Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 1 2011, 12:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 11 Member No.: 135.306 |
Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side" Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ... Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8 Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent. La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta Alte optionale: -duze incalzite -jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta -scaune incalzite -senzori parcare -cruise control - radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate , climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ... Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile. una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ... |
|
|
Sep 2 2011, 06:37 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 585 Joined: 30-April 11 Member No.: 132.158 |
Felicitari pentru masina.
Ce as vrea eu sa stiu e diferenta intre DSG si cutia automata. Amandoua au disc de ambreiaj? sau numai DSG-ul are? Acum de vreo 12 ani conduc numai automate si niciodata nu am simtit ca nu schimba vitezele destul de repede. Daca DSG-ul e mai scump decat o cutie automata normala, si mai e si posibilitatea sa se strice ambreiajul ca la o cutie manuala, atunci nu-si prea are rostul. This post has been edited by dinpoplaca: Sep 2 2011, 06:37 AM |
|
|
Sep 2 2011, 04:08 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Felicitari pentru masina. Ce as vrea eu sa stiu e diferenta intre DSG si cutia automata. Amandoua au disc de ambreiaj? sau numai DSG-ul are? Acum de vreo 12 ani conduc numai automate si niciodata nu am simtit ca nu schimba vitezele destul de repede. Daca DSG-ul e mai scump decat o cutie automata normala, si mai e si posibilitatea sa se strice ambreiajul ca la o cutie manuala, atunci nu-si prea are rostul. Uite aici un filmulet pe care l-am gasit zilele astea, este facut de cei de la Fifth gear si se refera la DSG, aici vorbim de parerea unor oameni care isi castiga existenta din evaluarea masinilor ... teoretic ar trebui sa fie foarte calificati si sa fi condus zeci de modele .... Poti sa-l vezi de la inceput, partea interesanta este de la minutul 1:10 pana la 2:40, filmul este in engleza. ... Vio poti sa te uiti si tu Facand un rezumat la ce spune in film, DSG-ul este o cutie manuala cu dublu ambreiaj, vitezele impare beneficieaza de un ambreiaj iar cele pare de cel de-al doilea ambreiaj, cand tu esti in treapta a treia spre exemplu treptele pare alaturate adica 2 si 4 sunt deja pregatite pentru schimbare, trecerea durand doar cateva milisecunde. In film se face si un test de schimbare manuala a vitezelor ... aici se vede si frumusetea schimbului vitezelor din padele cu o astfel de cutie ... concluzia realizatorului: "...pentru mine este cel mai mare pas inainte in tehnologia cutiilor de viteze pe care le-am condus vreodata ... este extraordinara..." si lucrul asta este spus de cineva care toata ziua asta face ... testeaza masini http://www.youtube.com/watch?v=5EdjEE0edPw...;feature=fvwrel -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 01:35 AM |