Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 1 2011, 12:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 11 Member No.: 135.306 |
Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side" Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ... Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8 Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent. La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta Alte optionale: -duze incalzite -jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta -scaune incalzite -senzori parcare -cruise control - radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate , climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ... Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile. una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ... |
|
|
Sep 2 2011, 08:52 AM
Post
#2
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
Trebuie sa-ti si faca placere sa o conduci. Iar capitolul fun to drive nu prea il gasesti la japoneze, comparativ cu nemtesti (evident, acum depinde si la ce japoneze ne referim). Si depinde si la ce nemtesti te referi. Am condus vreo 10 modele vw si cateva skode, unde poate exista capitolul fun-to-drive la masinile alea? Inafara de faptul ca (unele) trag tare in linie dreapta, nici macar GTI-urile nu au feeling-ul general al unei masini sportive. Daca vrei sa vorbesti de sport la nemtesti, vorbeste de bmw, grupul VAG e pe dinafara cu ideea de "sport" Am avut pe mana si Corolla Sedan si Octavia 2 si ca sa-ti faci o ideea mai clara la ce ma refer, Octavia aia avea 90000 de km si ii fusese schimbat uleiul doar de doua ori si cu toate astea mergea impecabil. Pentru mine asta inseamna un motor zdravan. E vorba evident de 1.9 TDI 105 CP. Si sincer la drum intins si Beetle-ul meu imi place mai mult decat o Corolla. Eu am vazut corolla modelul pana in 2007(parca) cu 500.000km la bord si nu mi-a venit sa cred, pt ca masina se simtea absolut normal ca pasager(era taxi). Asta nu inseamna ca e etalon, sunt convins ca sunt si skode cu acelasi rulaj care se simt mai mult sau ami putin bine. Motorul ala 1.9tdi pe de alta parte e legendar pt faptul ca merge cu orice pui in el, de la motorina de tractor pana la ulei de cartofi prajiti si este foarte foarte fiabil dar dupa orice alt criteriu este un motor de 2 lei. Rezumand, nu stiu ce inseamna pt tine ca mergea "impecabil", mie 1.9 tdi mi se pare ca merge prost, de nou. ON-topic, ca m-am luat cu altele si am uitat sa scriu: Dan, alegerea mi se pare foarte foarte buna, ai luat o masina de familie in adevaratul sens al cuvantului, dotata bine, motorizata bine, cu spatiu imens si la un pret excelent. Felicitari! This post has been edited by mike.omega: Sep 2 2011, 10:26 AM -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 08:25 AM |