Roti - jante&anvelope |
This topic is about Roti - jante&anvelope, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Roti - jante&anvelope |
Oct 20 2004, 10:52 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-October 04 From: Braila (Braila) Member No.: 34.599 |
Sunt Radu din Braila,am un Seat Ibiza signo din 2003 ,motor 1,2-64cp cu jante de 14" dar caruia as dori sa-i pun un set de 16". Marea mea dilema este insa daca acestea nu o vor ingreuna ,alterandu-i si mai mult performantele dinamice intrucat motorul este si asa f. slab. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns,ii multumesc anticipat. Respect Radu |
|
|
Oct 24 2004, 11:43 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
pai ce cauciucuri ai? uita-te pe site-ul producatorului daca sunt informatii despre modelul respectiv (modelul trebuie sa fie scris pe anvelope), si eventual trimite un email la consumer support daca au asa ceva pe site. trebuie sa iti dea presiunea maxima de umflare.
totusi presiunile in pneuri sunt recomandate de producatorul vehiculului si producatorii de pneuri spun sa respecti acele presiuni pt. ca ele iau in consideratie caracteristicile vehicului (cea mai importanta este greutatea). daca sunt prea dezumflate pneurile duc la un consum mai mare de carburant, cresc FFR si se uzeaza mai repede pe margini. Daca creste FFR pneurile au si riscul de a se incalzi prea puternic ( mai ales la viteze mari) si daca temperatura creste f. mult duce la degradarea cauciucului si armaturii in mod iremediabil si in consecinta scade rezistenta structurala a anvelopei care poate sa explodeze. In scandalul Ford Explorer/Firestone Wilderness se crede ca un rol important l-a avut tocmai faptul ca multi americani nu si-au verificat presiunea si au mers cu ele relativ dezumflate, ceea ce a dus la supraincalzire, degradarea structurii de rezistenta a pneurilor si consecutiv exploziile care au avut fatale pentru sute de persoane. daca sunt prea umflate pneurille se si uzeaza neuniform mai mult pe mijloc si mai repede. ideal este sa le tii la presiunile recomandatede producator. pe VW am Michelin. presiunile recomandate depind de viteza anticipata de rulare ( mai mare daca mergi cu viteze peste 160km/h) si daca sau nu masina merge incarcata maxim (400kg), caz in care de asemenea presiunea recomandata este mai mare. De asemenea VW recomanda presiuni semnificativ mai mici la pneurile din fata fata de cele din spate, desi greutatea pe puntea din fata este mai mare. asta cred ca are de a face cu nevoia de a creste tractiunea. pe Civic am 3 Firestone :oops: si 1 Kelly ( Made in Poland :oops:) Unul din Firestone a trebuit sa-l schimb ca avea o taietura mare pe care nu s-a mai putut repara. cum nimeni in oras nu avea disponibil Firestone si dura 2-3 saptamani sa imi aduca unul, am luat ce am gasit. cred ca ar trebui sa imi iau un set jante si cauciucuri noi si la Civic :roll: mai ales ca pe marginile Firestone-lor au inceput sa pare semne de imbatranire a cauciucului :shock: (niste crapaturi fine). -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 03:03 PM |