Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 1 2011, 12:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 11 Member No.: 135.306 |
Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side" Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ... Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8 Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent. La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta Alte optionale: -duze incalzite -jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta -scaune incalzite -senzori parcare -cruise control - radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate , climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ... Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile. una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ... |
|
|
Sep 1 2011, 09:29 PM
Post
#2
|
|
ZEUS Group: Membri Posts: 5.581 Joined: 9-March 06 From: Bucuresti Member No.: 70.400 |
nici macar nu e cutie atutomata .. ci automatizata ... oricum de la toyo la skoda , un regres ... d.p.md.v. si daca e luata ca are asa zis cutie automata sa o folosesti doar asa , degeaba ai luat-o ... puteai sa alegi o cutie automata clasica nu DSG.
si oricum pretul spune tot ... .... gaseai auris cu cutie manuala 132 cp la 13 800 echipare SOL peste ce are skoda adica , gaseai Auris de 147 cp SOL la 17 000 asa ca nu cred ca ai cautat ce trebuie sau vb cuiva de mai sus ai cumparat doar o cutie de viteze, oricare mashina mentionata de mine face skoda la orice ora in orice pozitie ..crede ma ... asa ca mai slab cu dezimformarea despre preturi ... P.S. cand toyota au scos cv cu 7 sau 8 viteze toti forumisti tot VAG isti inraiti si stupizi au sarit ce domne asta e cutie cate viteze e proasta schimba greu ... acu nu se mai uita in ograda lor ca au copiat dupa japo .... intre timp Toyo a inceput sa renuntze le aceste cutii cate putin , de ce ?! numsi ei stiu si de obicei japo nu renuntza la ceva asa degeaba This post has been edited by mike.omega: Sep 1 2011, 09:38 PM -------------------- daca as fi cel mai sarac om mi-as lua Skoda sau VW . asa imi permit cel putin un Logan.
|
|
|
Sep 1 2011, 10:37 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
nici macar nu e cutie atutomata .. ci automatizata ... oricum de la toyo la skoda , un regres ... d.p.md.v. si daca e luata ca are asa zis cutie automata sa o folosesti doar asa , degeaba ai luat-o ... puteai sa alegi o cutie automata clasica nu DSG. vio ai mers cu un dsg7 ? din punctul meu de vedere este peste o cutie manuala si peste orice automata normala ....multidriveul de la toyota prezent pe auris, avensis, corolla nu este decat o gluma pe langa DSG-ul asta .... nu sunt fan VAG, nu-mi place absolut deloc de ei dar cand este ceva de recunoscut recunisc fara probleme Tocmai din cauza asta am optat pentru ea si oricum pretul spune tot ... .... gaseai auris cu cutie manuala 132 cp la 13 800 echipare SOL peste ce are skoda adica , gaseai Auris de 147 cp SOL la 17 000 asa ca nu cred ca ai cautat ce trebuie sau vb cuiva de mai sus ai cumparat doar o cutie de viteze, oricare mashina mentionata de mine face skoda la orice ora in orice pozitie ..crede ma ... asa ca mai slab cu dezimformarea despre preturi ... auris si octavia nu sunt din aceiais clasa, ce sa fac cu un auris, sa pun 2 posete in spate si atat si aurisul nu are multe din optiunile pe care le are echiparea asta de octavia ... si ce spui tu este o manuala ... iar sa mestec in cutie ? vezi tu ... cati oameni atatea gusturi, pentru tine auris este peste octavia 2, pentru mine este invers ... cine are dreptate ? eu zic ca avem dreptate amandoi in felul nostru Asa arata la exterior: Si asa arata la interior (plus padelele la volan): -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 05:00 AM |