Achizitie masina 2, 8500-9000 euro |
This topic is about Achizitie masina 2, the author, omul vesel, wrote about: Salut As vrea sa-mi cumpar o masina cu maxim 10000 euro, asta insemnand si drumul dus intors in Germania, cazare, masa etc. Ma gandesc la o masina nem ... To read more just scroll down
Achizitie masina 2, 8500-9000 euro |
Oct 19 2009, 05:32 PM
Post
#1
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
As vrea sa-mi cumpar o masina cu maxim 10000 euro, asta insemnand si drumul dus intors in Germania, cazare, masa etc. Ma gandesc la o masina nemteasca sau japoneza, pe motorina, pana in 2000 cmc ( in talon sa fie scris ceva de genul 1998 cmc sau 1990 etc) asta insemnand Passat, Toyota Avensis, Honda Accord desi cred ca Honda e mai scumpa, in principiu o masina cu tractiune fata si daca se poate sa fie break dar nu e obligatoriu. Cred ca in banii astia ma pot orienta la o clasa mai mare decat Golf sau Focus avand in vedere vremurile de criza prin care trecem. Masina sa nu fie mai veche de 3-4 ani, pana in 100 000 km sau chiar si cu 120 000. Ma gandesc la Toyota deoarece mai toata lumea zice ca sunt foarte fiabile, ca piesele nu sunt f scumpe, etc. Am in vedere si Passat-ul datorita motorului TDI in care cred ca poti pune si motorina de calitate mai slaba, sistemul fiind mai invechit decat la Toyota. Acum sper sa nu fie nevoie sa pun motorina de tractoare, desi in Romania toata motorina este euro 5. Acum am un Focus de 90 CP luat tot din Germania acum 5 ani model 2001. Merge fara probleme, dar as prefera sa numai cumpar Ford fiindca piesele sunt cam scumpe totusi. Masina as vrea sa o cumpar prin decembrie. Totusi trebuie sa am in vedere si taxa de prima inmatriculare despre care nu stiu mai nimic. Daca ma puteti ajuta si cu alte sfaturi, sunt deschis la orice discutie. Multumesc anticipat |
|
|
Oct 19 2009, 05:38 PM
Post
#2
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Rectific 8500-9500 euro
|
|
|
Oct 19 2009, 07:24 PM
Post
#3
|
|
PGM-FI Group: Membri Posts: 2.877 Joined: 2-March 07 From: Bucuresti/Ploiesti (Prahova) Member No.: 100.675 |
honda accord nu exista pe motorina decat 2,2 i-ctdi 140cp, deci taxe mai mari, si impozit si de inmatriculare
Eu as lua avensis. E o masina fiabila, cu motor generatie relativ noua, mult mai modern si ami silentios decat tractorasul TDI. Chiar daca TDI-ul suporta motorina de tractor eu nu as pune asa ceva in masina mea si te sfatuiesc si pe tine la fel deci, avensis! -------------------- Honda Accord 2.0 MT Executive Arctic Blue Pearl
|
|
|
Oct 19 2009, 07:38 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Pe de alta parte TDI-ul PD de pe passat este mult mai galagios decat cel de pe toyota, toyota probabil va fi mai bine dotata si suspensiile mai moi vor amortiza ceva mai bine gropile. De aici se pune intrebarea de baza: vrei o masina mai comfortabila sau mai sportiva ? ma rog, nici una din variante nu este extrem de sportiva dar exista o diferenta clara intre cele doua. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Oct 19 2009, 07:40 PM
Post
#5
|
|
Around Group: Membri Posts: 1.476 Joined: 6-November 07 From: Timisoara Member No.: 115.360 |
Cred ca trebuie sa mai umblii la criteriile decautare. Ceva nu pusca acolo (pretul sau varsta masinii??? ) This post has been edited by pmhoria: Oct 19 2009, 07:41 PM -------------------- G,RAV,5,4
|
|
|
Oct 19 2009, 07:40 PM
Post
#6
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
masini ok cred ca poti sa gasesti si la noi in romanica si te scuteste si de prima inmatriculare. ai cautat pe la noi ?
-------------------- |
|
|
Oct 20 2009, 12:53 AM
Post
#7
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Ce zici de Opel Vectra? Cred ca undeva in jur de 8000 gasesti un 1.9 CDTI (un motor destul e fiabil) de prin 2004-2005 (un Mondeo sau Passat din perioada aia e mai scump si cred ca si intretinerea e cam scumpa-mai ales la Mondeo). Si Avensis e o masina buna, in primul rand printre primele la fiabilitate.
Personal am o parere buna depre Opel, in famile suntem la al doilea si nu intamplator. Dar cred ca iesi mai rentabil daca vei cauta in Romania. La 9000 de euro poti gasi o masina foarte buna. -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Oct 20 2009, 09:13 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Salut! Vreau o masina confortabila. Opel in nici un caz, nu-mi place marca. Nu vreau sa pun motorina de tractoare si nici de vapoare, dar nu se stie niciodata daca voi ramane in pana sau voi avea urgenta nevoie de niste motorina in plus. De aceea am zis ca TDI-ul e mai bun la asta. Cred ca pt acte si inmatriculare voi scoate alti bani din buzunar. Deci punem la socoteala doar drumul. Masina pana in 2.0 litri maximum 3-4 ani vechime 100-120 000 km diesel. Nu as vrea sa cumpar masini din Romania, deoarece cred ca aceste masini sa zicem ca ar fi nemtesti sunt facute in Germania pt Europa de est cu materiale de calitate mai slaba decat cele care se vand in Germania. Cred ca au o linie separata de fabricatie pt tarile din estul Europei. Cineva mi-a spus de toyota Camry. Ce parere aveti despre asta?
De ex. am o Octavia tour 1.9 tdi de 1 an si 6 luni, masina scartaie din toate incheieturile pe drumurile mai denivelate dar si cand deschid sau inchid usile. Cei de la Skoda nu recunosc nimic. Ung usile intr-o veselie, dupa 100 km scartaie iar. E adevarat masina are 75 000 km. Drumurile pe care am circulat au fost in special E85 focsani-iasi sau focsani- vaslui sau focsani-galati. Cine cunoaste aceste drumuri stie ca nu sunt deloc proaste. |
|
|
Oct 21 2009, 09:55 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
...cred ca aceste masini sa zicem ca ar fi nemtesti sunt facute in Germania pt Europa de est cu materiale de calitate mai slaba decat cele care se vand in Germania. Cred ca au o linie separata de fabricatie pt tarile din estul Europei. .... astea sunt preconceptii, total nefondate si ne-adevarate. Ce producator crezi ca ar face asa ceva? Diferenta dintre auto rulate in Ro si cele din vest este cea data de starea drumurilor; cele din Ro merg km mai putini(in majoritatea cazurilor) DAR cu: - porniri/opriri mai dese (distantele calatoriilor sunt mai scurte. mult mai scurte) => uzura mai mare la: usi, contact, baterie, electromotor; - schimbari dese si extrem de dese de viteza => uzura mai mare la ambreiaj/transmisie; - drumuri muuult mai proaste => uzura mai mare la bucsi/telescoape + slabirea(in timp si cu cote foarte mici) rigiditatii sasiului => de aici apar ca fiind mai putin inchegate decat cele cumparate de afara. Cat despre calitatea materialelor folosite... pai daca ai doua tricouri identice, le porti la fel, pe unul il speli cu detergenti de calitate, si pe altul cu tix, cam care crezi ca o sa arate mai bine dupa 2 ani de purtare? Aici totul tine de intretinere. Scartatitul si "plesnitul" din incheieturi la Octavia 1 e normal, pt ca sasiul ei nu este unul foarte rigid. Nu si-au facut foarte bine calculele inginerii de la rezistenta. Si usile, in timp, se lasa si trebuie sa le reglezi tot timpul din balamale. Din punctul asta de vedere nu a fost o masina reusita. This post has been edited by Mircea104901: Oct 21 2009, 09:57 AM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 21 2009, 12:53 PM
Post
#10
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
Scartatitul si "plesnitul" din incheieturi la Octavia 1 e normal, pt ca sasiul ei nu este unul foarte rigid. Nu si-au facut foarte bine calculele inginerii de la rezistenta. Si usile, in timp, se lasa si trebuie sa le reglezi tot timpul din balamale. Din punctul asta de vedere nu a fost o masina reusita. Din fericire, la probleme importante sta f bine, asa ca personal i-am iertat multe (am avut alte 2 Octavia inaintea celei din semnatura). -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Oct 21 2009, 12:58 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
...cred ca aceste masini sa zicem ca ar fi nemtesti sunt facute in Germania pt Europa de est cu materiale de calitate mai slaba decat cele care se vand in Germania. Cred ca au o linie separata de fabricatie pt tarile din estul Europei. .... astea sunt preconceptii, total nefondate si ne-adevarate. Ce producator crezi ca ar face asa ceva? Diferenta dintre auto rulate in Ro si cele din vest este cea data de starea drumurilor; cele din Ro merg km mai putini(in majoritatea cazurilor) DAR cu: - porniri/opriri mai dese (distantele calatoriilor sunt mai scurte. mult mai scurte) => uzura mai mare la: usi, contact, baterie, electromotor; - schimbari dese si extrem de dese de viteza => uzura mai mare la ambreiaj/transmisie; - drumuri muuult mai proaste => uzura mai mare la bucsi/telescoape + slabirea(in timp si cu cote foarte mici) rigiditatii sasiului => de aici apar ca fiind mai putin inchegate decat cele cumparate de afara. Cat despre calitatea materialelor folosite... pai daca ai doua tricouri identice, le porti la fel, pe unul il speli cu detergenti de calitate, si pe altul cu tix, cam care crezi ca o sa arate mai bine dupa 2 ani de purtare? Aici totul tine de intretinere. Exact, iar in privinta masinilor aduse din Germania si li se face reclama ca sunt foarte bune, ca a mers numai pe dumuri bune... e drept, insa au mers mult in regim de autostrada, adica uneori "forjate" la maxim. E nasol sa-ti pice o turbina la o masina de cativa ani pe care ai dat o caruta de bani, crezand in mitul a tot ce inseamna "lucru nemtesc". Daca asa stau lucrurile eu zic sa te uiti la Passat, insa nu e la fel de confortabil precum Avensis, mai ales pe denivelari mari. Daca te referi la fosta generatie, facuta pe platforma fostului Audi A4, fara dubii, e o masina fiabila. Personal as alege Avensis... si motorina buna -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Oct 21 2009, 01:26 PM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Treaba cu linie separata de asamblare a masinilor pt Europa de est nu garantez ca e asa, sunt doar niste zvonuri. Octavia este o masina excelenta in afara scartaiturilor. Skoda e masina de la firma, daca ar trebui sa schimb maine masina as alege tot Octavia cu tot cu scartaituri cu tot, ca e foarte buna pt ce o folosesc eu.
Vreau o masina peste clasa lui Focus si Golf, Golf e oricum o masina mica la interior, persoanele din spate stau f inghesuite, datorita ampatamentului mic. Octavia are aceeasi platforma tehnica cu Golful, deci nu vreau din aceasta clasa. Focus-ul ce-i drept modelul nou are 2640 cm ampatament, e mult mai spatios, dar reviziile la ford si chiar si piesele sunt cam scumpe. Reviziile la Skoda le fac numai la reprezentanta chiar si atunci cand va iesi din garantie, desi cred ca ei folosesc piese chinezesti si nu nemtesti sau de alta natura. |
|
|
Oct 21 2009, 02:03 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
Cineva mi-a spus de toyota Camry. Ce parere aveti despre asta? Camry la doleantele tale nu ai sa gasesti !!!! Avensis chiar ai putea gasi, e o masina cat se poate de potrivita pentru familie. Masina fiabila, nepretentioasa. -------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Oct 21 2009, 03:55 PM
Post
#14
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.805 Joined: 27-April 07 From: Cluj-Napoca (Cluj) Member No.: 104.894 |
Exact, iar in privinta masinilor aduse din Germania si li se face reclama ca sunt foarte bune, ca a mers numai pe dumuri bune... e drept, insa au mers mult in regim de autostrada, adica uneori "forjate" la maxim. E nasol sa-ti pice o turbina la o masina de cativa ani pe care ai dat o caruta de bani, crezand in mitul a tot ce inseamna "lucru nemtesc". Corect. tinand cont ca Autobahn-ul nu are limita de viteza (pe mare parte) cam toate motoarele merg spre limite. Si merg distante uriase fata de Romania. Avand infrastructura, nu-i o problema sa locuiesti la 100-150km de job; oricum fac mai putin timp decat facem noi 15km. Pai atunci 2 x 100 = 200km/zi x 5 zile = 1000 km/saptamana ~ 52000km/an. Deci masina de 3-4 ani are real peste 180.000km sa nu zic 200.000km. Si astia mersi cu motorul spre limite, e drept, constant, ca pe bancul de probe . Unul care sta la 150km de job face cel putin 300.000km in 4 ani. Deci... 100.000 - 120.000 km la 3-4 ani vechime e pacaleala in proportie de 90% parerea mea. La cele diesel e 96-97% pacaleala. S-au "desteptat" si ei si s-au apucat de manarit kilometrajele. This post has been edited by Mircea104901: Oct 21 2009, 03:56 PM -------------------- BMW X3 3.0D
Ex Forester 2.0X MY07 Don’t argue with Idiots... They will bring you down to their level and beat you with experience. “If A is a success in life, then A equals x plus y plus z. Work is x; y is play; and z is keeping your mouth shut.” Albert Einstein |
|
|
Oct 21 2009, 05:37 PM
Post
#15
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
Bine, si atunci ce imi recomandati in afara de Opel si Ford? |
|
|
Oct 21 2009, 06:39 PM
Post
#16
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
mergi cu incredere spre japoneze
dupa un avensis la 70000 (nevoit sa il schimb in urma unei daune totale) si acum un acord la peste 78000 pot spune ca nu te tradeaza iar zvonurile cum ca sunt masini sub calitatea altora nu este intemeiat. Raportul calitate/pret/echipare este cel mai favorabil. categoric alegerea trebuie sa fie numai a ta, incearca pe la dealeri si fa cate un test cu masinile care le ai in lista, poate te ajuta -------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Oct 21 2009, 07:46 PM
Post
#17
|
|
pilot Group: Membri Posts: 319 Joined: 15-November 07 Member No.: 115.478 |
mergi cu incredere spre japoneze dupa un avensis la 70000 (nevoit sa il schimb in urma unei daune totale) si acum un acord la peste 78000 pot spune ca nu te tradeaza iar zvonurile cum ca sunt masini sub calitatea altora nu este intemeiat. Raportul calitate/pret/echipare este cel mai favorabil. categoric alegerea trebuie sa fie numai a ta, incearca pe la dealeri si fa cate un test cu masinile care le ai in lista, poate te ajuta Eu ma gandesc totusi si la costul reviziilor, facute la reprezentanta sau nu. In cazul Toyota nu stiu daca sunt mecanici prin Focsani care sa cunoasca atat de bine aceasta masina, dar la Passat sunt cata frunza si iarba, mai ales ca motorul TDI este vechi si cunoscut. |
|
|
Oct 21 2009, 08:20 PM
Post
#18
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.355 Joined: 9-July 07 From: timisoara Member No.: 109.935 |
da o raita pe aria toyota si cere de acolo referinte vis a vis de costuri, arie de raspandire service, costuri si alte detalii, ve avea surprize sa afli cum ca la japoneze costurile de intretinere/revizie sunt mai mici decat la cele nemtesti, dar nu cred ca are sens sa bat prea multa moneda pe asta
aici ai reteaua toyota http://www.toyota.ro/dealers/retea_parteneri.aspx si pot spune ca cei din iasi sunt cei mai tari din tara !!! -------------------- HONDA ACCORD 2.0 i-VTEC SE
|
|
|
Oct 21 2009, 08:42 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.198 Joined: 11-July 08 From: Location Unknown Member No.: 117.474 |
Eu as lua o Skoda diesel. Pentru Romania este o masina foarte buna. M-am dat cu cateva in Romania si am avut una in concediu diesel (drept e era chip-uita) dar tragea motorasul ala ceva de speriat...
-------------------- ///M - The Ultimate Driving Machine
|
|
|
Oct 21 2009, 11:16 PM
Post
#20
|
|
Alergator de viteza Group: Membri Posts: 3.371 Joined: 19-September 05 From: Craiova Member No.: 56.143 |
Tragea mai bine decat un BMW?
-------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 2nd May 2024 - 01:31 AM |