Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 1 2011, 12:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 11 Member No.: 135.306 |
Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side" Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ... Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8 Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent. La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta Alte optionale: -duze incalzite -jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta -scaune incalzite -senzori parcare -cruise control - radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate , climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ... Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile. una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ... |
|
|
Sep 8 2011, 03:48 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 30-April 11 Member No.: 132.158 |
Ce sunt eu curios la DSG, e cat rezista ambreiajele astea, comparat cu ambreiajul la cutia manuala. Daca se strica cat costa schimbarea lor.
Sincer nu vad nevoia de DSG apsolut de loc. Daca cutiile de viteze in viitor o sa fie DSG, foarte bine, numai sa vie asa fiabile ca si cutiile normale automate. Daca nu ai schimbatoatele alea pe volan si o lasi pe automat si daca ai muzica mergand in masina ca si mine nu cred ca vreodata, o sa opservi diferentza intre o cutie automata clasica si una DSG. Nenea din videoul de mai sus schimba el vitezele si de aceea a vazut diferentza. daca eu care totusi sunt interesat in masini nu sunt curios sa schimb vitezele, ganditiva la restul populatiei care nici macar nu stiu de unde se deschide capota, sau cum se verifica uleiul la motor, nu fac curse ci merg normal, ce curiosi o sa fie ca DSG schimba vitezele cu 0.0001 secunde mai repede? Din nou, sau in concluzie, sunt curos de fiabilitatea lor, daca are cineva ceva informatii despre asta. This post has been edited by dinpoplaca: Sep 8 2011, 03:50 AM |
|
|
Sep 8 2011, 12:11 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Ce sunt eu curios la DSG, e cat rezista ambreiajele astea, comparat cu ambreiajul la cutia manuala. Daca se strica cat costa schimbarea lor. Sincer nu vad nevoia de DSG apsolut de loc. Daca cutiile de viteze in viitor o sa fie DSG, foarte bine, numai sa vie asa fiabile ca si cutiile normale automate. Daca nu ai schimbatoatele alea pe volan si o lasi pe automat si daca ai muzica mergand in masina ca si mine nu cred ca vreodata, o sa opservi diferentza intre o cutie automata clasica si una DSG. Nenea din videoul de mai sus schimba el vitezele si de aceea a vazut diferentza. daca eu care totusi sunt interesat in masini nu sunt curios sa schimb vitezele, ganditiva la restul populatiei care nici macar nu stiu de unde se deschide capota, sau cum se verifica uleiul la motor, nu fac curse ci merg normal, ce curiosi o sa fie ca DSG schimba vitezele cu 0.0001 secunde mai repede? Din nou, sau in concluzie, sunt curos de fiabilitatea lor, daca are cineva ceva informatii despre asta. Teoretic ar trebui sa tina mai mult decat o automata normala pentru ca unul schimba doar vitezele pare iar celalalt doar pe cele impare pe cand la cutiile automate normale ai un singur ambreiaj care schimba toate vitezele. Daca vrei sa stai linistit din punct de vedere al fiabilitatii iti iei o cutie manuala. Pana la urma important este cum te simti la volan, eu prin bucuresti sincer m-am saturat sa mestec in cutie la orele de varf ... pentru mine toyota nu are absolut nimic care sa-mi placa in materie de cutii automate am mers chiar si cu un lexus IS cu padele dar nu am simtit nimic deosebit, aceiasi latenta, acelasi consum etc ... drivetestul cu dsg-ul a fost chiar o revelatie, cu totul si cu totul altceva. Iti dai seama ca nu am luat acele padele doar ca sa fiu "smecher" daca te uiti la configuratia facuta o sa vezi ca este una practica, nu xeoane, nu oglinzi rabatabile electric, nu piele nu faruri care vad dupa colt etc, asta nu inseamna ca nu ar fi bune si ele ... dar era musai sa iau padele si cruise control pentru cutia asta ... si dupa cum sunt entuziasmat acum cand nu am inca masina ... iti dai seama cand o sa o conduc ... si asta conteaza foarte mult Astept totusi sa fac si un drive test cu o toyota ISF ... poate cine stie imi schimb parerea despre DSG ... o sa vand skoda ... mai pun niste maruntis si o sa revin in tabara toyo -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Sep 30 2011, 08:14 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
http://www.youtube.com/watch?v=lRwfvnDt7BA&feature=feedf -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 06:05 AM |