trebuie calcat ambreiajul cand scoti din viteza? |
This topic is about trebuie calcat ambreiajul cand scoti din viteza?, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
trebuie calcat ambreiajul cand scoti din viteza? |
Jul 8 2010, 12:22 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
This post has been edited by Lucian107416: Jul 8 2010, 12:23 AM |
|
|
Jul 9 2010, 08:29 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.042 Joined: 1-June 07 From: Bucuresti Member No.: 107.409 |
@GLC
E mai confortabil sa nu apesi ambreiajul in momentele alea, pentru ca ai deja 2 pedale care trebuiesc apasate. @Rebel. Nu stiu ce sa zic. pinioanele au aceeasi viteza de rotatie. In plus, ambreiajul nu le departeaza unele de altele, dupa stiinta mea. |
|
|
Jul 10 2010, 07:44 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Nu stiu ce sa zic. pinioanele au aceeasi viteza de rotatie. In plus, ambreiajul nu le departeaza unele de altele, dupa stiinta mea. Asa este, insa ambreiajul este cel care face diferenta. La o automata altfel stau lucrurile; daca s-ar fi putut schimba si fara, atunci nu iti puneau o pedala si un disc. Ambreiajul este cel care separa cutia de viteze de rotatia primita de la motor. De-aia zic ca una e sa o faci pe loc cu motorul oprit unde nu se intampla nimic ( sunt unele cutii care nu intra in anumite viteze fara ambreiaj nici sa le pici cu ceara) si alta e cand functioneaza motorul. Am invatat si eu sa schimb treptele fara ambreiaj dar trebuie sa iti cunosti bine masina si cand trebuie sa o faci dar mi s-a explicat ca nu este recomandat. Poate sunt eu mai reticent la anumite lucruri dar prefer sa raman fidel teoriei ce mi s-a predat. In urma catorva curusri mai avansateam aflat ca se pot schimba vitezele si fara ambreiaj daca esti nevoit dar nu este indicat intrucat dauneaza cutiei. Tot acolo am invatat ca pentru a conserva cutia si ambreiajul cat mai mult si pentru o exploatare optima a componentelor, atunci cand esti in "downshift" , poti folosi tehnica "double-clutch". Lucian, Daewoo a proiectat Tico in asa fel incat sa nu moara la semafor atunci cand AC-ul este pornit. Trebuie doar reglat carburatorul in parametrii corecti. E drept ca tremura putin si are ceva vibratii dar nu ar trebui sa moara. This post has been edited by Rebel: Jul 10 2010, 07:47 PM -------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 5th May 2024 - 05:57 PM |