Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
This topic is about Jaguar vs Volvo, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
Apr 6 2012, 03:35 PM
Post
#1
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Astfel, am setat un buget de 3000 euro pentru achizitia masinii. In acesti bani incap o multitudine de Jaguar uri, S type si X type, majoritatea (toate ?) cu volan pe dreapta, si cu interioare de mare arta la vremea lor (si acum) : piei, lemn, bej, etc. toate cu super dotari, si bine intretinute (optic vorbim) Chiar si un XJ (cel mai frumos jaguar din istorie in opinia mea), visiniu cu piele alba, etc. Toate cu motoare de peste 200cp. OK. Alternativ exista si nenumarate Volvo (S60 si S80) , majoritatea cu volan pe dreapta DAR NU TOATE, cu acelasi tip de dotari ca Jaguarurile. Varstele acestor masini sunt toate in intervalul 9-15 ani, deci teoretic sunt comparabile. Acum, intrebarea mea pentru constiinta si cunostintele generale (all of us are smarter than any one of us) este urmatoarea: Din experientele si cunostintele voastre, presupunand ca masinile sunt bine intretinute si merg, care sunt mai usor / ieftin de intretinut / reparat? Care au in medie si in general mai multe probleme pe partea tehnica? -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Apr 7 2012, 07:39 PM
Post
#2
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Ma bucur ca mai sunt aici pe forum si altii care au aceeasi intelegere )
Raspund aleator la diversele idei care au aparut: 1) dupa parerea mea dotarile care existau pe masinile de clasa mare / lux acum 10-15 ani nu exista in prezent pe masinile muncitoresti. Pe A4 si Avensis am dat 25 000 euro + si nu au nici piele, nici scaune reglabile electric, (tetiere electrice ), scaune cu memorii, trapa (acoperis panoramic ) si nici linii audio top de gama, etc. 2) Doru: daaa, da, daaaa mare treaba cu volanul pe stanga (!), din pacate la cel din anuntul tau nu ii porneste motorul ("motor springt nicht an") 3) Dezmembrari: si pentru volvo si pt jaguar se gasesc de ordinul sutelor de anunturi in .ro (anunturi de genul "dezmembrez 5 volvo, motoare 2.4, 2.9, etc") . Deisgur, pentru audi se gasesc de ordinul miilor ) 4) Experienta cu patrolul mi-a aratat urmatoarele: nu am avut nicio defectiune care sa 'cripple' masina niciodata in 3 ani de zile de 'rupt fashul' Atunci, o masina fosta exceptionala, tratata normal , ar trebui sa nu ma lase pe vreundeva... Logica este : daca e suficient de ieftina la achizitie si e greu de reparat, o lasi acolo si ii dai foc ) 5) masina va fi 'de toata ziua' adica acasa - birou si ceva drumuri in afara. orientativ, in 6 ani de zile cu avensisul am facut 85 000 km. deci e clar cum va fi folosita - si platforma de adus de la cluj costa 200-230 euro (atat ne costa sa ducem si intoarcem masinile de concurs ) 6) Ozz: in europa, masinile la 5% din valoarea de nou nu ajung neaparat datorita hartanelii. la noi guvernele si asigurarile conlucreaza foarte frumos cu producatorii de masini . Astfel: spre exemplu, in RO ca sa inmatriculezi un land cruiser nou achizitionat din africa (non euro), cu motor de 4000 , taxa este (stai jos?) - 380 000 euro - (verifica singur - http://static.anaf.ro/static/10/Anaf/calcu...luare_2012.html ) Prin tarile 'civlizate' din europa ii omoara cu asigurarile, asa ca nimeni nu cumpara masinile. Chiar daca ele sunt in mintile lor si valoreaza evident mai mult decat un matiz / fiat punto, nu le poti intretine dupa aceea. 7) evident ca Bulgaria 8) Mie unul mi se pare ca BMW / Mercedes nu ai nicio sansa sa nimeresti ne omorate / netiganite / la banii astia. Audi e urmatorul pe lista samsarilor din pacate. Si mie mi-ar placea mult un A8 ronin, dar nu reusesc sa gasesc niciunul care sa arate macar in poze ok, si in banii astia. De asemenea, logica achizitiei unui volvo (cu astfel de motor) ar fi ca este understated (ca si avensisul) . Jaguarurile astea (s / x) mie nu mi se par deloc overstated, fiindca, daca nu e Cayenne nou, SL 63 amg, BMW 640, nu esti 'jmeker' , ci in practica sunt vazute ca niste mondeo. 9) logica mea, confirmata de diversi soferi care au condus, este ca masina mica cu volan pe dreapta e nasoala la drumuri. in oras nu pare sa fie mare diferenta, ci doar a depasiri. "gipul" are avantajul ca mai vezi pe deasupra (aplicabil berlinelor, nu si tirurilor ) 10) urmatorul pas dupa bulgaria este gpl ul, astfel incat s-ar rezolva si problema consumului la motoare gen 4700 11) Am mai vazut niste Jeep uri de 4700cmc care iar sunt de nebagat in seama cand te uiti la ele in parcare (arata la fel ca celelalte ) This post has been edited by Watcher: Apr 7 2012, 07:43 PM -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 05:47 AM |