Roti - jante&anvelope |
This topic is about Roti - jante&anvelope, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Roti - jante&anvelope |
Oct 20 2004, 10:52 AM
Post
#1
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 1 Joined: 19-October 04 From: Braila (Braila) Member No.: 34.599 |
Sunt Radu din Braila,am un Seat Ibiza signo din 2003 ,motor 1,2-64cp cu jante de 14" dar caruia as dori sa-i pun un set de 16". Marea mea dilema este insa daca acestea nu o vor ingreuna ,alterandu-i si mai mult performantele dinamice intrucat motorul este si asa f. slab. Daca ma poate ajuta cineva cu un raspuns,ii multumesc anticipat. Respect Radu |
|
|
Oct 23 2004, 08:25 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
QUOTE(silviu32989) Si tot la intrebarea de mai inainte poate ne explici si :
"""..... la cele de iarna care au striuri mai proeminente coeficientul de frecare e mai mare pe uscat dar este si mai mare pe zapada. forma striurilor este importanta si la mersul pe carosabil umed putand creste tractiunea daca sunt gandite sa lase apa sa se duca in striuri si nu pe suprafata de contact cu solul evitand aquaplanarea." Tot tu ai scris asta, nu? ce poate nu intelegi tu este ca tractiunea este una si FFR este alta. tractiunea este forta de frecare de reactiune care se opune fortei de rotire a rotii. diferenta intre un cauciuc de vara si unul de iarna este ca cel de vara are tractiune mai buna si CFR mai mic pe uscat. cauciucurile de iarna au tractiune mai buna pe zapada si/sau noroi, dar au CFR mai mare pe uscat. exprimarea mea a fost neclara si nu am separat clar tractiunea de FFR. ai partiala dreptate. -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 05:41 PM |