schimbat anvelopele Montana cu unele mai performante ca sa vada cum e cu franele.
Treaba e ca mi se pare ca au dreptate, adica per total exprima realitatea articolul respectiv. |
|
|
Apr 20 2005, 06:37 PM
Post
#12
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
toata lumea are dreptate. nu va mai certati
am vazut si eu imaginile preluate de la RTL. deci ele exista. |
|
|
May 30 2005, 11:55 AM
Post
#13
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 17-May 05 Member No.: 47.070 |
testul a fost si in revista si pe RTL! scopul testului a fost sa-i constientizeze pe amaratii de nemtii de rand (nu cei care au cat de cat cultura ) si care sunt obisnuiti sa merag ore intregi cu 150 pe autobahn ( care cum au auzit ca apare o masina noua la aprox 5000 euro au vrut sa o cumpere) cu adevarata masina..adik fara ABS, etc..etc...prob de stabilitate..SI ....MASS-MEDIA A REUSTI!!
masina asta nu e facuta pt ei!!! din mai multe pdv!!! |
|
|
May 30 2005, 12:08 PM
Post
#14
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 233 Joined: 17-May 05 Member No.: 47.070 |
QUOTE(gabi4) QUOTE(Rai) Problema ca a fost luat un Logan pentru piata din Ro nu pentru export si avea si ABS.
rai ma faci sa rad cum sa aiba masina aia abs daca i s-au blocat rotile?????????? loganul a rulat metri buni cu rotile blocate :bash: :bash: :bash: si testul A FOST DIFUZAT PE RTL!!!!!!!!! or fi facut si ei teste, dar ce am vazut eu A FOST PE RTL!!!!!!!! ei zic ca masina are standard ABS, dar in test spun ca variantele mai scumpe au..draq sa mai intelega!! oricum din poze se vede ceva fum din roti dar putea si sa aiba si sa scoaat fum (si cum abs, rotile merg mai incet decat avanseaza asfaltul, de unde si scartaitul si fumul putin) curios... asha ca decat sa vb in necunostinta de cauza mai bine :cenzurat: mai documenteaza-te |
|
|
May 30 2005, 03:39 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
testul meu:))in prezent am un bmw 520d din 2000,kombi..l-am scos pe la 10900 cu totul pusa la punct.E, si m-am urcat si in loganu de 1.6 al unui amic.Ce am descoperit:
te uimeste faptul ca in momentul in care deschizi usile din telecomanda se aprind becurile de interior(bravoooooooo) dupa ce te-ai urcat remarci bordul frumos dupa ce ai pus mainile pe volan iti dai seama ce plastic naspa e pe volanul ala..sau ce materal o fi ma rog ca pozitia de condus e prea inalta si incomoda,dar mai sa fie scaunele au suport lombar! frana mi sa parut eficienta,ca la cele fara abs pedalele nu stiu,dar au niste curse ciudate..cutia de viteze e ok stergatoarele de parbriz,noi,deja zgariau parbrizul si zici ca erau de jucarie motorul..pornire la prima cheie,foarte silentios pana il calci cand iti dai seama ca un benzinar de 1.6 face mult mai multa galagie ca dieselul meu de 2000cmc!! a,uitasem,usile zici ca sunt de carton:((prea usoare.. iar motorul..o mare deziluzie!ma asteptam la mult mai mult de la 1.6 90cp 1 tona greutate,pai bmw-ul meu desi are 136cp,dar 1,7tone e mult,mult mai nervos si la un consum mai mic!)))mi sa parut f puturos. si atunci imi pun intrebarea,cine sunt fraierii care dau 8000 pe logan?nu va suparati dragi amatori de dacia,dar motorul meu la 200000km merge de 20X mai bine ca loganul:((e trist.Te simti ca intr-o masina ieftina. De batut nu batea nimic pe ea..incredibil,dar adevarat.E adevarat si ca e aproape noua,sub 10000km. Placerea condusului,inspre 0,nu e deloc stabila:((.O simiti ca e usoara. se plange lumea ca sunt scumpe piesele la bmw...e fals intr-o anumita masura:cap de bara+bieleta directie 2100000lei.Si nu le schimbi la 6 luni(in mod normal de condus:))) cam atat,in mare. |
|
|
May 30 2005, 10:01 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
In romania se moare de foame si voi vroiati ca renault sa fabrice bmw-euri...
S-au facut aatea comentarii idioae despre masina asta incat ma apuca sila...pot sa pariez ca cel putin 1/4 din cei care vorbesc aici despre masina nici macar nu s-au urcat in ea. Dan27, de ce nu-ti faci un parc de rable (sh-uri) de prin europa si fa concurenta lui renault. |
|
|
May 31 2005, 09:52 AM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 296 Joined: 30-January 04 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 20.528 |
cand o sa fie gata o sa te chem la inaugurare. Ma deranjeaza faptul ca nu esti obiectiv.
|
|
|
May 31 2005, 10:49 AM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.880 Joined: 21-November 04 From: Ploiesti (Prahova) Member No.: 36.169 |
Nu am logan,nu ma omor dupa designul ei, probabil ca n-o sa-mi cumpar si sunt subiectiv.
Masina este OK la banii care-i dai pe ea si pana acum eu nu am auzit om care sa aiba probleme cu masina. Eu am mers cu una care avea aprox. 20000 si mergea excelent, masina de firma de constructii-deci forjata, si nu i se schimbase nimic. Intr-adevar interiorul este simplut si "dubios" din pct de vedere al calitatii materialelor (in special chestia aia argintie) insa masina este noua, f ieftin de intretinut si fiabia (cel putin pana acum). O alta chestie deranjanta (pt mine ce-a mai importanta si singura care de fapt conteaza) este pozitia la volan si faptul ca scaunele nu ofera nici un fel de sustinere laterala... |
|
|
May 31 2005, 06:03 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Uitati ce spune destul de renumita revista frantuzeasca ACTION AUTO-MOTO:
"Dacia Logan 1.6 MPI Lauréate : Super affaire Dans sa version Lauréate, la Dacia Logan ne vaut plus 7 500 €. Tant mieux. Sur le forum (Plus de photos) Réagissez ; notre essai Comme il fallait s’y attendre, la Logan a fait grand bruit. Une voiture neuve 7 500 €, c’est alléchant, surtout quand la moindre citadine avoisine les 10 000 €. Mais voila;, il y a un <<mais>>. Dans sa définition de base, la Dacia Logan n’embarque même pas le minimum "vital";. Pas de volant réglable, pas de condamnation centralisée, pas de vitres électriques ni meme la possibilité d’avoir une climatisation... en option, c’est un vrai retour en arriere. Heureusement, dès le second niveau, baptisé Ambiance et tarifé 300 € de plus, et surtout dans la finition la plus haute Lauréate, la Logan se civilise, adoptant ce que l’on estime aujourd’hui comme indispensable pour une voiture neuve. Bref, pour 1 050 € de plus, soit 8 550 € en 1.4 et 8 990 € en 1.6 litres, la Renault Roumaine devient la vraie bonne affaire du moment. Seule la climatisation pointe aux abonnés absents (840 € en option) dans cette trois volume grande comme une Megane, dotée d’un coffre d’Espace et fabriquée comme une Clio... de premiere génération. Confortable en suspension, mais bruyante et pénalisée par une position de conduite trop haute, la Logan représente sans doute la meilleure alternative aux occasions récentes tant convoitées par les familles a la recherche d’une voiture vaste et fiable... mais pas trop chere. " Cred ca descrierea este intocmai cu realitatea, oricum tot ei au comparat Loganul cu Trabantul sec XXI[/url] -------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
May 31 2005, 06:06 PM
Post
#20
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.261 Joined: 3-May 05 From: Bucuresti Member No.: 45.944 |
Uitati si linkul catre topicul deschis pe tema Loganului.
http://auto-moto.com/phorum/viewtopic.php?t=8868 -------------------- Hyundai Accent 1.5Crdi VGT 110cp
I am but a fool, and have never claimed otherwise Expect less than a fool, and you shall be satisfied Expect but a fool, and you should be gratified Expect more than a fool, and you are but a fool yourself |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 8th May 2024 - 06:21 AM |