Care e cea mai buna masina din lume??????? |
This topic is about Care e cea mai buna masina din lume???????, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Care e cea mai buna masina din lume??????? |
Oct 19 2004, 08:53 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 25 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.481 |
Si aici intra: pretul,calitatea,consumul,designul,siguranta,fiabilitatea,constructorul etc.Ce masina tinde sa atinga toate aceste calitati si sa realizeze un echilibru intre ele??? Ca sa imi dau si eu cu parerea,as zice k masina ideala in momentul de fata este de departe BMW seria 6.Am intrat pe siteul celor de la BMW si am ramas socat!In primul rand,siguranta mega-maxima!Are un motor de 3.0 (cea mai mica varianta),viteza maxima 250km/h (probabil limitat electronic,cu siguranta poate mai mult),iar la cei 250 CP consuma urban 13.1% (!!!) si extraurban 6.7%(!!!).Asta numesc eu fiabilitate maxima!!!Ca sa nu mai vorbesc de designul masinii care iti taie respiratia!Punctul "slab" al acestei masini este cu siguranta pretul,peste 65.000 E.Dar calitatea cam costa...din pacate |
|
|
Oct 23 2004, 02:13 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
pai, SUV-urile tocmai la borduri se rastoarna mai usor, daca le abordezi lateral .
Diferentele de garda la sol Jeep Grand Cherokee: 7inches (17.5cm), garda la sol Chevrolet Venture 4.5 inches (11.25cm). asta e peste 6 cm :scratch: care se regasesc in stabilitate. consum Honda Oddyssey: 18-25mpg la 8.4 sec suta :cheers: , Jeep Grand Cherokee ( care nu e nici pe departe asa de spatios): 16-21mpg la 10.1 sec suta :evil: , manevrabilitate clar superioara Oddyssey. Iar JGC este printre cel mai manevrabile SUV-uri din clasa lui. afara ca arata mai macho JGC nu are performantele, spatiu si pret mai bune, iar 95% din americanii posesori de SUV nu ies de pe asfalt :cussing: . Bogdane, tu crezi ca daca vrea cineva sa te impuste esti mai ferit intr-un SUV? si de ce te gandesti la chestia asta? este un scenariu absurd si foarte improbabil, mult mai improbabil decat o explozie de cauciuc care iti poate fi fatala intr-un SUV? cam cate vieti cred ca sunt salvate de SUV-uri in cazul ipotetic al unui atac armat? tu nu vezi ca mor baieti americani in Humvee-uri blindate in Irak? de unde mentalitatea asta de "fight another day" :scratch: ? USA cu toata tampenia lor cu armele este o tara f. sigura, mai sigura decat sarmana noastra patrie de origine :cry: si multe altele in care nu sunt zeci de milioane de SUV-uri!! americanii sunt doar bolnavi de frica nejustificata ( uita-te la 'Bowling for Columbine" al lui Michael Moore premiat cu Oscarul anul trecut pt. mai multe amanunte despre acest fenomen ciudat, DVD si caseta sunt la Blockbuster). Adina care merge cu Civicul scoate in medie 36-37mpg cu naveta ei de 42mile zilnic :cheers: . Eu nu am date sa vorbesc cine conduce mai agresiv, dar te asigur ca sunt si multi SUV-isti care conduc ca niste cizme :evil: . nu vorbeam de oameni ci de masini si de limitele si dezavantajele lor pentru omul mediu si civilizat. cine crezi ca il poate opri pe un cretin sa nu isi ia un Suburban si sa te loveasca? si daca e sa te dai in figuri in mod sigur o masina sport ( ex un Porsche ) e cea mai indicata. nicidecum un Hummer ( care la testele de roadholding de pe Car and Driver a iesit cea mai instabila masina testata). iar daca e sa eviti un idiot care iti taie fata esti mai bine servit de un turism care este mai manevrabil si are frane mai bune. cresterea congestiei traficului este dovedita de niste tipi de la University of Texas :shock: care au filmat la intersectii mii de vehicule si au observat ca din motive de vizibilitate SUV-urile mari, minivanurile si pick-up truck-urile sunt lasate mai la distanta de toate celelalte masini inclusiv alte SUV-uri ( chestia nu este proportionala cu lungimea masinii pt. ca fenomenul nu e observat pentru turismele mari care sunt la fel de lungi dar nu obstructioneaza vederea celor din spate atat de mult) si in medie mai putine masini trec la un stop decat ar fi trecut cand nu erau atatea SUV-uri sau decat atunci cand la stop se intampla sa fie numai turisme. in medie 3 turisme trec o intersectie in acelasi timp in care numai 2 SUV-uri ar trece, deci congestia traficului creste proportional cu nr de SUV-uri cu pana la 1/3. Chestia afost confirmat de un alt studiu facut in Westchester County ( suburban NYC). :shock: in plus este problema parcarii care e clar ca e inrautatita, iar eu daca parchez intre doi berbeci cu SUV-uri la mall risc sa fiu lovit cand ies dintre ele pt. ca nu pot vedea nimic de astia pana cand sunt cu masina jumatate afara :cussing: . eu observ zilnic ca SUV-istii sunt cei care ne agreseaza pe sosele si nu pustanii in Civic :evil: :evil: . -------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 07:52 AM |