Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Atac la logan!!!!
Masini.ro Forum > Marci de masini > Marci de masini > Dacia > Logan Berlina/MCV/Pick-up
Pages: 1, 2, 3, 4, 5
gabi4
postul german de televiziune RTL, la o ora de maxima audienta a difuzat un test comparativ foarte dubios intre un logan si un golf4 vechi de vreo 5 ani....

si iata cum s-a desfasurat testul:
-test de franare in care loganul era fara abs fata de golf cu abs...rezultatul loganul s-a dus mai in fata cu 10 metri ...(nu avea nici o sansa)
-test intre jaloane in care loganul "bineinteles" a fost de sub control
-test la impact frontal in care desi capul soferului golfului a izbit violent parbrizul, tot loganul a iesit rau....cica soferul loganului putea suferi nu stiu ce comotie cerebrala(vraja)


se pare ca nemtii s-au suparat tare de tot pe succesul loganului incat sa treaca la magarii de genul acesta...


:disgust:
Alex40826
Salut.
Am un prieten stabilit in Germania si acum cateva zile cand am vorbit cu el la tel. mi-a zis ca nemtii sunt foarte nemultumiti de calitatea masinilor romanesti (adica de Logan). Ce se spune la TV despre succesul nebun al masinii Logan in Germania e partial adevarat.E doar strategia de marketing a uzinelor Renault. In Germania au facut cum au facut si la noi: reclama din plin (inca inainte de lansare), pret (super)atractiv, incat normal ca oamenii s-au grabit sa o comande. Dar dupa ce s-au vazut cu ele au incept sa apara problemele, aceleasi ca pe la noi,adica consum MULT mai mare decat cel specificat de cartea tehnica (Mediu 10l/100 Km), cutie care "agata", becuri care se aprind aiurea (sau deloc), etc. Parerea mea e ca cei de la Renaul au politica de vanzari asemanatoare japonezilor (masina noua ieftina, dar piesele de schimb super scumpe),dar macar daca ar face si ei lucruri de calitate. Parerea mea e ca decat un Logan nou, mai bine o alta masina Germana SH.
mihai38772
QUOTE(Alex40826)
,adica consum MULT mai mare decat cel specificat de cartea tehnica (Mediu 10l/100 Km), cutie care "agata", becuri care se aprind aiurea (sau deloc), etc. .

Ce agata cutia?
Ce becuri se aprind?
Consum 10 / 100 km mediu??????????

Eu am mediu in oras 8,5 ,afara 6.0 si la 160 km / h am 10 l/100km
Pot sa scrie in ziare cat vor (si astea sunt bagate de concurenta cu siguranta ) ,eu stiu exact cat imi consuma.
Si apropo : cine a zis aberatia aia cum ca Loganul consuma 14-18 l/100 km??? Unde asta??? Sa incerc si eu??? CONCURENTA???
Cred ca e bine totusi sa si gandim cand citim cate ceva , sa nu o luam exact asa cum scriu ei.
ncristi
Nu inteleg ce dracu i-a nemultumit pe friti la logan...adica rezista prin hartoapele noastre si nu rezista la ei...

Nu inteleg...urata, urata dar nu te uiti la ea inainte sa o cumperi?
Nu-ti place nu o lua frate ce atata vorbaraie.

Apropo va mai amintiti de skoda felicia?

QUOTE
Am un prieten stabilit in Germania si acum cateva zile cand am vorbit cu el la tel. mi-a zis ca nemtii sunt foarte nemultumiti de calitatea masinilor romanesti (adica de Logan).


Cate loganuri sunt in germania de sunt asa de nemultumiti?
Din cate stiu nicim macar nu a inceput exportul acolo...
ionut42766
am auzit ca Loganul 1,4 este livrat in 10 zile dar as vrea sa stiu in cat timp v-i sa livrat 1,6 ( ma refer la persoanele care au achizitionat un logan) :angel:
Rai
Informatia e gresita nu a aparut nici un test pe RTL,ci in marea revista Auto Bild care face teste la toate masinile din Germania.Logan va fii aici disponibil din 12 iunie la pretul de 7.200€.Problema ca a fost luat un Logan pentru piata din Ro nu pentru export si avea si ABS.Eu pot sa va trimit si pozele au fost facute diferite teste si sunt groaznice se acuza Renault mult pentru technica invechita,din pacate si eu sunt inginer auto si stiu ca este adevarat.Mai precis Loganul a oprit la 52 m iar o masina moderna cum o fii chemand-o opreste pana in 40 m.Si ar mai fii multe eu unul nu tin sa fac concurenta ci faptul ce se scrie sa fie si adevarat.
guerilla
Willkommen.
Sie haben uns sehr gefehlt
Andrei Suzuki
Heißen Sie Willkommen hinter Rai. Wir haben verpasst Sie
gabi4
QUOTE(Rai)
Problema ca a fost luat un Logan pentru piata din Ro nu pentru export si avea si ABS.



rai ma faci sa rad

cum sa aiba masina aia abs daca i s-au blocat rotile?????????? blink.gif
loganul a rulat metri buni cu rotile blocate
:bash: :bash: :bash:


si testul A FOST DIFUZAT PE RTL!!!!!!!!!

or fi facut si ei teste, dar ce am vazut eu A FOST PE RTL!!!!!!!!

asha ca decat sa vb in necunostinta de cauza mai bine :cenzurat:

mai documenteaza-te
madalina
http://www.autobild.de/test/neuwagen/artik...artikel_id=8518

Oare cine mai trebuie sa se informeze?
Watcher
Desi evident ca exista o nota de subiectivism in test, totusi rezultatele testelor sunt evidente. Ba chiar scrie acolo ca au schimbat anvelopele Montana cu unele mai performante smile.gif ca sa vada cum e cu franele.
Treaba e ca mi se pare ca au dreptate, adica per total exprima realitatea articolul respectiv.
guerilla
toata lumea are dreptate. nu va mai certati laugh.gif
am vazut si eu imaginile preluate de la RTL. deci ele exista.
bogdan47077
testul a fost si in revista si pe RTL! scopul testului a fost sa-i constientizeze pe amaratii de nemtii de rand (nu cei care au cat de cat cultura ) si care sunt obisnuiti sa merag ore intregi cu 150 pe autobahn ( care cum au auzit ca apare o masina noua la aprox 5000 euro au vrut sa o cumpere) cu adevarata masina..adik fara ABS, etc..etc...prob de stabilitate..SI ....MASS-MEDIA A REUSTI!!
masina asta nu e facuta pt ei!!! din mai multe pdv!!!
bogdan47077
QUOTE(gabi4)
QUOTE(Rai)
Problema ca a fost luat un Logan pentru piata din Ro nu pentru export si avea si ABS.



rai ma faci sa rad

cum sa aiba masina aia abs daca i s-au blocat rotile?????????? blink.gif
loganul a rulat metri buni cu rotile blocate
:bash: :bash: :bash:


si testul A FOST DIFUZAT PE RTL!!!!!!!!!

or fi facut si ei teste, dar ce am vazut eu A FOST PE RTL!!!!!!!!
ei zic ca masina are standard ABS, dar in test spun ca variantele mai scumpe au..draq sa mai intelega!!
oricum din poze se vede ceva fum din roti dar putea si sa aiba si sa scoaat fum (si cum abs, rotile merg mai incet decat avanseaza asfaltul, de unde si scartaitul si fumul putin)
curios...
asha ca decat sa vb in necunostinta de cauza mai bine :cenzurat:

mai documenteaza-te
Dan27
testul meu:))in prezent am un bmw 520d din 2000,kombi..l-am scos pe la 10900 cu totul pusa la punct.E, si m-am urcat si in loganu de 1.6 al unui amic.Ce am descoperit:
te uimeste faptul ca in momentul in care deschizi usile din telecomanda se aprind becurile de interior(bravoooooooo)
dupa ce te-ai urcat remarci bordul frumos
dupa ce ai pus mainile pe volan iti dai seama ce plastic naspa e pe volanul ala..sau ce materal o fi ma rog
ca pozitia de condus e prea inalta si incomoda,dar mai sa fie scaunele au suport lombar!
frana mi sa parut eficienta,ca la cele fara abs
pedalele nu stiu,dar au niste curse ciudate..cutia de viteze e ok
stergatoarele de parbriz,noi,deja zgariau parbrizul si zici ca erau de jucarie
motorul..pornire la prima cheie,foarte silentios pana il calci cand iti dai seama ca un benzinar de 1.6 face mult mai multa galagie ca dieselul meu de 2000cmc!!
a,uitasem,usile zici ca sunt de carton:((prea usoare..
iar motorul..o mare deziluzie!ma asteptam la mult mai mult de la 1.6 90cp 1 tona greutate,pai bmw-ul meu desi are 136cp,dar 1,7tone e mult,mult mai nervos si la un consum mai mic!smile.gif)))mi sa parut f puturos.
si atunci imi pun intrebarea,cine sunt fraierii care dau 8000 pe logan?nu va suparati dragi amatori de dacia,dar motorul meu la 200000km merge de 20X mai bine ca loganul:((e trist.Te simti ca intr-o masina ieftina.
De batut nu batea nimic pe ea..incredibil,dar adevarat.E adevarat si ca e aproape noua,sub 10000km.
Placerea condusului,inspre 0,nu e deloc stabila:((.O simiti ca e usoara.
se plange lumea ca sunt scumpe piesele la bmw...e fals intr-o anumita masura:cap de bara+bieleta directie 2100000lei.Si nu le schimbi la 6 luni(in mod normal de condus:)))
cam atat,in mare.
ncristi
In romania se moare de foame si voi vroiati ca renault sa fabrice bmw-euri...
S-au facut aatea comentarii idioae despre masina asta incat ma apuca sila...pot sa pariez ca cel putin 1/4 din cei care vorbesc aici despre masina nici macar nu s-au urcat in ea.


Dan27, de ce nu-ti faci un parc de rable (sh-uri) de prin europa si fa concurenta lui renault.
Dan27
smile.gif cand o sa fie gata o sa te chem la inaugurare. Ma deranjeaza faptul ca nu esti obiectiv.
ncristi
Nu am logan,nu ma omor dupa designul ei, probabil ca n-o sa-mi cumpar si sunt subiectiv.
Masina este OK la banii care-i dai pe ea si pana acum eu nu am auzit om care sa aiba probleme cu masina.

Eu am mers cu una care avea aprox. 20000 si mergea excelent, masina de firma de constructii-deci forjata, si nu i se schimbase nimic.
Intr-adevar interiorul este simplut si "dubios" din pct de vedere al calitatii materialelor (in special chestia aia argintie) insa masina este noua, f ieftin de intretinut si fiabia (cel putin pana acum).

O alta chestie deranjanta (pt mine ce-a mai importanta si singura care de fapt conteaza) este pozitia la volan si faptul ca scaunele nu ofera nici un fel de sustinere laterala...
Maff
Uitati ce spune destul de renumita revista frantuzeasca ACTION AUTO-MOTO:
"Dacia Logan 1.6 MPI Lauréate : Super affaire
Dans sa version Lauréate, la Dacia Logan ne vaut plus 7 500 €. Tant mieux.
Sur le forum (Plus de photos) Réagissez ; notre essai
Comme il fallait s’y attendre, la Logan a fait grand bruit. Une voiture neuve 7 500 €, c’est alléchant, surtout quand la moindre citadine avoisine les 10 000 €. Mais voila;, il y a un <<mais>>.
Dans sa définition de base, la Dacia Logan n’embarque m&ecirc;me pas le minimum "vital";. Pas de volant réglable, pas de condamnation centralisée, pas de vitres électriques ni meme la possibilité d’avoir une climatisation... en option, c’est un vrai retour en arriere. Heureusement, d&egrave;s le second niveau, baptisé Ambiance et tarifé 300 € de plus, et surtout dans la finition la plus haute Lauréate, la Logan se civilise, adoptant ce que l’on estime aujourd’hui comme indispensable pour une voiture neuve. Bref, pour 1 050 € de plus, soit 8 550 € en 1.4 et 8 990 € en 1.6 litres, la Renault Roumaine devient la vraie bonne affaire du moment. Seule la climatisation pointe aux abonnés absents (840 € en option) dans cette trois volume grande comme une Megane, dotée d’un coffre d’Espace et fabriquée comme une Clio... de premiere génération.


Confortable en suspension, mais bruyante et pénalisée par une position de conduite trop haute, la Logan représente sans doute la meilleure alternative aux occasions récentes tant convoitées par les familles a la recherche d’une voiture vaste et fiable... mais pas trop chere. "

Cred ca descrierea este intocmai cu realitatea, oricum tot ei au comparat Loganul cu Trabantul sec XXI[/url]
Maff
Uitati si linkul catre topicul deschis pe tema Loganului.
http://auto-moto.com/phorum/viewtopic.php?t=8868
G e o r g e
maff nu toata lumea stie franceza . si modifica mesajul de mai sus , adica scoate diacriticile alea trasnformate in #$%
Andrei Suzuki
Me no speaks french. biggrin.gif
Maff
Heh, fac o traducere rapida, sorry:
"Dupa cum era de asteptat, Logan a avut un rasunet destul de mare.O nasina noua la 7500 E, este atragator, mai ales cand cea mai slaba berlina depaseste 10000 E.Dar, iata, exista un dar.
In oferta de baza, Dacia Logan nu este echipata nici macar cu minimul vital.Fara volan reglabil, fara inchidere centralizata, fara geamuri electrice nici chiar posibilitatea de a avea climatizare.....optional, este un adevarat pas inapoi.Din fericire, de la cel de-al doilea nivel de echipare, botezat Ambiance si pentru care se platesc 300 E in plus, si mai ales in echiparea cea mai buna Laureate, Loganul se civilizeaza, avand ceea ce noi estimam ca indispensabil in ziua de azi pentru o masina noua.Deci, pentru 1050 E in plus, fie 8550 E pentru motorul 1.4 si 8990 E pentru cel de 1.6, Renault Romania devine un adevarat chilipir al momentului.Doar climatizarea se numara printre absenti (840 E optional) la aceasta masina in 3 volume mare ca un Megane, echipata cu un portbagaj de Espace si fabricata ca un Clio........de generatia 1( de prima generatie).
Cu suspensii confortabile, dar zgomotoasa si penalizata de o pozitie de condus prea inalta, Loganul reprezinta fara indoiala cea mai buna alternativa la masinile SH recente asa de cautate de familiile in cautarea unei masini incapatoare si fiabile........dar nu foarte scumpe."
silviu40187
Sa compari o masina diesel cu una pe benzina si sa spui ca dieselul consuma mai putin ai nevoie de multe cunostinte.... Pai orice motor pe motorina consuma mai putin decit unul pe benzina la CP similari.
De fiabilitate la logan am auzit de bine - strict de fiabilitate vorbind
G e o r g e
dar daca vin si te intreb de ce oare consuma mai putin , mai sti ?

ce randament are un motor diesel si ce randament are un motor otto , cunosti matale oare ?

incurcata cale catre adevar , este .
G a B r I e L
logan e o cutie de carton pe 4 rotzi.. ce stabilitate avetu voi in curbe cu loganul??? e aproape patrata... cat e de lunga e la fel de inalta.... ce finisaje aveti voi pe logan??? poate sa fie si un golf de 7-8 ani si nu se compara.... cum au facut aia testu... fiti siguri ca un golf din 2000 (de 5 ani) e net superior loganului !!!! arigato.gif
NO OFENCE!! blush.gif
ncristi
QUOTE
ca un golf din 2000 (de 5 ani) e net superior loganului


Golfu din 2000 este net superior si golfului 5 nu numai lganului...
James Kilowatt
adica?!
mihai38772
QUOTE(Gabriel47751)
logan e o cutie de carton pe 4 rotzi.. ce stabilitate avetu voi in curbe cu loganul??? e aproape patrata... cat e de lunga e la fel de inalta.... ce finisaje aveti voi pe logan??? poate sa fie si un golf de 7-8 ani si nu se compara.... cum au facut aia testu... fiti siguri ca un golf din 2000 (de 5 ani) e net superior loganului !!!! arigato.gif
NO OFENCE!! blush.gif


Mai gabriel : Care e diferenta de pret intre Golf nou si Logan nou ???

Iti garantez ca Loganul sta bine in curbe pt ca eu merg destul de tare cu el si uite inca mai scriu blush.gif

Dar sa ajungi sa faci afirmatii de genul :logan e o cutie de carton pe 4 rotzi - asta e deja rautate . Asa putem pune orice de orice masina. Hai sa fim realisti
Maff
Dar in comparativ nu era vorbal de un golf nou................oricum diferenta de pret este mare, dar zic eu ca merita.................Si no offence, Loganul chiar nu este cea mai fericita alegere in materie de design, chiar ca arata ca un frigider pe roti, acu ramane de vazut daca peste cateva luni de mers cu el o sa apara probleme majore.....eu iti urez sa nu, insa dupa ce am avut experienta cu SN care la 25k km mai avea putin si se rupea in bucati, am dreptul sa fiu sceptic in ceea ce priveste masinile facute la Colibasi.............
mihai38772
Nu cred ca era vorba de Logan SH

Se pare ca ajungem iar la comparatia intre masinile facute pana la Logan si Logan

Deja Logan se fabrica de aproape un an si pana acum nu am auzit de un lot marit cu o problema serioasa
Maff
De Logan SH nu ai auzit mai ales din cauza ca foarte multi s-au parlit sa-l ia in rate si acum sunt obligati sa stea cu el pana termina de achitat........Si sunt multi care nu pot achita mai multe rate in avans pentru a scapa...Aici strategia celor de la Dacia a fost excelenta, o gramada de oameni s-au potcovit cu un Logan, pe care oricum nu-l mai pot schimba decat dupa achitarea ratelor( deci in majoritate peste 7 ani, cum a fost politica de rate), a fost exact ca politica celor care fraieresc lumea cu "rate doar cu buletinul".....
Dan27
nu conteaza cum arata,conteaza cum te simti in ea..adica naspa
ncristi
QUOTE
adica?!


Adica golful 4 a fost o masina fiabila spre deosebire de porcaria de golf 5 care mananca ulei, ii pica ambreiajele iar fsi-ul este un jeg de motor...
James Kilowatt
si 4 a avut probleme si inca mari.
ncristi
cel putin loganul, pana acum, nu a avut probleme...
Maff
Da, dar Loganul n-are nici un an........!
mihai38772
QUOTE(Maff)
De Logan SH nu ai auzit mai ales din cauza ca foarte multi s-au parlit sa-l ia in rate si acum sunt obligati sa stea cu el pana termina de achitat.............


De ce crezi tu ca s-au parlit ???

Este intr-adevar un termen foarte lung , dar sunt unii care in 7 ani fac 50.000 km si au garaj . Nu toata lumea schimba masina dupa 3 ani .
Maff
Pai eu cred ca s-au parlit pentru ca o masina ca Loganul nu cred ca merita sa fie tinuta mai mult de 2 ani.Dar poate viitorul o sa ma contrazica.In general o masina dupa 2 ani de mers prin bucuresti este cam rablagita........Dar eu ma refeream in special la masinile produse de Dacia (ultimele modele, SN, Solenza, Logan).Si probabil ca dupa ce mergi cu Loganul vreo 2-3 ani o sa inceapa sa ceara bani o gramada, ca o sa-i cada una, o sa-i cada alta si tot asa.Din cat am vazut eu piesele nu sunt asa de ieftine.Si amaratul ala care si-a luat-o pe 7 ani o sa trebuiasca sa se scobeasca serios in buzunare pentru ca abia are bani de platit rata, daramite sa plateasca diferite piese, manopera...........
mihai38772
QUOTE(Maff)
Din cat am vazut eu piesele nu sunt asa de ieftine.Si amaratul ala care si-a luat-o pe 7 ani o sa trebuiasca sa se scobeasca serios in buzunare pentru ca abia are bani de platit rata,..........


O intrebare mai am pt tine : De ce crezi tu ca piesele nu sunt asa de ieftine ???

Inca ceva - eu zic sa te informezi si sa vezi care sunt diferentele intre Solenta si Logan
Maff
Mda, din cate am vb cu un taximetrist acum cateva zile, a fost mult mai multumit de solenza decat de logan.Diferentele sunt vizibile, intr-adevar, dar nu stiu la comportamentul rutier cum este.Am urcat intr-un logan.
mihai38772
Dar parerea ta ti-o formezi dupa cum ai auzi de la un taximetrist ? Sau ca ''te-ai urcat in Logan '' ???
Maff
Parerea mi-o fac dupa ce conduc o masina si poate si dupa ce vorbesc cu cineva care a condus masina respectiva mai mult timp.Motorul mi-a parut destul de lenes (cel de 90cp).In rest masina era destul de incapatoare.Calitatea plasticelor parea destul de promiscua.
G e o r g e
pai motoarele de la taximetristi sunt EXTREM de lenese
Maff
Stiu asta, le seteaza pentru consum mic.Presupun ca totusi stia el ceva, doar mergea cu masina aia de peste 50k km.Si zicea ca a fost mai multumit cu Solenza.Eu ce sa spun, am mers doar ocazional cu un Logan si doar vreo 30km, deci destul de putin.
G e o r g e
nu ... sunt extrem de lenese din cauza regimurilor de turatii la care sunt obosite. acele motoare sunt chinuite iar consumul nu este chiar asa de mic precum cred ei .
Maff
Mda, persoana respectiva zicea ca ii consuma mai mult decat ii consuma Solenza.Avea acelasi motor, cel de 1.4 75cp.Si dupa cum spuneam, cred ca consumul o sa fie cea mai mica din problemele pe care le vor avea proprietarii de loganuri.Sper sa nu fie asa.Sper sa ma insel, dar din cate am vazut pana acum, Dacia inca nu stie sa faca masini fiabile.
mihai38772
QUOTE(Maff)
Parerea mi-o fac dupa ce conduc o masina si poate si dupa ce vorbesc cu cineva care a condus masina respectiva mai mult timp..


Atunci poti sa vorbesti cu mine pt ca am deja 10.000 km cu Loganul meu si atunci cand spun ceva vorbesc din experienta.Eu nu spun ce am auzit
ncristi
Se pare ca diferenta de consum este data de coeficientul de aerodinamicitate defavorabil loganului.

Din ce ma citit loganul are aceeasi greutate cu solenta (loganul are cateva kg in plus dar nesemnificativ).
Loganul castiga clar la confort (si la tinuta de drum zic eu)-mai bine antifonata, mai mult spatiu si modul cum loganul amortizeaza gropile imi place...
G e o r g e
si cum amortizeaza curbele iti place ? biggrin.gif

suspensie moale : confort la rulare pe drumuri accidentate , stabilitate foarte proasta pe viraje
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.