Bye bye corolla ... |
This topic is about Bye bye corolla ..., the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Bye bye corolla ... |
Sep 1 2011, 12:42 PM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-August 11 Member No.: 135.306 |
Va dati seama ca dupa atatia ani in care nu am avut nici o problema este destul de greu sa schimbi marca in care ai capatat incredere ... totusi noile modele nu ma inspira de loc, nici noua corolla nici noul avensis ... asa ca mi-am luat inima in dinti si am trecut ... "on the dark side" Niciodata in viata mea nu mi-a placut vw, mai cu seama dupa ce auzi povestile horor despre serviceul porsche .... poate acum s-au mai schimbat ... dar este singurul loc unde poti gasi o cutie DSG7 ... asa ca am facut un compromis pentru o Skoda Octavia 2, motorizare 1.4 TSI cutie automata DSG7 ... Intuitia imi spune ca am facut o alegere buna, timpul ramane sa confirme ... oricum am pastrat si corolla, cel putin pentru o perioada Am fost vandut din prima dupa un drive test cu aceasta cutie DSG .. este cu totul altceva .. .alta lume fata de orice alta cutie manuala sau automata pe care am testat-o, nu exista pauze intre schimbarea vitezelor, totul este aproape instant, daca o treci in modul "sport" schimba numai peste 5000 rot ... un vis http://www.youtube.com/watch?v=8m69cDab2c8 Motorizarea 1.4 TSI (turbina fara compresor) este un compromis excelent intre performanta si costuri, 125 CP, 200NM intre 1500-4000, poate fi dusa cu o resoftare pe la 150-160 CP si 250 NM, consum super decent. La o cutie DSG7 normal ca trebuia sa iau padele la volan ... cred ca o sa fie o experienta foarte interesanta Alte optionale: -duze incalzite -jante aliaj 16" (roata de rezerva este normala, 16" tabla) vad ca majoritatea marcilor nu mai dau roata normala, fie chit de reparatie fie o roata f ingusta -scaune incalzite -senzori parcare -cruise control - radio cd cu magazie 6 cd-uri, touch screan, citeste SDcard si o multime de formate audio Optionalele au fost adaugate la o echipare business care era din start destul de generoasa cu ESP si hill hold control, ABS, ebd, msr, asr si nu mai stiu ce fel de prescurtari din astea ciudate , climatronic cu 2 zone cu distributia aerului si la pasagerii din spate, compartimente cotiera si torpedo climatizate si multe alte maruntisuri ... Toata afacerea asta, cu tot cu tichete remat, a fost de 18400 Euro .. cu TVA cu tot ... un echivalent la toyota pentru asa ceva nu gasesc nici la 25.000 Euro Sunt si multe semne de intrebare, nu stiu exact cat de fiabila este o skoda, desi am auzit lucruri bune despre marca, garantia este de numai 2 ani dar fara limita de km, vad ca asa se practica in grupul vag, poti plati insa pentru garantie pana la 140.000 km sau 4 ani, poti sa ai noroc sa nimeresti o masina buna sau poti sa dai peste una care-ti face numai probleme .. dar asta am vazut ca se intampla la toate marcile. una peste alta ... acum nu mai pot da inapoi desi este un topic toyota, cu fani toyota, sunt curios cati dintre voi ati fi ales o skoda ca mai sus ... |
|
|
Sep 1 2011, 09:54 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 821 Joined: 27-July 05 From: Bucuresti Member No.: 52.134 |
Dupa cate vad tu ai dat banii pe o cutie automata.Asta e tot spilul si asta te incanta. Hm,mult,f.mult. Din pacate te inseli ... nu am dat banii pe o cutie de viteza ci pe o super cutie de viteza , mult mai tare decat o cutie manual si mult mai tare decat o cutie automata normala ... crede-ma, e greu sa intelegi daca nu ai testat asa ceva Lasand "gluma" la o parte eu cred ca am dat un pret corect pe ceva foarte practic ... spatiu interior foarte mare, loc pentru pasagerii din spate berechet, portbagaj imens, 560 l nativ, inchipuieti daca mai rabatez si bancheta spate , de mult mi-am dorit un hatchbag dar nu imi placea spatele acela taiat ... octavia2 este o masina in 2 volume dar daca te uiti la ea spui ca este un sedan motorizarea 1.4 TSI (turbo, benzina) este trecuta de prima tinerete si nu prea are bube, toata lumea lauda motorul asta, consum mic, impozite mici, taxe de poluare mici ..deh doar este 1.4l in schimb trage foarte bine, suna fff bine, daca la motorul asta mai adaugi si o cutie DSG nu poti sa ai decat o combinatie castigatoare De foarte mult timp ma hotarasem sa-mi iau masin cu transmisie automata dar am tot testat si nu m-a incantat nimic, nici avensis multidrive nici mitshubishi nici mazda .. aceiasi intarziere in raspuns, acelasi consum foarte mare, singura chestie era ca nu te mai chinuiai tu sa mesteci in cutie ... cand am testat dsg-ul asta parca am avut o revelatie ... mi-am spus .. uite exact asa ceva vreau eu ! Revenind la masina, scaunele sunt foarte comode, radioul cu 8 difuzoare, magazie cu 6 CD-uri, touch screen destul de mare citeste si SD carduri ... sa vezi cum arata alertele de la senzorii de parcare pe displayul asta color Altceva, climatizare cu 2 zone distincte si de asemeni si pentru pasagerii din spate atat pe la picioare cat si normale cu posibilitatea reglajului ca si la locurile din fata torpedoul si zona de depozitare din cotiera fata au climatizare scaunele sunt cu incalzire ... probabil o sa fie utile numai iarna cruise control - combinatie perfecta cu dsg padele la volan pentru schimbarea manuala a vitezelor ... sa zicem ca esti pe un drum drept in spatele unei masini, mergi in modul automat cu 70km/h si vrei sa faci la nevoie o depasire "in forta" ... nu dureaza decat 2 s sa actionezi padela stanga sa retrogradezi 2 viteze astfel incat sa aduci masina in zona de putere maxima si sa apesi pe pedala de acceleratie si va pleca instant ABS (EBD, MSR, ASR, MBA) ESP si Hill Hold Control roata de rezerva normala 16" ! scaun sofer SI pasager reglabile pe toate directiile, cu suport lombar Semnalizatoare laterale integrate in oglinzile exterioare o multime de spatii de depozitare, langa volan, sub volan sub scaun in spatele scaunului, deasupra bordului in cotiera din spate etc Dupa cum vezi nu este vorba doar despre cutie ci un cumul de alti factori care pana la urma duc la confortul soferului si al pasagerilor si toate astea pentru 18500E ! Gaseste-mi la toyota ceva la aceiasi bani care sa aiba aproximativ aceleasi dotari ... ceva asemanator ca performante este avensisul 1.8 benzina echiparea elegance multidrive s care oricum nu are atatea chestii dar costa 24.655 E cu tichete remat la care mai dai inca vre-o 400 E pentru vopseaua metalizata. Evident ca poti avea surprize mecanice, cutia sa nu mearga bine, motorul sa nu functioneze ok dar asta se poate intampla la toate marcile de masini ... eu raman in continuare la parerea ca in echiparea asta masina este chiar un chilipir Intre timp mi-am regasit parola de la contul meu, Dan52141 de aceea initiatorul topicului este aurelian dan This post has been edited by mike.omega: Sep 1 2011, 10:21 PM -------------------- Toyota Corolla 1.6 SOL, Skoda Octavia 1.4TSI DSG7
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 15th May 2024 - 11:41 PM |