Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
This topic is about Jaguar vs Volvo, the author, Watcher, wrote about: Sa stii ca toyota aia ar fi ok -e mare, are caluti, nu o baga nimeni in seama cand se uita la ea. Pacat ca e in germania /smile.gif" style="vertical-a ... To read more just scroll down
Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
Apr 9 2012, 10:47 PM
Post
#41
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Pacat ca e in germania -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Apr 9 2012, 11:11 PM
Post
#42
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
hahaha. avalonu ala e o masina atat de rara in europa incat ar fi o aparitie exotica in romania. nu cred sa mai fie vreuna. este si fiabila, insa e cam noua si fada la aspect. daca vrei masina mai veche iei germana dupa parerea mea. poti lua si ceva mai deosebit precum jaguar insa tre sa ai banuti pregatiti. nu vei gasi piese la dezmembrari in romania. insa fiind vorba de o masina de duminca, luata din pasiune, cam lasi la o parte ratiunea. daca ar fi sa ma refer la variantele tale, atunci as zice jaguar clar. daca eu as fi in situatia ta, as lua Mercedes SEC, caci asta imi place. mai am si alte nebunii in cap precum SAAB 900. ma da pe spate forma lor, modelele din anii 80. gasesti modele turbo la 2000 de euro. am vazut pe mobile. la asta ma refer:
Attached File(s)
-------------------- festina lente.....
|
|
|
Apr 10 2012, 12:57 AM
Post
#43
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Sincer mie mi se pare (foarte) riscant sa cumperi un Jaguar de 10-15 ani. Iar la 3000 de euro... sa gasesti unul in stare perfecta este foarte greu. Mai pune la socoteala si posibilele cheltuieli ulterioare, gen intretinere, consum (pe bune, iei un motor de vreo 2500-3000 cmc cel putin ca sa ai un consum urban de vreo 20 l/100 km?! - eu nu prea vad logica). Doamne fereste, il lovesti... ia cauta cat costa o capota, o aripa, un far sau un spoiler de XJ. Si apoi cauta cine ti le poate aduce in Romania si in cat timp.
Da, inteleg faza cu old school, misto (si acum visez la un Volvo 960), dar sincer nu cred ca poti face asta cu 3000 de euro. Te-ai interesat de exemplu cat e intretinerea la un XJ? O simpla distribuitie sa zicem. Cam cat costa piesele? Si ai incredere sa se bage orice mecanic la el? Una din marile probleme ale Jaguarilor vechi a fost instalatia electrica Si vrei sa-ti mai spun ceva? Cam asa se pune problema si la S80. Este o masina in general fiabila, dotata foarte bine, siguranta mereu a fost un punct forte... dar la fel, (foarte) scump la intretinere si greu cu mecanicii buni. Imi amintesc acum vreo 2 ani cand mai intram pe forumul Volvo ca multi se plangeau de macanici, in conditiile in care ei aveau un S60 sau chiar S40. Daca ar fi sa compar strict cu XJ, as alege clar S80. Povestea asta este ca si cum ti-ai lua un Mustang in '65 cu 4-5000 de euro, iar unul in stare foarte buna... intelegi tu, ca iesit de pe poata fabricii e vreo 30000 de euro. Cam asa vad eu problema ta. Daca as fi in locul tau la 3000 de euro m-as uita la un Passat de vreo 2000 cmc si 115 CP (daca tot vrei un motor mai mare aspirat) sau un Mondeo. Astea au cam 10 ani, undeva in jur de 250000 de km unul in stare buna, piese gasesti usor, la preturi acceptabile (tine cont ca gasesti usor si la dezmembrari) si intretinerea este (mult) mai ieftina. Iar de fiabilitate... nu prea cred ca poate fi asta o problema (timpul m-a facut sa inteleg ca premium nu inseamna neaparat fiabilitate). Sau, de ce nu, un Avensis din prima generatie. Desi si asta e discutabil. Dar oricum consider ca 1. Passat, 2. Mondeo, 3 Avensis sunt alegeri mai bune S80 si mai ales XJ. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Apr 10 2012, 09:07 AM
Post
#44
|
|
sofer incepator Group: Membri Posts: 14 Joined: 29-December 11 Member No.: 136.762 |
Ceva in genul: http://cautare.mobile.ro/vehicule/showDeta...2&picture=2 Nu e nici Jag nici S80, dar.... 1. e ieftin la intretinere; 2. motor mare si destul de potent |
|
|
Apr 10 2012, 09:20 AM
Post
#45
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
1.o iei la 2000 euro-100% ceva nu ii in regula la ea, nu are cum cineva sa o dea in stare perfecta. De aici incepe distractia cu piesele( daca mai gasesti), nervi etc. Masina aia poate sa te lase in drum oricand ( nervi si iar nervi) 2. daca masina aia a fost luata de o persoana super grijulie care a mers cu ea pana la magazin si inapoi o data pe saptamana si a tinut-o in living stergand-o de praf toata ziua nu costa 2000 euro. Poate 20.000 euro. Alegerea este de partea ta si sunt foarte curios la ce concluzie o sa ajungi. -------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 10 2012, 09:49 AM
Post
#46
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Pe langa imensa bucurie de a conduce o astfel de masina, unora le place sa si mestereasca sub capota. Asa cum James si-a demontat scuterele de mai multe ori, nu cred ca s-ar da inapoi de la un V12
De ce costa 2000 de euro? pentru ca nimeni nu vrea sa o cumpere. Watcher, l-ai sunat pe ala cu XJ12? Eu i-as oferi 2800 pentru inceput Cat despre Top Gear: -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Apr 10 2012, 12:24 PM
Post
#47
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Pai tocmai de-aia nu se inghesuie nimeni la ea, riscul e prea mare. Da, e o masina mistor, dar cand esti nevoit sa bagi apoi mii de euro sa o aduci intr-o stare cat de cat apropiata de cea originala iti cam pierzi zambetul.
Uite m-as gandi la un Passat de prin '95 cu de toate (gen climatronic, geamuri, oglizi elctrice, ascaune incalzite, piele, un super sistem audio montat ulterior (sa nu-mi spui ca un sistem audio de la un Jaaag de 15 ani este clar mai bun, etc), sau un Volvo 850 de prin '94-95, sau un 244 din anii '80. Sunt mai vechi, insa din ce am gasit pe mobile la o prima privire ar arata ok. Sincer sa fiu as avea mai multa incredere in astea de cat intr-un Jaguar XJ, care, din acelasi an de fabricatie il iei ori cu 3000 ori, asa cum spune si Titi cu muuult mai mult. Si nu cred ca intamplator. Ah, inca ceva: o alta problema a masinilor englezesti este faptul ca rugina intra (mult) mai usor in ele. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Apr 10 2012, 12:38 PM
Post
#48
|
|
specialist Group: Membri Posts: 785 Joined: 24-September 11 From: Macondo Member No.: 135.609 |
Uite m-as gandi la un Passat de prin '95 cu de toate (gen climatronic, geamuri, oglizi elctrice, ascaune incalzite, piele, un super sistem audio montat ulterior (sa nu-mi spui ca un sistem audio de la un Jaaag de 15 ani este clar mai bun, etc), sau un Volvo 850 de prin '94-95, sau un 244 din anii '80. Sunt mai vechi, insa din ce am gasit pe mobile la o prima privire ar arata ok. Sincer sa fiu as avea mai multa incredere in astea de cat intr-un Jaguar XJ, care, din acelasi an de fabricatie il iei ori cu 3000 ori, asa cum spune si Titi cu muuult mai mult. Si nu cred ca intamplator. Ah, inca ceva: o alta problema a masinilor englezesti este faptul ca rugina intra (mult) mai usor in ele. cred ca nu s-a inteles ideea, fac eu putin pe avocatul lui watcher aici. sa ma corecteze daca gresesc. masina de duminca nu e ceva rational. nu o cumperi ca e ieftin de mers cu ea. din contra, e scump de mers cu ea si de aia mergi doar in weekend cu ea cand strazile sunt libere si te poti bucura de masina, nu sa stai blocat in trafic. asta nu e o masina pe care o cumperi ca are cel mai tare sistem audio sau oglinzi incalzite. e o masina pe care o iei din placerea de a conduce ceva clasic, emblematic in lumea auto. nu-i mai recomandati passaturi si alte masini care sa gasesc pe toate drumurile (ca ma inervez ieu:))). Omul vrea mai deosebit si de aia vb de jaguar si alte masini de-astea de clasa. @watcher daca mai pot face o sugestie. bmw 635 din anii 80. mi se pare ca ultimul s-a facut in '89. -------------------- festina lente.....
|
|
|
Apr 10 2012, 12:59 PM
Post
#49
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Am inteles ideea, dar nu cred ca asa ceva poti lua (linistit) cu 3000 de euro. O masina de lux, clasica si buna la 3000 de euro trebuie sa ai un noroc fantastic sa o gasesti. Nu zic ca totusi nu poti sa gasesti ceva emblematic din anii '80, insa un XJ nu cred ca ar fi cea mai buna alegere.
-------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Apr 10 2012, 01:03 PM
Post
#50
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
QUOTE nu-i mai recomandati passaturi si alte masini care sa gasesc pe toate drumurile Totusi cred ca trebuie sa clarific ceva: nu va fi masina de duminica , ci de toata ziua (luni-duminica), de mers a birou, si de ajuns prin tara (din cand in cand) la etape sau alte deplasari, etc. -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Apr 10 2012, 01:13 PM
Post
#51
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Trebuie sa fii pregatit sa investesti in intretinere. Plus combustibil, plus taxe. Mult. Si sa ai si o masina de rezerva, cat asta va sta prin service
BMW seria 6 am recomandat si eu acum cateva pagini. Si Lexus LS400, de ziceai ca nu gasesti. Sunt pe net, cum nu? (nu multe, dar sunt; evident, nu in Romania) This post has been edited by AlexTM: Apr 10 2012, 01:13 PM -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Apr 10 2012, 01:25 PM
Post
#52
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
De ce nu iei in considerare si o broscuta veche?
-------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Apr 10 2012, 01:27 PM
Post
#53
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Topicul asta mi se pare gen TopGear, cumperi masina super tare pentru vremea ei ( acum 20 de ani) la jumatate de pret de logan chel nou... ca si emisiune super tare ideea dar in viata reala mi se pare riscant. Poate masina aia sa fie cea mai fiabila, cea mai cea dar eu vad in felul urmator: Da, are accente de top gear, de aia au aparut deja 2 clipuri din top gear (defapt primul e din Thriller, un DVD facut de Clarkson). Dar nu mi se pare ceva nasol. Vorbim de o masina pe care cineva o ia din placere, nu de o ambulanta (acolo fiabilitatea mi se pare importanta la asta nu). 1.o iei la 2000 euro-100% ceva nu ii in regula la ea, nu are cum cineva sa o dea in stare perfecta. De aici incepe distractia cu piesele( daca mai gasesti), nervi etc. Masina aia poate sa te lase in drum oricand ( nervi si iar nervi) Se strica ? = provocare, ai ocazia sa te manjesti de ulei, sa discuti cu alti proprietari care au avut probleme similare, sa cauti piese, etc... mi se pare fun. Te lasa in drum ? = scoateti sticlele de bautura ! Party ad-hoc ! Serios, nu inteleg goana asta dupa fiabilitate. Nu toata lumea are nevoie de fiabilitate, daca masina mea nu porneste dimineata inseamna un singur lucru: voi bea bere in pauza de masa QUOTE 2. daca masina aia a fost luata de o persoana super grijulie care a mers cu ea pana la magazin si inapoi o data pe saptamana si a tinut-o in living stergand-o de praf toata ziua nu costa 2000 euro. Poate 20.000 euro. Ba tot 2000 de euro costa, pretul este locul unde cererea se intalneste cu oferta, daca nimeni nu ofera mai mult de 2000 de euro pe masina atunci atat costa masina... in plus daca luam in calcul cea mai proasta varianta: o cumpara cu 3000 de euro si masina e un junghi ordinar... il mai baga piese de 1000 de euro in ea si tot nu merge... -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 10 2012, 01:32 PM
Post
#54
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.071 Joined: 23-August 05 From: Timisoara (Timis) Member No.: 53.969 |
Pentru ca e mica
Si n-are climatronic, servodirectie (sau are?), geamuri electrice ... ma rog, tot tacamul de lux de pe vremea aia. E doar exotica. Saab 9-5? E deosebita dar nu exagerat, e si noua si veche, depinde de buget, service-uri de Saab mai gasesti, au motoare turbo dar (cred ca) au si aspirate, sunt ieftine. -------------------- Ford cu motor de Skoda
Citroen cu motor de BMW |
|
|
Apr 10 2012, 02:30 PM
Post
#55
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Mircanu
+1 Si Halbasus are drepte, nu mai bateti atata moneda asta cu fiabilitate. La o masina SH fiabilitatea e o mare loterie, indiferent ca e de 3 sau de 30 ani, toata lumea stie asta, iar pe mine ma depaseste de exemplu rationamentul lui Titi care critica fiabilitatea unui SH de 2000€ insa e dispus sa dea 20.000.... tot pe un SH. Si pe deasupra, pe unul pe care nu are aproape nicio speranta sa-l repare singur si ieftin. Si nu vorbesc doar din auzite, prima mea masina a fost un SH de 800€ (9 ani) care m-a plimbat in toate cele 4 colturi ale europei si cu care am facut 75.000km fara sa bag mai mult de 150€ in reparatii (asta incluzand pana si distributia, care m-a costa 65€ si am facut-o in 2h cu taica-miu). Pretul e dat si de raritatea modelului, nu doar de starea in care e sau de performantele pure. De ex W124 care mi-ar placea mie e scump daca vrei E500 din care s-au facut cateva sute de exemplare, insa daca iei un "modest" V6 de 3kile de exemplu il gasesti in stare foarte buna in 2000€ fara probleme. La o masina din asta cauti "factorul uau", nu sa fie o afacere, sa fie economica si fiabila, etc. Nu se pot aplica aceleasi criterii ca in achizitia unui Prius sau a unui Golf TDI. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Apr 10 2012, 03:09 PM
Post
#56
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
Dupa ce am citit acest topic am visat toata noaptea un Jaguar XJS (mai ales ca am avut onoarea sa fiu pasagerul unuia "original" - cu volanul pe dreapta - si, deci, exotic); spre dimineata am visat un Gullwing insa nu era al meu si nu aveam voie (nici macar nu puteam) sa-l ating.
Toate datele indica faptul cadoresti o berlina de lux iar aici, luand in considerare conditiile date, Jaguar XJ nu are adversar; fiecare linie din masina respectiva vorbeste de lux, confort fara compromisuri, stil si bun gust. Ok, nu o sa bat multa moneda pe aspectele estetice - dat fiind faptul ca subiectivismul ne poate da multe batai de cap si poate naste nenumarate argumente in dreptul fiecaruia - asa ca o sa ma limitez la a spune ca eu consider XJ (modelul de pana la Ford) cea mai frumoasa limuzina din categoria ei (clasa, pret, varsta etc). Poate, pooooate - la o distanta considerabila - as sugera BMW seria 7 (>'94). Daca, insa, ar fi sa vorbim de 2 usi cred ca doar XJS, SL, S (orice coupe Mercedes cu un S in denumire) sau BMW 6 se incadreaza. Sigur ca lucrurile ar sta altfel odata cu schimbarea conditiilor puse (adica banii ). Am inteles ideea, dar nu cred ca asa ceva poti lua (linistit) cu 3000 de euro. O masina de lux, clasica si buna la 3000 de euro trebuie sa ai un noroc fantastic sa o gasesti. Nu zic ca totusi nu poti sa gasesti ceva emblematic din anii '80, insa un XJ nu cred ca ar fi cea mai buna alegere. O masina de 10 ani (ca valoare obiectiva a fiarelor) ar trebui sa coste maxim 20% din pretul initial ori eu nu cred ca Mercedes S din 200X (alege tu un an bun pentru tipul respectiv) cumparat cu 6-10.000 de euro reprezinta o alegere proasta. Adauga inca 5 ani, mai scade jumatate din suma, schimba forma concluziei (chiar daca fondul ramane) si ai sa vezi unde consider ca gresesti in aprecierea de mai sus. In plus (si aici intram la capitorul fiabilitate) cat credeti ca poate costa un alt motor? 500-1k euro; il schimbi, da-l drq iar restul, data fiind "simplitatea" constructiei (fara senzori de ploaie/polen/pieton naravas, fara piese din plastic etc) le faci singur in fata portii cu o "carte de bucate" in fata, o bere rece si niste amici limbuti . This post has been edited by Seri: Apr 11 2012, 04:03 PM -------------------- |
|
|
Apr 10 2012, 05:59 PM
Post
#57
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.055 Joined: 9-May 11 Member No.: 132.239 |
Intre toti astia care vad cu optimism repararea unei masini eventual intr-un cimp in luna februrie la ora 9 seara, ma intreb citi au schimbat macar bujiile vreodata sau citi au o scula d-aia de citit coduri.
Si nu, nu ma refer la JK . Pina si sa repari o bicicleta poate fi o pacoste la locul nepotrivit in momentul nepotrivit, d-apoi o masina. This post has been edited by former_ozz: Apr 10 2012, 06:00 PM |
|
|
Apr 10 2012, 06:23 PM
Post
#58
|
|
disperat..dupa masini Group: Membri Posts: 1.395 Joined: 4-November 07 From: Cluj Member No.: 115.339 |
repararea masinii la marginea drumului iese din discutie. Hai sa fim seriosi. Eu sa raman in mijlocul drumului cu o masina ( veche sau noua) imi vine sa dau cu ea cat pot. AM patit o data cu o dacie si atat de neputincois te simti, nervi ce sa mai zic.
-------------------- Nissan Primera Acenta 1.6i 109 cp 2007
Dacia Logan MCV Ambiance 1.5 dCi 70 cp 2007 Dacia Logan MCV Laureate 1.5 dCi 85 cp 2009 Dacia Lodgy Laureate 1.5 dCi 110 cp 2014 |
|
|
Apr 10 2012, 06:58 PM
Post
#59
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Bai deci ma enervez rau de tot. Ce-i cu atatia oameni care o ard economic si rational pe forumul asta ?
Deci facem un scurt ghid de utilizare al masinilor vechi si/sau nefiabile: 1. Nu mai porneste dimineata > pleci la servici cu alte mijloace (transport in comun, taxi, suni un prieten, etc...) > bonus: poti sa bei bere in pauza de masa. 2. Te lasa in drum masina in mijlocul pustietatii > Step 1 > crezi ca poti sa o repari (probabil nu, eu as sari peste pasul asta) > Step 1.1 (majoritatea trec lejer de pasul 1 si ajung la asta) > scoti telefonul mobil, chemi o platforma, rezervi camera la un hotel in orasul cel mai apropiat > petrecere ad-hoc ! 3. Continuarea fireasca al pasilor 1 si 2: ai in fata usii o masina veche de 15 ani stricata > step 1: cercetezi forumuri, discuti cu prieteni, te strangi cu ei la o bere si isi spune fiecare parerea (probabil inutila) despre eventuala solutie, exista sanse sa rezolvi problema si asa, dar nu m-as baza pe treaba asta, > step 2: o duci la un mecanic (nu la reprezentanta recomandat de unul din prietenii mentionati la punctul 1) > problem solved ! Ahhhh... te da afara seful daca nu ajungi la timp la servici ? Nu iti permiti financiar o masina care se strica (dar totusi iti permiti o masina ? mhmmm....) Nu ti se pare deloc distractiv sa faci party-uri ad-hoc in locul unde se strica masina si/sau nu ti se pare ca dezbatutul problemelor mecanice ale unei masini impreuna cu mai multi prieteni beti e o activitate distractiva ? Inseamna ca nu meriti sa detii aceste masini extraordinare > cumpara-ti o toyota sau un hyundai cu motor mic si garantie pe viata sau ceva de genu' ! -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Apr 10 2012, 07:02 PM
Post
#60
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.551 Joined: 15-July 09 From: Costa del Sol Member No.: 120.468 |
> cumpara-ti o toyota sau un hyundai cu motor mic si garantie pe viata sau ceva de genu' ! 4. Umple-o cu bere, da drumul la AC pe rece, la muzica pe tare si ai un frigider plin cu bere, motiv sa-ti chemi prietenii si s-o tragi ad-hoc! -------------------- Skoda, Subaru, Noul Tucson...
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 11:47 PM |