IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Tuning pe GTI4 1,8T sau masina noua?

This topic is about Tuning pe GTI4 1,8T sau masina noua?, the author, Iulian HondaFan, wrote about: Va rog sa ma ajutati intr-o dilema. tre' sa aleg intre A si B A) GTI-ul meu 1,8T ( motor in 4 cilindri DOHC cu 20 de valve si VVT care scoate 180CP si ... To read more just scroll down

4 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Tuning pe GTI4 1,8T sau masina noua?
Iulian HondaFan
post Apr 13 2005, 04:11 PM
Post #1


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Va rog sa ma ajutati intr-o dilema. tre' sa aleg intre A si B

A) GTI-ul meu 1,8T ( motor in 4 cilindri DOHC cu 20 de valve si VVT care scoate 180CP si 225Nm la un consum care constant imi iese la stilul meu de condus si drumurile pe care le fac regulat de 9l%) poate fi upgradat astfel:

chip, filtru de aer si evacuare noua... aprox. 1500$ ajunge la 200CP si 325Nm dupa un site EIP tuning, masina modifcata de ei fiind masura pe Dynotest.

modificat suspensii alti 2000$. asta va fi necesar pt. ca la curentul set-up comportamentul in curbe stranse e slabutz iar la acceleratii bruste masina ridica botul si pierde aderenta...

eventual schimbat intercooler-ul, alti 1500$, cu un alt castig de 10-20 de ponei si un comportament mai bun pe caldura si cresterea andurantei motorului. se pare ca intercooler-ul stock e mic si se "innabuse" la caldura cu scaderi de 20-30CP asa cum au testat unii pe dynotest...

consumul va creste spre 10-11l% dar pot ajunge pe la 5,5-6sec suta...

cool.gif sa vand GTI-ul ( as lua pe el acum pe la 15000$ ( am dat 20000) 1 an jumate in urma... si sa pun niste bani ( mai multi) si sa iau una din urmatoarele:

a) Acura TSX (=Honda Accord europeana) cu 2,4iVTEC, 200CP, aprox 26000$, consum mediu 10l%, acceleratie 7,2sec suta plus faptul ca e Honda care are un loc aparte in sufletul meu... sunt insa un tip cerebral si pot fi insa schimbat de argumente puternice

cool.gif Subaru Legacy 2,5T AWD, 250CP, 30000$ asa cum o vreau eu utilata si cu un consum mediu mare aprox 19-20mpg (12-13,5l%) si o acceleratie de aprox 5,7-6sec. suta..

c) MazdaSpeed6 2,3turbo cu injectie directa, 274CP, AWD part time ( FWD in mod normal dar pana la 50% din tractiune pe spate daca rotile din fata pierd aderenta, aprox. 6sec suta, sistem audio Bose, probabil mai manevrabila decat Legacy si cu un consum mai mic cu 1-2l% decat Legacy. pretul final ar fi 29-30000$...

ce ziceti?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Alecs
post Apr 13 2005, 04:21 PM
Post #2


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 400
Joined: 13-May 04
From: in fata monitorului
Member No.: 25.259



Parerea mea e sa-ti iei Acura.. vei dormi mai bine :wave:


--------------------
Opel Astra G 2.0 dtl (2000) - plina de zgarieturi (baietii din bucuresti 'rullz') :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 13 2005, 04:25 PM
Post #3


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Vino la Chicago si te las sa dai o tura cu Legacy. Pina seara ai dat o raita prin 3-4 dealership-uri Subaru.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 13 2005, 04:34 PM
Post #4


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Ok Iulian, ..www.cobbtuning.com face o scula numita Accessport. Ia verifica ce zice despre ea. Ah...si nu numai ca nu poate fi detectata de dealer...o aduci stock stock stock in numai 20 de min. Sau potzi incarca harta stock in citeva secunde...dupa care potzi trece la harta performance in alte citeva sec. Dar citeste tu...nu ma crede pe cuvint.

2) Media prin oras cu Legacy bate 20 in momentul de fatza. Adevarat. Pe bune.

3) Pe autostrada...daca stai la 55-60 (si din cite m-am prins eu, tu esti intr-o zona sub-urbana, Kokomo nu cred ca este centrul galaxiei...deci trafic mult mai putzin). Pe autostrada...dupa cum spuneam la viteza aia...merge cu 28-30 mpg. Care nu e rau de loc. Iar daca te supara vreunul...daca nu are masina pur sport, M3, M5, AMG sau S... sau l-ai fript de ii sar capacele.

Accessport vor avea si un "engine map" pentru "fuel economy". Deja are pt putere...valet, parking si nu stiu mai ce...Totzi smecherii aici au asa ceva...si voi intra si eu in rindul lor. Numai Accessport alone te pune la egalitate cu un STi (ca putere). Consumul nu creste daca continui sa conduci civilizat...iar partea meseriasa este ca "engine maps" se pot schimba in citeva secunde...Deci o potzi tzine in regim de economie (cind va fi disponibila harta) pt oras...iar pt autostrada...ii dai putere.

Mazda Speed 6 este putzin over-rated dar as considera-o mai buna alternativa decit Acura TSX. Da...poate calitatea materialelor e mai buna...poate...si poate vine cu NAVI si HID...dar la Legacy farurile sint excellente, va avea NAvi pt 06 si are cel mai bun AWD la masini pe 2005 (vezi Edmunds). Plus...nu ai nevoie de tuning. Asta nu e masina sa ii faci mult tuning dar adevarul este ca cu 2000 de dolari faci praf un M, AMG, S car. Si apoi...Subaru face unele dintre cele mai fiabile masini (motor, tranny) vindute in State.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 13 2005, 04:37 PM
Post #5


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(Iulian HondaFan)
c) MazdaSpeed6 2,3turbo cu injectie directa, 274CP, AWD part time ( FWD in mod normal dar pana la 50% din tractiune pe spate daca rotile din fata pierd aderenta, aprox. 6sec suta, sistem audio Bose, probabil mai manevrabila decat Legacy si cu un consum mai mic cu 1-2l% decat Legacy. pretul final ar fi 29-30000$...

ce ziceti?


Stii ce zic...ESTI FUNNY RAU DE TOT !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Gluma Lunii Aprilie...

PS: daca vei dori vreodata sa modific un Legacy...cred ca gasesti de 100x mai multe piese pt ea decit un Mazda Speed6


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 13 2005, 05:02 PM
Post #6


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu zic sa-ti tunezi golf-ul !!! E europeana... e mai aproape de inimile noastre a romanilor... si cu suspensii modificate cred ca se atenueaza si comportamentul in curbe...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 13 2005, 05:54 PM
Post #7


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(f1anatic)
Stii ce zic...ESTI FUNNY RAU DE TOT !!! biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif Gluma Lunii Aprilie...

PS: daca vei dori vreodata sa modific un Legacy...cred ca gasesti de 100x mai multe piese pt ea decit un Mazda Speed6


consumul e de inteles ca poate fi mai mic pt. ca AWD e part-time, deci daca nu o calc nu va consuma ca un AWD permanent in plus motorul e cu injectie directa si VVT deci are premize sa fie mai economic, masina e numai cu 70kg mai grea decat Legacy, coeficientii de aerodinamicitate sunt cred similari. cifrele EPA nu sunt inca disponibile dar din articolele gasite de mine pe net se pare ca va fi pe la 21-22mpg in medie.

media la Legacy e 19-21, te cred de consum la ce imi spui tu dar mie asta plus lipsa VSC mi se pare principalele dezavantaje la Legacy.

manevrabilitatea Legacy e super dar aici nici TSX si nici Mazda6 ( simpla, mazdaspeed are multe modificari ale sasiului si suspensie care cred ca nu s-au facut degeaba) nu stau mai prost...

TSX-ul se poate tuna si el cu turbo pana la 300+CP... avantajul ar fi un consum la 25mpg mixt similar cu cel al GTI-ului meu, comfort mai bun, mai silentios si mult mai manevrabil decat GTI-ul... si e cel mai ieftin ( nu vreau Navi, preturile sunt prea umflate, imi pot lua un lap-top si GPS la jumate pret si as face mai multe decat pot face cu Navi pusa de ei)...

as veni sa dau o tura cu Legacy-ul tau... poate in week-end-ul asta, daca nu oricum planuiam sa ma duc sa fac un drive test in Lafayette cu el...


multumesc tuturor pt. raspunsuri si mai astept sugestii...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Apr 13 2005, 05:56 PM
Post #8


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



ah, si inca ceva, feelingul de a conduce o masina la care i-ai adus anumite modificari e mai placut decat acela de a conduce o masina stock (chiar mai puternica).
Ex: opelul meu de 82 de ponei plictisiti, dupa ce i-am adus cateva imbunatatiri neesentiale (schimbat jante de tabla cu unele BBS + gume cu talon subtire Michelin Pilot + filtru de aer K&N + mp3player + alte maruntisuri) preferam sa conduc opelul in dauna audi-ului lu' taica-meu care era mai tot timpul plecat si masina era la dispozitia mea (un A4 de 115 cp din 2000 care nu are ce discuta cu saracul opel din 97... + ca audi-ul avea climatronic si scaune de piele + ca arata mai bine... etc...).

O masina in care ai inceput sa faci schimbari iti devine mai "apropiata"... defapt e unul din motivele pt care oamenii fac modificari masinilor... sincer nu cred ca legacy-ul lui f1 nu ar merge suficient de bine stock si simte el nevoia imperioasa a catorva caluti care i-ar permite sa ajunga cu 14 secunde mai repede la destinatie (la curse nu se duce, sincer chiar nu vad ce va face cu caii in plus)... DAR e mult mai placut sa stii ca ai modificat anumite chestii pe masina... ca nu mai e ca celelalte si e mai buna decat altele si ti-ai adus si tu contributia la 10 din cei 200 de cai ai masinii smile.gif.

De altfel eu pe luna viitoare pregatesc un set masiv de modificari... pazea smile.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 13 2005, 06:00 PM
Post #9


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



un alt avantaj e ca as iesi mai ieftin... cea mai ieftina varianta noua e cel putin 10000$ extra...

cu vreo 5-6000$ o aduc sa pot sa-l provoc si pe F1anatic la o liniutza...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Apr 13 2005, 06:37 PM
Post #10


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



CLAR subaru ! biggrin.gif

and join the club muahahahahaha


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 13 2005, 07:26 PM
Post #11


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



de la George nici nu ma asteptam la un alt raspuns... dar am retinut si opinia lui...

dupa Edmunds cifrele de consum:

Legacy: 20mpg oras 25mpg in afara

Mazdaspeed6: 21mpg in oras si 26mpg in afara, nu e mare diferenta, dar cei 24 de ponei in plus probabil ca se vad pe undeva ( asta mi-e neclar)... plus BOSE inclus in aceeasi bani ca si Legacy GT Limited...

Acura TSX: 21mpg in oras si 30 in afara, o masina care Car&Driver si ConsumerReports au notat-o mai bine decat Legacy 2,5T si decat Audi A4 1,8T... cel mai bun coeficient de aerodinamicitate si cele mai bune frane daca ar fi avut Bose inclus mi-ar fi fost mai usor...

oricum vad ca majoritatea zic masina noua... si eu parca inclin mai mult in directia asta...

toate au argumente puternice...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Apr 13 2005, 07:52 PM
Post #12


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



eu tot masina noua iti recomand.
avantajele unei masini noi cred ca le stii.
iar GTI-ul tau deja este depasit moral.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 13 2005, 08:27 PM
Post #13


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



mda, golf4 e corect sa spunem ca e uzat moral deja... dar daca dupa unii Logan e masina noua... atunci Golf4 e ultimul sughit al tehnicii... depinde de unde privesti situatia...

motorul are potential, varianta asta a 1,8T a fost introdusa pe Audi TT prima oara si nu f. demult in 2000-2001... si daca nu ar fi si schimbatul suspensiilor poate ca as fi fost mai inclinat sa dau numai 2-3000$ si sa ma multumesc cu 230-240 ponei pe un Golf...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 13 2005, 08:44 PM
Post #14


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Iulian...masina noua...Subaru de preferintza. Oricum nu te grabi acum. Nu cumpara o masina noua inca...Asteapta sa vina modelele 2006 la dealeri. Spre exemplu MY 2006 Legacy va veni in Iunie. In felul asta vezi daca este vreo modificare uluitoare intre cele 2 masini...si potzi negocia un pretz mai bun pe modelele 2005 care sint in stock.

si prin Mai...cind sint in vacantza...vino la Chicago....si discutam dupa o tura pe Lake Shore Drive. Carentul tau...sa stii...tu iei amenda...da stiu ca vei pleca acasa cu mintea fixata pe LGT.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guerilla
post Apr 13 2005, 08:54 PM
Post #15


Warp Member
******

Group: Membri de onoare
Posts: 4.752
Joined: 9-May 03
From: Bucuresti
Member No.: 12.270



eu nu te-am injurat cu Loganul da? laugh.gif

incet incet forumul asta tinde sa se transforme in pro-japo :angel:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 13 2005, 08:59 PM
Post #16


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



nu vreau sa cumpar nimic pana in toamna... nu ma grabeste nimic si vreau sa prind un "deal" cat mai bun... nevasta e deja resemnata ca vreau sa schimb masina din nou... am picurat la fiecare cateva saptamani cate una alta ca sa se obisnuiasca cu gandul... dar i-am promis ca ma interesez cat ma costa tuning-ul la GTI... am incercat s-o momesc ca sa schimb Civicul dar nu vrea, zice ca ei ii place ca s-a-nvatat cu el si nu vrea sa-l schimbe pana o sa-i cada rotile...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 14 2005, 06:05 AM
Post #17


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Sistemul audio la Legacy este suficient de bun. Da lipseste capabilitatzile mp3 dar ca sunet este foarte bun. Potzi cumpara subwofer de la ei. Insa Outback vine si cu VDC (cred ca te refereai la Controlul stabilitatzii cu VSC-ul tau) si cu mp3 player iar noul Tribeca va avea si navi. Se trag sperantze ca pt 2006 acestea vor fi disponibile si pe Legacy.

Sincer nu ai nevoie de VDC la Legacy decit daca chiar o chinui in curse. Cauciucuri mai bune sau VDC...Eu as alege cauciucuri performante (nu ca astea stock sint rele...dar pentru 100-150 de dolari potzi gasi ceva cu MULT MAI BUN).

Sa stii ... intre un AWD permanent si unul part time...lasa SUV-urile sa aiba unul part time si daca tot vrei un AWD, ia unul permanent. Echipamentul tot trage la greutate...iar trenul de rulare pe spate tot este antrenat...tot se roteste...tot sint pierderi. Nu vad avantajul unui asemenea sistem...decit ca complica lucrurile...si daca se strica...Gindeste-te si la asta...Mazda e la prima incercare cu AWD, la fel si ACURA RL (Super Handling AWD care se pare ca e ceva mai smecher ca Subaru dar bazat pe el) respectiv noul Lexus GS430. Am mai multa incredere in unii care fac AWD de 30 de ani...decit unii care fac pt prima data.

Halba....Legacy stock este o masina mai mult decit puternica. Dar nu l-ai auzit pe Iulian...vrea sa ma faca o liniutza. S-ar putea sa fac o exceptzie de la NO RACING RULE si sa accept provocarea.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Apr 14 2005, 09:21 AM
Post #18


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



la legale normal smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Apr 14 2005, 01:47 PM
Post #19


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



liniutza o facem numai daca imi tunez GTI-ul...daca il aduc la 230-240CP si ii schimb suspensiile ( ceva de genul "vai-vai rinichiii mei") cred ca sunt pe unde ajunge... dar deocamdata nu e sigur... cantaresc optiunile...

problema de fiabilitate pentru sistemul AWD al Mazda e intr-adevar acolo, dar sunt si celelalte elemente de care spuneam... oricum MazdaSpeed6 e facuta in Japonia si aree si ea garantie, asa ca riscul nu e excesiv de mare dar e acolo...

voi face test drive cu toate 3 desigur inainte sa ma hotarasc...

la audio BOSE e BOSE... Harman-Kardon/infinity si Boston Acoustics mai sunt in aceeasi liga... restul vin pe o treapta mai jos... acuma va depinde si de nivelul de izolare fonica... daca iti vajaie vantul si duruie cauciucurile nu mai conteaza cat e de hi-fi sistemul...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 23 2005, 04:23 AM
Post #20


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



recapitulare la zi:

1) decizia e masina noua care sa inlocuiasca Civicul.

2) pe lista la momentul asta am (nu neaparat in ordine; de fapt chiar ordinea as dori sa o aflu):

Subaru Legacy GT 250CP
+performante, fun todrive, AWD, pret 28K si oferta de imprumut cu dobanda 0% pe 3 ani
- consum, interior OK dar nu chiar ce imi doresc, devalorizare un pic mai mare, audio OK dar nu premium

Acura TSX ( Accord european de lux) 2.4iVTEC 200CP
+pret (27K), fun to drive, consum, devalorizare minima, interior.
- nu f. rapida (7.5 sec. suta), audio OK, FWD

Acura TL ( Accord american de lux) 3.2l V6 VTEC 270CP
+ interior, rapida ( aproape la fel de rapida ca Legacy la sprint dar reprize de la 30km/h plus mai bune), devalorizare minima, sistem audio, comfortabila si rafinata, consum exceptional pt. putere;
- prea multa putere pt. FWD, deci torque steer, pretul pe la 33K; daca, asa cum se zvoneste, apare si o versiune AWD -> ASTA E!

Audi A4 2.0TFSI quattro 200CP
+ exact ce imi doresc ca interior ( o idee peste TL), designul cel mai placut pentru mine, audio by Bose, rafinament si fun to drive, consum f. bun pt. putere/AWD, devalorizare mai mica decat Legacy dar mai mare decat Acura;
- scumpa 36-37K, mai inceata (7sec suta), nici o sansa sa prind vreo reducere de pret ca e model abia aparut;

Mazdaspeed6 2.3l injectie directa si turbo 270CP
+ AWD de la Volvo, 270CP turbo cu injectie directa, audio Bose, fun to drive, pret 29K,
- mai inceata decat Legacy la sprint ( nu mi-e clar daca ar avea reprize mai bune), interior doar OK, devalorizare mai mare ca si la Legacy, consum nu mult peste Legacy

BMW 330xi ( cand o apare) 255CP
+ totul ar fi super: interior, audio, performante, consum chiar (cel putin pt. varianta RWD), devalorizare, motor cu Valvetronic si VANOS.
- nu cred ca o vad sub 42K, a lot more dough that I want to spend

prioritati ( in ordine si parerea mea):

1) fun to drive: 330xi, Legacy/TSX vs. A4 ( aici nu imi e f. clar, astept teste comparative din cateva surse), TL si nu stiu unde ar veni Mazdaspeed6 comparativ cu astea...

2) design, interior si audio: A4, TL/330xi ( interiorul nu l-am vazut decat zgaindu-ma pe geam pt. ca zgreptanosii de la BMW erau printre putinii care si-au tinut masinile incuiate la autoshow-ul de la Chicago), TSX, Mazda6 si Legacy.

3) cost: pretul initial conteaza dar tinand cont de devalorizarea initiala mica ( voi vrea sa o schimb in 3-4 ani... ca or sa apara alte bunatati) asta ramane de cercetat atent cu preturile exacte in mana la momentul respectiv. oricum in acest caz s-ar putea ca o masina mai scumpa initial sa fie pe perioada respectiva mai ieftina sau nu semnificativ mai scumpa(in cauza vor fi mai ales Subaru si Mazda). asigurarea insa tinde sa te apropie de pretul de cumparare pt. masinile mai scumpe.

4) rapida ( nici una nu e inceata) 330xi/Legacy, TL/Mazdaspeed6 si A4/TSX

5) AWD ( lipsa e buba majora la TL)

6)consum

7) spatiul e multumitor la toate, daca breakul arata bine si nu afecteaza mult factorul "fun to drive" il voi prefera sedanului, avem copil mic si nu se stie cand ai de carat tricicleta si alte chestii...


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 23 2005, 09:36 AM
Post #21


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



tu banuiesti cam ce o sa-ti raspund eu biggrin.gif

uite cum vad lucrurile . bmw ul este enorm de scump ! cu 50% mai scump decat legacy. are in plus mai multe chichite la interior . mie nu imi place interior il prefer pe cel de la mazda sau honda smile.gif

deci bmw cade , din punctul meu de vedere .

de asemenea as da la o parte tot ce este 4x2 . ca la 200+ cp nu mai merge doar cu tractiune pe o punte sad.gif

iarasi pica : acura tsx si acura tl .

raman : a4, M6, si legacy .

intr-un studiu direct : V70 cu outback , iesea invingator outback ul deoarece V70 ul facea aceleasi lucruri care le putea face AWD ul de la subaru mecanic, electronic biggrin.gif este un articol intr-o revista romaneasca . nu stiu deci cat de reusit sa fie . oricum este mai reusit ca quattro din cate am inteles.

daca as fi tu m-as uita la ultimele trei variante de mai sus smile.gif a4, M6, si legacy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 23 2005, 10:23 AM
Post #22


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



vezi ca s-ar putea sa-ti gasesti sub 30000, un golf 5 gti (2.0 tfsi), awd.
am un prieten care si-a luat cam in banii astia full (18'', bose, navi, piele, etc). e zapacitoare masina oricum biggrin.gif


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 23 2005, 10:28 AM
Post #23


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



uite aici:
http://www.vw.co.uk/new_cars/new_golf_hatch/gti

pana in toamna poate il aveti si voi in us


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 23 2005, 12:56 PM
Post #24


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



GTI ul stiu ca e cu tractiune fata blink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 23 2005, 02:29 PM
Post #25


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



GTI5 e cred prea mic. cu asta al nostru 3 adulti si un copilas e ingramadeala mare in spate. trebuie sa apara si Jetta GLI care va fi echivalentul sedan al GTI 2.0TFSI. nu am auzit nimic de golf/jetta5 cu AWD si nici nu stiam de Bose pe VW. oricum ar intra in calcul mai ales functie de pretul final. ca si noul Passat cand va aparea.

interiorul la TSX este insa mai dragut decat la Jetta5 cu piele. fata de Legacy ar fi insa la fel sau un pic mai bun.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 23 2005, 04:37 PM
Post #26


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



asa e: cu tractiune fata... am gresit blush.gif


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 23 2005, 06:44 PM
Post #27


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



te intelegem ... te-a zapacit cu toate dotarile alea ... macar ai vazut cum merge ? biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 23 2005, 06:57 PM
Post #28


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



l-am si condus cativa zeci de km. super n-am ce zice, adica e o diferenta imensa ca si tinuta de drum intre el si fostul gti... de fapt e singurul golf care-mi place biggrin.gif (f fain finisat si materiale de f buna calitate- comparativ cu restul modelelor)...dar cam scumpisor blush.gif


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 23 2005, 07:13 PM
Post #29


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



vezi , si ajungem la impreza WRX arigato.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 24 2005, 07:44 AM
Post #30


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



george mai schimba placa, frate... :angel:
pt marea majoritate exista muuuuuulte alte alternative


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 24 2005, 09:32 AM
Post #31


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



si pentru mine , doar ca , ia spune-mi tu , la 20 000 E CIP , o masina care sa faca suta in sub 6 secunde si sa sa fie AWD smile.gif

astept cu interes :angel:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 24 2005, 03:01 PM
Post #32


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



impreza sti e mult mai mult de atat si ala face suta sub 6
ia uite:
http://subaru.masini.ro/masini-noi,50,Subaru.htm


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 24 2005, 03:14 PM
Post #33


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pai zi-mimaisna noua la 20 000 CIP care sa fie AWD si sa faca suta in 6 smile.gif

STI e mai scump wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 24 2005, 04:57 PM
Post #34


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



La 30 de mii ai EVO 8 care face suta in 6 secunde... asta numa' ca sa fiu carcotas...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 24 2005, 05:06 PM
Post #35


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



la 20 000 bre , 20 000 !

vreau variante ! carcotasilor .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 24 2005, 07:48 PM
Post #36


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Lada Niva costa 6700 euro... cu diferenta pana la 20k o facem sa scoata 0-100 in 6 secunde si daca ii punem racheta in spate biggrin.gif

De altfel am auzit de cineva care are ceva v8 pe o lada niva blink.gif Nu stiu in cat timp scoate suta...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Jun 25 2005, 04:31 PM
Post #37


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Unora pretul CIP nu le spune nimic. Important e pretul cu care ajunge in garajul meu! La subaru 20.000 cip inseamna 30.000 TTI asa ca mai exista alternative. Deh, europeni comunisti.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 25 2005, 06:37 PM
Post #38


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



MR , nu e chiar asa . ca masina va fi achizitionata in sistem leasing smile.gif

asa ca taxele vamale tot acolo ma duc , iar accizele oricum se platesc la fel pt orice tip de masina , fie ea europeana sau japoneza smile.gif

deci dracul nu e asa de negru

20 000 CIP , inseamna ca se plateste tot 30 % dar din valoarea reziduala biggrin.gif asa ca nu ma sperie pe mine . si nu , legislatia romana nu s-a schimbat decat in ceea ce priveste accizele care se platesc la valoarea integrala biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 26 2005, 10:16 AM
Post #39


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



30% din 20% = 6%
+ daca o iei prin leasing esti obligat sa platesti dobanda, comisionul si toate taxele aferente leasingului.
In total dai vreo 15% (parca 9%/an e dobanda la subaru) + TVA-ul (care va fi 22%) = 37%...
20.000+37%= 27400... + mai pui si tu niste optionale sau un set de jante noi si acolo esti... 30 de kile in cap.. ah, si am uitat de accize..

Eu cred ca treaba cu 30% e o manarie a firmelor de leasing sa castige ei mai mult.. cand intram in uniune o sa se termine treaba ca va fi si la noi taxa vamala ca in uniune: intre 6 si 10 % in functie de produs... probabil ca atunci o sa se scoata si treaba cu leasingul si valoarea reziduala...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 26 2005, 10:21 AM
Post #40


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



DA, comparativ cu o masina europeana LUATA IN LEASING pierzi "doar" 6% dar comparativ cu una luata cu banii jos pierzi vre-o 15% (in functie de cate taxe are dealerul)...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lucas
post Jun 26 2005, 11:41 AM
Post #41


pilot
*****

Group: Membri
Posts: 498
Joined: 12-March 05
From: Baia Mare (Maramures)
Member No.: 42.185



hmm.....deci faza cu masina luata in leasing e o tapa. dai mai multi bani decat daca ai lua`o cu banii jos. Si tot zic astia ca iesi in castig fiindca daca o iei in leasing nu platesti tva sau accize. asa ceva. stiu ca la leasing parca platesti numai valoarea CIP sau asa ceva. Dar de fapt cate comisioane au ei......iesi cam tot acolo cu pretul poate chiar mai mult.
E adevarat ca te ajuta leasingul ca nu toti au atitia bani sa cumpere masina cu bani cash.


--------------------
Golf 4 , 1.6 105 CP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 26 2005, 12:58 PM
Post #42


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



comisioanele nu sunt chiar asa de speriat....si se calculeaza si la leasing si la cash. mai degraba pierzi din cauza dobanzii...
iar in privinta tva-ului, chiar e o faza faina, pt ca se presupune ca iei masina pe firma si asa platesti practic cu 19% mai putin pe ea (deducandu-l din profit), probabil pe undeva recuperezi dobanda


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 26 2005, 01:21 PM
Post #43


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



TVA ul se deduce si se reinvesteste. in momentul in care vinzi activul fimei ( in cazul nostru masina ) trebuie sa virezi TVA ul la stat .

deci , pentru moment , statul te ajuta smile.gif

rog pe cei care nu stiu si doar isi dau cu parerea sa citeasca un pic inainte . multumesc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
madalina
post Jun 26 2005, 02:37 PM
Post #44


specialist
******

Group: Membri
Posts: 3.566
Joined: 17-October 03
From: Bucuresti
Member No.: 17.205



In functie de tipul de leasing, pe firma mai deduci niste costuri ale masinii. Comisioanel esi dobanda difera in functie de societatea de leasing.

Eu am avut un leasing pe 2 ani, 50% avans, pretul CIP al masinii a fost de 14.500, iar pretul final platit prin leasing a fost de 18500 euro (cu banii jos depasea 22.000 euro).


--------------------
mazda 3 2.0 GTA Titanium grey
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 26 2005, 04:22 PM
Post #45


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



asta la o masina produsa in afara UE, nu ? unde exista taxa de 30% la varianta de cumparare cu banii jos...
Oricum metoda 50% avans si termen scurt (1-2 ani) e probabil cea mai avantajasoasa forma de leasing... si daca deduci din cheltuielile firmei (si nu ai de gand sa vinzi masina in urmatorii 5 ani (timpul de amortizare) atunci chiar merita sa iei in leasing.


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cosmin45741
post Jun 26 2005, 09:46 PM
Post #46


specialist
******

Group: Membri
Posts: 992
Joined: 1-May 05
From: Bacau (Bacau)
Member No.: 45.734



QUOTE(G e o r g e)
TVA ul se deduce si se reinvesteste. in momentul in care vinzi activul fimei ( in cazul nostru masina ) trebuie sa virezi TVA ul la stat .

deci , pentru moment , statul te ajuta smile.gif

rog pe cei care nu stiu si doar isi dau cu parerea sa citeasca un pic inainte . multumesc.


domnule cititor care le stii pe toate, de amortizare ai auzit??? sau, ma rog, ai citit pe undeva??????


--------------------
MAZDA 6 SPORT TOPLINE, 2.0d, 136 cp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 26 2005, 09:58 PM
Post #47


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pai am eu ceva de ea? blink.gif

se foloseste tongue.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 26 2005, 11:27 PM
Post #48


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



dar sa nu mai discutam cu voce tare despre din astea ca vine garda financiara peste noi biggrin.gif


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 27 2005, 12:28 AM
Post #49


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Iulian...tu trebuie sa te hotaresti...SINGUR. Baietzii astia aici te vor descuraja cind e vorba de japoneze pt ca la ei sint mult mult mai scumpe. Iar apoi...nu toate masinile care sint vindute si in State si in euro sint chiar la fel la fel. E frumos ca ii intrebi tu...dar cred ca doua pagini de CIP, TVA si accize si alte taxe nu te ajuta la decizie pt ca tu esti aici, ai realitatzile de aici cu care trebuie sa te confruntzi si masinile de aici. Ca eu itzi zic Subaru...asta e vina mea...dar ca baietzii incep sa se certe ca un Subaru acolo (care nici nu e turbo) si care costa 20K € costa de fapt 30K € pur si simplu nu ajuta la discutzie.

Si apoi...parerea mea...mergind din plin in plin si comparat cu ce vad la bord...la 70 mph scoate si 28-29 mpg reale. Ceea ce este deja mai bun decit EPA si ratingul de 25. Si ai sa vezi ca e mai "fun" decit TSX-ul. Eu si ce as mai considera: ACURA TL insa nu vine cu AWD...iar 270 CP sint prea multzi pt FWD. Mai considera si Infinity G35x ...sedan cu AWD dar din nou...comparat cu Legacy GT este la fel ca BMW-ul 330 xi de trista reputatzie pe forumul asta. Costa cit nu face si nu obtzii decit alta vaca care si-a dat blana jos si un ceas analog in centru. Eu stiu ca ai ramas un pic dezamagit de lipsa de stability CTRL. Daca chiar vrei...ia un Outback LL Bean VDC dar din nou ...daca nu tzi-am mai spus-o eu tzi-o repet: NU ESTE NEVOIE: Si apoi cu citeva modificari ieftine...200 de dolari un sway bar faci masina sa fie mai stabila decit cu stability CTRL. Ok...sa nu exagerez...daca vei simtzi ca e nevoie de mai multa stabilitate...o potzi face mecanic...prin componente. Eu unul NU simt nevoia. Si apoi...eu te "simt" pe tine. Pasionat de masini cred ca ai vrea sa faci ceva "tuning" la masina. Nu cred ca vrei sa ajungi prin revista IMPORT TUNER MAGAZINE dar nici stock nu o lasi tu. Vezi si tu ce masina are asa caracteristici...poate stie si George...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 27 2005, 08:01 AM
Post #50


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



eu chiar nu stiu masina cu caracteristici mai bune blink.gif si la banii astia !

totul se rezuma la cum sunt pusii caii pe asfalt . subaru face asta impecabil. adica pierderi de putere datorate transmisiei mici .

iulian eu ti-am spus ce cred ca ar merita vazute smile.gif

mergi , drive test , compara , noteaza , comunica-ne biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan47077
post Jun 27 2005, 02:32 PM
Post #51


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 17-May 05
Member No.: 47.070



pot sa fiu eu ala care zice ceva nou si invers??
Golf 5 GTI+ tuning?
nu poate fi chiar asa mic fata de Golf IV...
pana la urma ce ai hotarat??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 27 2005, 04:46 PM
Post #52


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE(G e o r g e)
eu chiar nu stiu masina cu caracteristici mai bune blink.gif si la banii astia !


Asta DA

QUOTE(G e o r g e)
totul se rezuma la cum sunt pusii caii pe asfalt . subaru face asta impecabil. adica pierderi de putere datorate transmisiei mici .


Asta NU. Un Subaru, AUDI si orice alta masina AWD pierde 20-25% din puterea motorului prin transmisie. Asta nu e cazul Subaru ci cazul tuturor masinilor cu tractiune integrala permanenta AWD. Asta o potzi compara negativ cu masini cu tractiune RWD sau FWD unde pierderile sint mici...de ordinul a 10%. AWD are si avantajele ei dar dezavantaje gen consum ridicat si pierdere de putere. Totusi un Subaru AWD gen Legacy GT are un consum extraordinar - zic eu dupa ce am facut consumul din pix...din plin ochi in plin ochi - dat fiind AWD-ul. Ca M-3-ul este atit de iute... excellent...dar pune AWD pe un M3 si sa vedem noi cu cit juma de secunda pe putzin este mai incet.

In priviintza unor intreceri de acceleratzie...cu AWD-ul sperii si un Corvette...pe primii 10 de metri. Dupa care ai pus-o ! Pierderile sint mai mari...ala are tractziune he's gone. Ma rog...daca cumva ploua...sau ninge...Hi Hi Hi !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 27 2005, 09:08 PM
Post #53


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



pai la 210 ponei cati are foresterul face suta in 6.3 are viteza maxima 226km/h si reprize de speriat.

cum naiba? ca mai e si suv pe deasupra. sunt berline care aspira la asemenea performante la puteri asemanatoare .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 27 2005, 09:36 PM
Post #54


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



Pai ce spui tu George nu are nici o legatura cu ce spun eu. Sau poate. Daca Subaru ar face o masina cu 2 usi coupe si tractiune pe spate RWD, cu motoarele de STi...atunci BMW M3 ar fi mai incet. Oh...wait a minute...Subaru face o masina AWD cu 4 usi care este deja mai iute ca un BMW M3... biggrin.gif biggrin.gif bicycle.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 28 2005, 03:12 AM
Post #55


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



Ok, Legacy-ul e un best buy... am mai spus.

AWD de la Subaru este f. bun, poate putin mai bun poate putin mai prost decat quattro... dar la pretul respectiv 30-35K $ Subaru bate orice la performante.

pierderile de putere sunt mai mari prin AWD dar cel putin la 0-30-40km/h Subaru nu are rival la motoare cu puteri pana la 300CP. practic insa intereseaza mai mult demarajul de 50-120km/h unde faci majoritatea depasirilor. Acolo Acura TL sau BMW 330i stau mai bine.

cat priveste consumul... oricum, dat fiind avantajele AWD iarna, se merita sa accepti 1-3l% consum mai mare cu atat mai mult cu cat ai mai multe zile cu zapada, gheata, etc... pe carosabil. aici la mine asta e 2-3 saptamani pe an cu totul, nu f. mult dar destul sa te afecteze. de aceea pare ca ma hotarasc pentru AWD.

inca ma uit serios la cele 2 Acure si astept sa vad daca va apare ceva AWD la sedane si de la Honda...

George, ziceai ceva de alt sistem AWD japonez care ar fi mai bun decat cel al Subaru... la ce te refereai?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Jun 28 2005, 05:29 AM
Post #56


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



La noi la primul fulg ies astia cu sarea si cu plugurile. Dar nu stiu cum se face ca in fiecare iarna sint 1-2 furtuni care ii prinde nepregatitzi in ciuda amenintzarilor primite de la NWS/NOAA cu macar 1 saptamina inainte. Spre exemplu furtuna de la mijlocul lui Ianuarie anul curent. A fost jale in Chicago dar stiam de ea de luni. Ninsoarea a venit de-abia vineri ... 4 zile mai tirziu. Insa plugurile au venit pe strada la mine de-abia Luni...dupa ce s-a oprit din nins.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DragosS
post Jun 28 2005, 08:49 AM
Post #57


specialist
******

Group: Membri
Posts: 877
Joined: 10-December 04
From: Bucuresti
Member No.: 37.032



OFF-Topic:Pai este normal pe undeva.Daca era furtuna,deci ningea foarte tare,plugurile ar fi muncit degeaba.Oricum ce curatau ele se depunea la loc in jumatate de ora.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Jun 28 2005, 10:58 AM
Post #58


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



Ma refeream la sistemul de pe : GT-R34 biggrin.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bogdan47077
post Jun 28 2005, 11:51 AM
Post #59


sofer profesionist
****

Group: Membri
Posts: 233
Joined: 17-May 05
Member No.: 47.070



QUOTE(f1anatic)
La noi la primul fulg ies astia cu sarea si cu plugurile. Dar nu stiu cum se face ca in fiecare iarna sint 1-2 furtuni care ii prinde nepregatitzi in ciuda amenintzarilor primite de la NWS/NOAA cu macar 1 saptamina inainte. Spre exemplu furtuna de la mijlocul lui Ianuarie anul curent. A fost jale in Chicago dar stiam de ea de luni. Ninsoarea a venit de-abia vineri ... 4 zile mai tirziu. Insa plugurile au venit pe strada la mine de-abia Luni...dupa ce s-a oprit din nins.

daca la voi e asa..la noi mereu vine iarna (de parca ar veni mereu diferit rau) pe nepregatite!! si atunci toti indienii cu Merc sau Bmw (unii chiar au 4matic...oare stiu ce face) merg cu Taxiul sau cu ML, X5 altuia!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Jun 28 2005, 12:10 PM
Post #60


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



Eu m-am gandit sa ma mut in california sau ceva loc unde nu e iarna niciodata ca sa-mi pot lua o masina cu tractiune spate biggrin.gif ... adevarul e ca la zapezile care vin cate-odata pe la noi nici awd-ul nu e o solutie... mai degraba elicopterul... sania... etc...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 28 2005, 06:44 PM
Post #61


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(G e o r g e)
Ma refeream la sistemul de pe : GT-R34 biggrin.gif


asta e si aici. Nissan Skyline= Infiniti G35, stiu ca vine si AWD dar cumva nu am fost interesat.

pe ce te bazezi?


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Jun 28 2005, 06:53 PM
Post #62


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(DragosS)
OFF-Topic:Pai este normal pe undeva.Daca era furtuna,deci ningea foarte tare,plugurile ar fi muncit degeaba.Oricum ce curatau ele se depunea la loc in jumatate de ora.


OTreply:

dezapezirea este aici un fenomen care pe mine ma lasa masca.

aici plugurile ies si daca e furtuna ( de fapt cat e furtuna masinile astea nu stau deloc), chiar pe drumurile interurbane la fiecare 15-30min trece pe fiecare sens cate o masina de dezapezit. chiar daca se redepune nu e asa de multa plus ca ii ajuta pe cei care circula (cand ninge cea mai buna solutie e sa mergi in spatele unei masini de dezapezire ( e incet dar sigur). in marile orase pe strazile mai mici se intra intr-adevar mai greu dar arterele circulate sunt dezapezite in permanenta.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 13 2005, 04:01 PM
Post #63


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Iulian, stiu ca fac arheologie, dar sunt curios. Te-ai hotarat pana la urma?

Eu am descoperit ca exista un seat leon cu motorul tau, de 1.8 20V care
are 225 CP si 280nm/2200 rpm de la mamica lui. Cu alte cuvinte, mai mult si decat 2.0TFSI si decat varianta de tuning de care spuneai tu initial. Fiind pus pe masini de serie totusi, poate totusi upgradeul de la 180 la 225 CP ar fi rezonabil la pret.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 13 2005, 04:11 PM
Post #64


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



motorul ala e si pe TT .


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 13 2005, 04:17 PM
Post #65


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Cu atat mai bine, am senzatia ca TT e si pe piata americana:)
De Leon am aflat intamplator, ca m-au invitat iar la testdrive. Da-n Franta sad.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 14 2005, 12:48 AM
Post #66


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



stiu de "teteul" de 225CP, aici e disponibil numai cu quattro. dar e vreo 40k si nu mi se pare ca se merita.

cam asa spuneam si eu 210-230CP din motorul asta se pot scoate cu o investitie de 2-3000$ ( chip, filtru se aer si intercooler mai mare).

problema mea este ca masina tot nu va fi mult mai fun daca nu ii schimb si suspensia, lucru care ar costa alte 2-3000$.

nu stiu cum e Leonul cu 225CP dar daca nu are suspensia radical schimbata ( si nu cred ca e radical schimbata pt. ca platforma de Golf4 vine numai cu semi-independenta pe spate) cred ca e supra-motorizata si nu f. "fun to drive". daca am invatat ceva pana acum despre masini ( referire atat la GTI cat si la americanele de peste 200CP pe care le-am condus temporar) este ca odata ce ai multi ponei sub talpa trebuie sa ai si un sasiu bun si o suspensie buna ca sa fie placerea completa.

decizia mea pana in prezent era sa merg la o masina noua ( Legacy GT sau Acura TSX) dar din cauza ca ne-am angajat deja la constructia unei case tre' sa ma "sacrific" cu GTI-ul inca vreun an. oricum abia face 2 ani luna asta si daca il dau acum pierd ceva banutzi la el ( pt. ca grosul devalorizarii este exact in primii 2 ani de posesie). sincer GTI-ul ( desi m-am plans mult de el) nu e o masina proasta si nici nu mi-a facut nici o problema.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 14 2005, 09:37 AM
Post #67


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



Unii jurnalisti tot o tin ca Leon e pe platforma de G5, nu G4... In fine, se pare ca s-a mai discutat.
Versiunile sportive au suspensii modificate, sunt mai rigide si mai joase. Iar sasiul se pare ca e unul bun de la mama lui, atata timp cat Leon a avut un traseu bun in campionatul GT si chiar in WRC.

Pana la urma, ai hotarat ceva? Tuning, TFSI sau o japoneza?


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 14 2005, 10:04 AM
Post #68


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE
decizia mea pana in prezent era sa merg la o masina noua ( Legacy GT sau Acura TSX) dar din cauza ca ne-am angajat deja la constructia unei case tre' sa ma "sacrific" cu GTI-ul inca vreun an

:console: Condoleante... nu exista mai mare sugativa de bani decat constructia unei case... i would know sad.gif

Daca vrei o masina "fun to drive", de ce nu te orientezi catre ceva RWD, depinde cum sunt iernile la voi, dar din cate am inteles dezapezirea e prompta deci nu ti-ar crea probleme (mai ales ca eu am mers iarna si cu un opel omega RWD si nu mi s-a parut ca ar avea probleme... din cate am inteles singurele probleme sunt la pornirea de pe loc)...

Eu tot la anul sper sa schimb opelul pe un BMW sh (dar cu tractiune spate, am renuntat la ideea de XI). Avand in vedere ca tu vrei masina noua probabil BMW e cam costisitor si "nu face banii", dar nu sunt ei singurii producatori de masini RWD. AWD e si el o solutie buna (si fun to drive) eu am renuntat la aceasta idee din cauza costurilor, a consumului si a ofertei limitate de modele care sa mi le pot permite, etc...


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 14 2005, 10:44 AM
Post #69


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



QUOTE(HalbaSus)
Eu tot la anul sper sa schimb opelul pe un BMW sh (dar cu tractiune spate, am renuntat la ideea de XI). ...


Noi (adica eu biggrin.gif) abia te asteptam sa postezi la Versus "BMW SH vs ALTCEVA NOU" ca sa-ti facem capul calendar biggrin.gif


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 14 2005, 11:26 AM
Post #70


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



OT: mai bine creez un topic "BMW SH vs Subaru si alte masini facute de galbejiti"... biggrin.gif cred ca as fi facut :bash: :minigun:

Ca norocul la banii de care sper ca voi dispune singurele masini noi ar fi nedemne de mentionat intr-o comparatie cu BMW (singurul subaru care s-ar apropia in pret ar fi Impreza 1.6, deci e destul de clar ca topicul va fi eventual BMW SH vs alte SH-uri)... Dar asta abia la anu'


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
G e o r g e
post Sep 14 2005, 11:40 AM
Post #71


workaholic * * * * * *
******

Group: Moderator
Posts: 11.052
Joined: 4-August 03
From: Bucuresti
Member No.: 14.854



dar un leasing ? sa zicem pentru o legacy 2.5i ... zic si eu asa ... :angel:


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 14 2005, 12:38 PM
Post #72


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



QUOTE(HalbaSus)
:console: Condoleante... nu exista mai mare sugativa de bani decat constructia unei case... i would know sad.gif

Daca vrei o masina "fun to drive", de ce nu te orientezi catre ceva RWD, depinde cum sunt iernile la voi, dar din cate am inteles dezapezirea e prompta deci nu ti-ar crea probleme (mai ales ca eu am mers iarna si cu un opel omega RWD si nu mi s-a parut ca ar avea probleme... din cate am inteles singurele probleme sunt la pornirea de pe loc)...


1) casa va suge ceva bani... surprize f. mari nu pot fi insa. pretul e stiut dinainte. Imi trebuie un avans ( iata unde se duc banii de un BMW330...) apoi totul va fi numai cu putin peste cat e chiria la ora asta. vor mai fi chestii extra: peluza, gradina, gard, mobila dar sunt relativ ieftine si se pot face pe bucati mici. in plus masina va fi probabil luata in rate. trebuie sa predau GTI-ul si sa iau ce voi lua, ideea e sa termin cheltuielile.

apropos a aparut Passatul nou si aici. Asta intra pe lista. Si A4 e pe lista dar nu prea sta bine comparativ cu japonezele similare.

2) RWD sunt cateva... daca imi iau o a 3-a masina ( pick-up truck mic) va intra in discutie.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
HalbaSus
post Sep 14 2005, 01:16 PM
Post #73


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 10.684
Joined: 29-March 04
From: Oradea (Bihor)
Member No.: 23.122



QUOTE(Iulian HondaFan)
1) casa va suge ceva bani... surprize f. mari nu pot fi insa. pretul e stiut dinainte. Imi trebuie un avans ( iata unde se duc banii de un BMW330...) apoi totul va fi numai cu putin peste cat e chiria la ora asta. vor mai fi chestii extra: peluza, gradina, gard, mobila dar sunt relativ ieftine si se pot face pe bucati mici. in plus masina va fi probabil luata in rate. trebuie sa predau GTI-ul si sa iau ce voi lua, ideea e sa termin cheltuielile.


Sper sa fii tu norocosul care infirma regula in privinta pretului la case, dar eu tocmai am trecut prin asa ceva si un coleg s-a apucat tot anul asta. In ambele cazuri pretul a crescut cu cel putin 50%... Eu iti zic doar sa te astepti la cheltuieli mai mari decat cele prevazute, poate ca in US lucrurile stau altfel dar m-ar mira.

QUOTE(Iulian HondaFan)
apropos a aparut Passatul nou si aici. Asta intra pe lista. Si A4 e pe lista dar nu prea sta bine comparativ cu japonezele similare.

2) RWD sunt cateva... daca imi iau o a 3-a masina ( pick-up truck mic) va intra in discutie.


Passatul nou... c'mon... e frumusel el dar nu e o masina "fun to drive", 4motion-ul e slabutz rau de tot cat despre sportivitate... eu n-as da GTI-ul tau pe un passat...
A4 e super masina (design, finisaje, confort, etc) dar pretul e mare (si eu as fi dorit A4 dar pretul CIP ajungea pe la 30K euro... cu vre-o 8000 mai mult decat A3-ul).
Nu te-ai gandit la un A3 V6 3.2 quattro ? e scump ca naiba... but it's sweeeeeet... biggrin.gif
pick-up truck-ul poti sa-l iei RWD sau FWD sau AWD... tot nu poti sa zici ca e "fun to drive" (adica e "fun" dar intr-un mod destul de aparte... seamana cu umorul englezesc biggrin.gif)

@George: nu vreau sa iau masina in leasing... si in plus seria 3 imi place mai mult decat legacy-ul (si performantele la 320 si 325 sunt mai bune decat la legacy 2.5i). Singurul contracandidat serios al seriei 3 (pt mine) ar fi A4 quattro (dar putin probabil ca o sa scada preturile suficient ca sa-mi permit). In plus daca mi-as lua si eu legacy si Iulian se decide tot la legacy... ar fi cam multi fani subaru printre "veterani" si ar deveni forumul prea "subarizat", cineva trebuie sa reprezinte si marcile europene biggrin.gif (daca tot a plecat baiatu' din toronto)


--------------------
Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI
"Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Iulian HondaFan
post Sep 14 2005, 01:44 PM
Post #74


specialist
******

Group: Membri
Posts: 4.583
Joined: 30-May 04
From: Honda World
Member No.: 26.577



In Ro cred ca majoritatea isi fac casele in regie proprie... se poate si aici dar e bataie prea mare de cap si f. probabil ca si mai scump. majoritatea aici se adreseaza unei firme. fiecare firma de constructii respectabila are un portofoliu de modele de case, cateva variante de loturi de construit - adica in diferite cartiere- care sunt pre-racordate la curent, gaze si apa-canalizare si o lista de de variante de optionale de la sindrila si gresie la covoare dulapuri, clante si robinete. iti alegi ce vrei, negociezi ce se poate, semnezi contractul, dai un avans de 3-8% din valoarea casei si in 5-6 luni casa e livrata la cheie moment in care trebuie sa ai restul de bani gata. cat casa se construieste poti sta cu ochii pe ei si mai aduce mici modificari ( la extra cost desigur) si ai timp sa-ti cauti un imprumut. regula e ca pt. a obtine dobanzile cele mai bune ( 5.5-6% pe an la ora asta) trebuie sa ai cel putin 20% in valoarea casei.


--------------------
Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
James Kilowatt
post Sep 14 2005, 01:53 PM
Post #75


specialist
******

Group: Moderator
Posts: 13.667
Joined: 30-June 04
From: Europa
Member No.: 28.666



In europa (adica Fr si Be, din cat am vazut) dobanzile pe termen lung pentru imobiliar sunt mai mici...cu putin efort sau noroc, se pot gasi la 3-4% pe an.
Probabil ca la voi, in cei 6% intra poate si deprecierea dolarului. Banuiesc ca aveti si oarece inflatie.
Exista si in Ro companii care fac case din prefabricate la cheie, insa totusi nu e o industrie foarte dezvoltata. In plus, daca nu isi respecta termenele, nu prea ai ce sa le faci... probabil la voi e altceva.


--------------------
Scuter 108cc... benzina, automat
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Vladimir56581
post Sep 24 2005, 08:05 PM
Post #76


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 1
Joined: 23-September 05
From: Resita (Caras Severin)
Member No.: 56.574



Sunt detinatorul unu golf 2 din 88, si stiu ce poate... plus... 1.8T este un motor foarte bun .. dar te-ai gandit vreodata sa faci o schimbare de motor la golfu tau?? cea mai buna alegere e VR6 ... plus .. daca ii pui un turbo decent ajungi cu el la vreo 400 de cai... cred ca e de ajuns pt o masina care nu are mai mult de o tona... biggrin.gif ... am vazut pe niste forumuri golf 2 cu un astfel de motor ... este monstru.. plus.. iti va rupe orice honda in doua... binentzeles daca stii ce si cum sa schimbi la el... eu zic sa nu lasi bijuteria aia de golf din mana biggrin.gif ... incearca sa gasesti date despre vr6... citeste despre el .. sa vezi ce tehnologii are... 6 cilindrii in v ... biggrin.gif ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xanaxer
post May 10 2024, 08:11 AM
Post #77


specialist
******

Group: Membri
Posts: 13.167
Joined: 22-November 23
Member No.: 153.156



оста28.4SpenBettThicAlfrModeКереотрыBurtJohnJanaАртиFirsOasiИллюclasкресКитаClarChriгречOptiJuicМеже
ПермгазеButtавврSETVEricFedaEmilСердкухнWestSlenCurlКазаРожаTykwразнFiskДжамЮсупMythсертромаMartDawn
МБулhardАртиXVIIAllamattWindPaliNighXVIIМиллрезуmailWoodCasuШатрEuryБелялогоOZONGiocкатаWindWindHosh
MiguLibe1515WindIdriWindWindFindFameFlasBubcсмерIMPEQuatviscHermRalpMystExpePeteMiyoкомпЕвсеКоваMike
ChesWindэкспStepColuStevРоссProjистоДангSwarMounJameJackкульDeadкамнвремBlueхороразнMielKronМалаПолу
BornремесклаPicaZENIОрлоКабаSTARAUTOCITRДиамАудиEtheKarmшнурГермлитьязыкOrbiигруWindSpecSagaYamaMoul
PhilParfChowwwwaЛитРШелоqбосЛитРФормXVIIЛеваЛитРКнижXIIIChriПолоспецГовоЛеонИллюВельDonaChanJameMikh
КитаWorrКузнТрипLionMariВарьNaveФуруFEARMiguтехнавтоГейвГрекстерGeneИванПавлWindДавиЗемцЕгорAlbaправ
ТюриDaniДручКормSoliBlueBlueBlueЛукиФормОрехSuzyStayЧернЛебеwwsiЛагзсердЛитвЛьвоtuchkasKnyrЯков


Пред96.2SpenBettIntoМеньJeweVitaУстьТараNora1404профHardJeweStarMenuУсосКитаRajnTeleiPodOptieasyBoun
ромамузыChilмаршсертЧовдBreaПухаAlleматрLaurSlenсертЖураВолкGoreАркрJetFучасTonyPayoblonслезNicoXsan
VasiWindMornNintSeelПрянWiimElegGrimНишнvadiБешаЮллеGoblсловЕГАдNighCottДаниWoolGiocкатаHeroWindDisn
RaymSmasкороWindунивLasswwwcJeweKrieTeddChroзверКитаJeweELEGXboxSonyMystмешоИ-85RondосвяБугаLuigMemo
фабрвелеAnniBernOrigStevRobeWindБелоMakeстреSkatсочиJoelМакуResiотвечастTG-3МурзSchiMielKronсклаГвел
WindFirsDefiPicaZENIБелкКабаSTARGenuCITRфутлстатTranKarmшнурдереXVIIдемокомпPinnWindPeteRemepublBOSC
TefaсертKiteЛитРhandЛитРБелоVIIIСемеГребДениЛитРНепоСодеЛетеСолофразМудрXVIIврачКотеCareпереРощиMikh
ТакаSomeКасьHarrelenPierинтрClimчитаFIFAJaneКомоMicrВрон1920КороРотмДагаKohnВульТопаЛагзШтолFleeКарл
ТатаLucyобучInhaЯнушTG-3TG-3TG-3ЛукиAposAstrпрощRetuупраЛюбиRETAГолоBeatЧернПчелtuchkasКларScot
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 20th May 2024 - 04:37 PM