Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
This topic is about Jaguar vs Volvo, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Jaguar vs Volvo, masini vechi, motoare mari |
Apr 6 2012, 03:35 PM
Post
#1
|
|
CFO Group: Membri Posts: 2.695 Joined: 10-September 04 From: Bucuresti Member No.: 32.254 |
Astfel, am setat un buget de 3000 euro pentru achizitia masinii. In acesti bani incap o multitudine de Jaguar uri, S type si X type, majoritatea (toate ?) cu volan pe dreapta, si cu interioare de mare arta la vremea lor (si acum) : piei, lemn, bej, etc. toate cu super dotari, si bine intretinute (optic vorbim) Chiar si un XJ (cel mai frumos jaguar din istorie in opinia mea), visiniu cu piele alba, etc. Toate cu motoare de peste 200cp. OK. Alternativ exista si nenumarate Volvo (S60 si S80) , majoritatea cu volan pe dreapta DAR NU TOATE, cu acelasi tip de dotari ca Jaguarurile. Varstele acestor masini sunt toate in intervalul 9-15 ani, deci teoretic sunt comparabile. Acum, intrebarea mea pentru constiinta si cunostintele generale (all of us are smarter than any one of us) este urmatoarea: Din experientele si cunostintele voastre, presupunand ca masinile sunt bine intretinute si merg, care sunt mai usor / ieftin de intretinut / reparat? Care au in medie si in general mai multe probleme pe partea tehnica? -------------------- Avensis 2.2D4D, PatrolGR RD28TI, cu cutie manuala.
In cautare de masina spectaculoasa, veche si de toata ziua |
|
|
Apr 7 2012, 10:03 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
In prezent avem in familie un Mercedes ML320 fabricat in 1998 (deci anul asta face 14 ani)... nu e o masina buna, e o masina proasta, dar asta nu din cauza trecerii vremii, pur si simplu a fost o masina proasta tot timpul, iar acum merge ca in prima zi. Pe langa faptul ca e un SUV (nu mai dezvolt) a iesit pe ultimul loc in top gear customer satisfaction survey (in primul rand datorita fiabilitatii, era din generatia mercedesurilor facute in perioada uniunii cu chrysler).
Daca nu luam in calcul impozitul (care e imens pentru motoare de peste 3 litri, dar presupun ca watcher nu va inmatricula masina in romania) atunci cheltuielile de intretinere de-a lungul vremii au fost minime, da s-a mai stricat una alta (ultima data s-a stricat un electromagnet (avea o denumire mai complicata, gen: "senzorul de pozitie al arborelui cotit" dar in realitate era un electromagnet) al carui inlocuire a costat in jur de 120 de euro. Revizia tot pe acolo e (120-150 euro). In rest benzina (muuuulta benzina ca sa fim mai exacti) si cam atat. La mercedesul meu de 3 ani, deja am platit mai mult pe o singura inlocuire al unui motoras electric care evident s-a stricat la vreo 6 luni dupa ce a iesit din garantie. Deci nu as avea nicio retinere sa iau o masina de 10-15 ani mai ales daca ar fi o masina care la vremea ei a fost buna (si preferabil relativ fiabila, nu ca ML-ul care nu a fost nici buna si nici fiabila nici cand a aparut). Acum depinde si cat de importanta e fiabilitatea pt tine, daca viata ta depinde de masina, si nu poti trai nici o zi daca ea se strica, atunci clar un SH premium de peste 10 ani nu e cea mai buna alegere. Daca privesti o defectiune tehnica (eventual una care te lasa la sute de km de casa) ca pe o tragedie atunci iar nu e o idee buna. Insa Watcher parca are ca pasiune mersul la sute de km de casa pe niste terenuri unde exista riscuri majore sa provoci o defectiune masinii, deci nu cred ca e speriat de service-uri sau defectiuni tehnice. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 04:29 AM |