2011 Chinese GP - Shanghai (03) |
This topic is about 2011 Chinese GP - Shanghai (03), the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
2011 Chinese GP - Shanghai (03) |
Apr 13 2011, 11:07 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
http://www.icsh.sh.cn Lap : 5.451km Race : 56 Laps - 305.066km Program: 15 Aprilie 2011 05:00-06:30 FP1 09:00-10:30 FP2 16 Aprilie 2011 06:00-07:00 FP3 09:00-10:00 Calificari 17 Aprilie 2011 10:00 Cursa Pronosticuri "Formula 1 te face campion!": - Top 10 - Pole Position - Fastest lap - Finish - Last - Intrebarea etapei: f1anatic Pronosticurile vor fi postate in acest topic, inainte de inceputul sesiunii de calificari. clasament -------------------- |
|
|
Apr 18 2011, 07:19 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
articolul pe care l-ai gasit tu pe acest prestigios site e la subiect, dar din pacate nu are nici un fel de relevanta pentru problema despre care vorbesti. e evident ca defectiunea pe care ai adus-o in discutie e din cauza ecu-ului, si nu din cauza actuatorului. drs-ul lui alonso s-a deschis si apoi s-a inchis imediat, nu se pune problema ca a ramas blocat intr-o anumita pozitie. actuatorul a functionat ok, ecu-ul razna.
brilliant. in alta ordine de idei, bob varsha a sesizat imediat, si scott a dat si reluare. This post has been edited by 20krpm: Apr 18 2011, 07:21 AM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Apr 18 2011, 01:18 PM
Post
#3
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
articolul pe care l-ai gasit tu pe acest prestigios site e la subiect, dar din pacate nu are nici un fel de relevanta pentru problema despre care vorbesti. e evident ca defectiunea pe care ai adus-o in discutie e din cauza ecu-ului, si nu din cauza actuatorului. drs-ul lui alonso s-a deschis si apoi s-a inchis imediat, nu se pune problema ca a ramas blocat intr-o anumita pozitie. actuatorul a functionat ok, ecu-ul razna. brilliant. in alta ordine de idei, bob varsha a sesizat imediat, si scott a dat si reluare. Te las pe tine sa ai aceasta preocupare - cine a sesizat primul: FIA, TV producers, Varsha, sau poate chiar eu; si sa comentezi vis-a-vis de perspicacitatea fiecaruia. Pt mine este irelevant si nu ma avantajeaza nici fusul orar. Ramin la concluzia ca ceva din designul Ferrari nu a functionat corect. Sau poate a fost mesterit sa nu functioneze corect. ECU primeste semnal de la FIA cind functia este disponibila. Semnalul de la FIA nu face decit sa "armeze" sistemul. Comanda de deschidere este manuala, de la pilot. In China, linia de detectie a DRS era inaintea curbei, dupa care masinile mai aveau ceva de mers pina la semnul care indica ca au voie sa il foloseasca. Ceea ce deschide posibilitatea unei mici programari care sa activeze aripa fara ca FIA sa detecte ca Fernando a apasat butonul DRS - comanda manuala. ECU piggyback. E o posibilitate dupa cum este si malfunction la actuator, supape, motorsa alectric etc. Dar 21 de ECU nu au dat semnal aiurea la aripa pe spate. Cind celor de la Mercedes nu le-a mers DRS in calificari, nu li s-a deschis aiurea, ci nu li s-a deschis. E mai greu de crezut ca este o problema cu ECU. Pina vad rezultatele oficiale ale investigatiei FIA, ramin la parerea mea. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 04:00 PM |