Anvelope UHP, sa tina 5000km dar sa fie distractiv |
This topic is about Anvelope UHP, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Anvelope UHP, sa tina 5000km dar sa fie distractiv |
Jul 26 2010, 10:52 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Actualele dimensiuni sunt 185/65/R15, vreau sa pastrez jantele (5.5J) si sa operez cu un buget minim. Ma intereseaza 195/50/R15 si am gasit la bani putini si promitatoare Toyo Proxes T1R si Maragoni Zeta Linea. As vrea alte opinii in dimensiuni asemanatoare. PS: de asemenea sunt putin ingrijorat ca sunt prea late pentru jantele de 5.5J. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jul 26 2010, 01:33 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Oh tu mare clasic in viata, mare piatra de pe suflet mi-ai luat.
Saptamana asta dau jos rotile sa verific placutele si ma uit si la latime. Acum ramane dezbaterea: vreau aderenta maxima pe uscat si comportament decent pe ploaie. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Jul 29 2010, 07:12 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Acum ramane dezbaterea: vreau aderenta maxima pe uscat si comportament decent pe ploaie. Michelin Pilot Pirelli P Zero Nero Michelin MXV4 (le am pe masinile mele) Daca e importanta compozitia, de ce sunt recomandate semi-slick-urile? Pentru ca un mare procentaj in reteta il joaca compozitia Dupa 4 ani cauciucul imbatraneste si nu mai are aderenta, ii scade elasticitatea si apar crapaturi, de aceea cureaua de distributie trebuie schimbata dupa 3 ani, chiar daca nu a parcurs kilometri multi. Sunt masini ce au peste 4 ani, fac cam 2-3000 km/an si aia cu peste 180km/h si nu exista nici crapaturi si nici probleme la cauciucuri. La fel cureaua de distributie. Nu e chiar asa. Mai indicat este sa pornesti motorul la fiecare 2 saptamani si sa il lasi sa ruleze pana cand elicea de racire a radiatorului face cel putin doua cicluri. Asa misti cilindrii, intretii motorul si nici cureaua nu sta in aceeasi pozitie. Ca sa nu mai mentionam ca este important si in ce conditii sta masina (temperatura in garaj, umiditate, etc.). This post has been edited by Rebel: Jul 29 2010, 07:21 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 08:44 PM |