Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
This topic is about Jaguar vs Volvo, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
Apr 6 2012, 03:35 PM
Post
#1
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Astfel, am setat un buget de 3000 euro pentru achizitia masinii. In acesti bani incap o multitudine de Jaguar uri, S type si X type, majoritatea (toate ?) cu volan pe dreapta, si cu interioare de mare arta la vremea lor (si acum) : piei, lemn, bej, etc. toate cu super dotari, si bine intretinute (optic vorbim) Chiar si un XJ (cel mai frumos jaguar din istorie in opinia mea), visiniu cu piele alba, etc. Toate cu motoare de peste 200cp. OK. Alternativ exista si nenumarate Volvo (S60 si S80) , majoritatea cu volan pe dreapta DAR NU TOATE, cu acelasi tip de dotari ca Jaguarurile. Varstele acestor masini sunt toate in intervalul 9-15 ani, deci teoretic sunt comparabile. Acum, intrebarea mea pentru constiinta si cunostintele generale (all of us are smarter than any one of us) este urmatoarea: Din experientele si cunostintele voastre, presupunand ca masinile sunt bine intretinute si merg, care sunt mai usor / ieftin de intretinut / reparat? Care au in medie si in general mai multe probleme pe partea tehnica? -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Apr 10 2012, 02:30 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@Mircanu
+1 Si Halbasus are drepte, nu mai bateti atata moneda asta cu fiabilitate. La o masina SH fiabilitatea e o mare loterie, indiferent ca e de 3 sau de 30 ani, toata lumea stie asta, iar pe mine ma depaseste de exemplu rationamentul lui Titi care critica fiabilitatea unui SH de 2000€ insa e dispus sa dea 20.000.... tot pe un SH. Si pe deasupra, pe unul pe care nu are aproape nicio speranta sa-l repare singur si ieftin. Si nu vorbesc doar din auzite, prima mea masina a fost un SH de 800€ (9 ani) care m-a plimbat in toate cele 4 colturi ale europei si cu care am facut 75.000km fara sa bag mai mult de 150€ in reparatii (asta incluzand pana si distributia, care m-a costa 65€ si am facut-o in 2h cu taica-miu). Pretul e dat si de raritatea modelului, nu doar de starea in care e sau de performantele pure. De ex W124 care mi-ar placea mie e scump daca vrei E500 din care s-au facut cateva sute de exemplare, insa daca iei un "modest" V6 de 3kile de exemplu il gasesti in stare foarte buna in 2000€ fara probleme. La o masina din asta cauti "factorul uau", nu sa fie o afacere, sa fie economica si fiabila, etc. Nu se pot aplica aceleasi criterii ca in achizitia unui Prius sau a unui Golf TDI. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 07:36 AM |