Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 1 2011, 12:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 11 Member No.: 135.306 |
Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side" Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ... Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8 Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent. La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta Alte optionale: -duze incalzite -jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta -scaune incalzite -senzori parcare -cruise control - radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate , climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ... Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile. una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ... |
|
|
Sep 2 2011, 07:28 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Dan, ai facut o alegere foarte buna ! Eu predic acest lucru de cand am testat DSG-ul prima data: DSG este darul lui D-zeu pentru pamanteni in materie de cutii de viteza. PUNCT. Nu se compara cu nicio cutie "clasica", nici cu cele hidramate, nici cu CVT-urile. Se poate compara cu 7-gtronicul de la mercedes si cutia noua in 8 trepte de la bmw (pe aceasta din urma nu am condus-o, inca). Chiar si in compania aceasta selecta DSG-ul are un feeling special, sa nu ma intelegeti gresit, si 7-gtronicul schimba repede, foarte repede, ba mai mult stie sa retrogradeze 2 trepte odata (chestie pe care dsg-ul nu o stie), insa nu are aceeasi cursivitate pe care o are DSG-ul, adica masina iti da impresia ca exista o singura treapta de viteza iar pedala de acceleratie este un potentiometru care duce masina de la 0 la viteza maxima constructiva. Ma uitam la turometru si vedeam ca se schimba vitezele in sus sau in jos dar mi se parea ca e trucaj... este aproape extraterestra senzatia.
Iar comparatia cu toyota nu isi are rostul, toyota chiar nu au nimic similar cu skoda octavia 1.4 TSI, DSG... ahhh... ba nu, scuze, au... se numeste prius, ca aia intr-adevar are spatiu cam cat o octavia, are putere mare din cilindree mica (sort'of, daca e incarcata bateria ) si are o automata mai interesanta (nici pe departe la fel de buna ca DSG-ul, doar ca e mai interesanta), singura problema e ca pretul e cu vreo 10.000 de euro in plus. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 16th May 2024 - 03:56 AM |