Anvelope UHP, sa tina 5000km dar sa fie distractiv |
This topic is about Anvelope UHP, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Anvelope UHP, sa tina 5000km dar sa fie distractiv |
Jul 26 2010, 10:52 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Actualele dimensiuni sunt 185/65/R15, vreau sa pastrez jantele (5.5J) si sa operez cu un buget minim. Ma intereseaza 195/50/R15 si am gasit la bani putini si promitatoare Toyo Proxes T1R si Maragoni Zeta Linea. As vrea alte opinii in dimensiuni asemanatoare. PS: de asemenea sunt putin ingrijorat ca sunt prea late pentru jantele de 5.5J. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jul 29 2010, 03:36 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Profilul este foarte important. Vezi slickurile, semi-slickurile in comparatie cu celelalte anvelope. Ai nevoie de cat mai putine caneluri si blocuri deformabile pentru aderenta ridicata. Dar asta stii si tu.
Pe 120d sint UHP (P Zero) iar dupa 10.000km si 2 iesiri pe circuit mai merg inca ~10.000km bineinteles fara alte iesiri pe circuit cu ele. -------------------- |
|
|
Jul 29 2010, 09:12 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Profilul este foarte important. Vezi slickurile, semi-slickurile in comparatie cu celelalte anvelope. Ai nevoie de cat mai putine caneluri si blocuri deformabile pentru aderenta ridicata. Dar asta stii si tu. E important si profilul, n-a zis nimeni ca nu e... dar cel mai important lucru e compozitia anvelopei. Semi-slickurile difera de anvelope normale in primul rand prin compozitie, daca iau la polizor un michelin energy pana obtin design de Toyo R888 nu o sa se comporte la fel de bine pe circuit -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Jul 30 2010, 09:07 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Profilul este foarte important. Vezi slickurile, semi-slickurile in comparatie cu celelalte anvelope. Ai nevoie de cat mai putine caneluri si blocuri deformabile pentru aderenta ridicata. Dar asta stii si tu. E important si profilul, n-a zis nimeni ca nu e... dar cel mai important lucru e compozitia anvelopei. Semi-slickurile difera de anvelope normale in primul rand prin compozitie, daca iau la polizor un michelin energy pana obtin design de Toyo R888 nu o sa se comporte la fel de bine pe circuit E importanta si compozitia, nu a negat nimeni...dar ia la polizor un Toyo R888 si transforma intr-o anvelopa lamelara de iarna si ia un Michelin Energy si da jos tot profillul transformandu-l intr-un slick. Ce zici care va fi mai rapida ? -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 09:03 PM |