Help - Search - Members - Calendar
Full Version: Achizitie masina 2
Masini.ro Forum > Masini.ro > Masini.ro
omul vesel
Salut!
As vrea sa-mi cumpar o masina cu maxim 10000 euro, asta insemnand si drumul dus intors in Germania, cazare, masa etc. Ma gandesc la o masina nemteasca sau japoneza, pe motorina, pana in 2000 cmc ( in talon sa fie scris ceva de genul 1998 cmc sau 1990 etc) asta insemnand Passat, Toyota Avensis, Honda Accord desi cred ca Honda e mai scumpa, in principiu o masina cu tractiune fata si daca se poate sa fie break dar nu e obligatoriu. Cred ca in banii astia ma pot orienta la o clasa mai mare decat Golf sau Focus avand in vedere vremurile de criza prin care trecem. Masina sa nu fie mai veche de 3-4 ani, pana in 100 000 km sau chiar si cu 120 000. Ma gandesc la Toyota deoarece mai toata lumea zice ca sunt foarte fiabile, ca piesele nu sunt f scumpe, etc. Am in vedere si Passat-ul datorita motorului TDI in care cred ca poti pune si motorina de calitate mai slaba, sistemul fiind mai invechit decat la Toyota. Acum sper sa nu fie nevoie sa pun motorina de tractoare, desi in Romania toata motorina este euro 5. Acum am un Focus de 90 CP luat tot din Germania acum 5 ani model 2001. Merge fara probleme, dar as prefera sa numai cumpar Ford fiindca piesele sunt cam scumpe totusi. Masina as vrea sa o cumpar prin decembrie. Totusi trebuie sa am in vedere si taxa de prima inmatriculare despre care nu stiu mai nimic.
Daca ma puteti ajuta si cu alte sfaturi, sunt deschis la orice discutie.

Multumesc anticipat
omul vesel
Rectific 8500-9500 euro
DRAGOS
honda accord nu exista pe motorina decat 2,2 i-ctdi 140cp, deci taxe mai mari, si impozit si de inmatriculare smile.gif

Eu as lua avensis. E o masina fiabila, cu motor generatie relativ noua, mult mai modern si ami silentios decat tractorasul TDI. Chiar daca TDI-ul suporta motorina de tractor eu nu as pune asa ceva in masina mea si te sfatuiesc si pe tine la fel smile.gif

deci, avensis!

HalbaSus
Avensisul cu motor de 2.0 are 126 cp, passatul are 140 cp si o tinuta de drum mai sportiva (suspensii mai ferme) de aici un comportament ceva mai sportiv.
Pe de alta parte TDI-ul PD de pe passat este mult mai galagios decat cel de pe toyota, toyota probabil va fi mai bine dotata si suspensiile mai moi vor amortiza ceva mai bine gropile.

De aici se pune intrebarea de baza: vrei o masina mai comfortabila sau mai sportiva ? ma rog, nici una din variante nu este extrem de sportiva dar exista o diferenta clara intre cele doua.
pmhoria
La banii astia (max 7000 euro, pt ca restul sunt drumul, actele, inmatricularea) nu am gasit decat masini lovite pe mobile.de.
Cred ca trebuie sa mai umblii la criteriile decautare. Ceva nu pusca acolo (pretul sau varsta masinii??? whistling.gif )
G e o r g e
masini ok cred ca poti sa gasesti si la noi in romanica si te scuteste si de prima inmatriculare. ai cautat pe la noi ?
laurentiu
Ce zici de Opel Vectra? Cred ca undeva in jur de 8000 gasesti un 1.9 CDTI (un motor destul e fiabil) de prin 2004-2005 (un Mondeo sau Passat din perioada aia e mai scump si cred ca si intretinerea e cam scumpa-mai ales la Mondeo). Si Avensis e o masina buna, in primul rand printre primele la fiabilitate.
Personal am o parere buna depre Opel, in famile suntem la al doilea si nu intamplator.
Dar cred ca iesi mai rentabil daca vei cauta in Romania. La 9000 de euro poti gasi o masina foarte buna. thumbsup.gif
omul vesel
Salut! Vreau o masina confortabila. Opel in nici un caz, nu-mi place marca. Nu vreau sa pun motorina de tractoare si nici de vapoare, dar nu se stie niciodata daca voi ramane in pana sau voi avea urgenta nevoie de niste motorina in plus. De aceea am zis ca TDI-ul e mai bun la asta. Cred ca pt acte si inmatriculare voi scoate alti bani din buzunar. Deci punem la socoteala doar drumul. Masina pana in 2.0 litri maximum 3-4 ani vechime 100-120 000 km diesel. Nu as vrea sa cumpar masini din Romania, deoarece cred ca aceste masini sa zicem ca ar fi nemtesti sunt facute in Germania pt Europa de est cu materiale de calitate mai slaba decat cele care se vand in Germania. Cred ca au o linie separata de fabricatie pt tarile din estul Europei. Cineva mi-a spus de toyota Camry. Ce parere aveti despre asta?
De ex. am o Octavia tour 1.9 tdi de 1 an si 6 luni, masina scartaie din toate incheieturile pe drumurile mai denivelate dar si cand deschid sau inchid usile. Cei de la Skoda nu recunosc nimic. Ung usile intr-o veselie, dupa 100 km scartaie iar. E adevarat masina are 75 000 km. Drumurile pe care am circulat au fost in special E85 focsani-iasi sau focsani- vaslui sau focsani-galati. Cine cunoaste aceste drumuri stie ca nu sunt deloc proaste.
Mircea104901
QUOTE (omul vesel @ Oct 20 2009, 04:13 PM) *
...cred ca aceste masini sa zicem ca ar fi nemtesti sunt facute in Germania pt Europa de est cu materiale de calitate mai slaba decat cele care se vand in Germania. Cred ca au o linie separata de fabricatie pt tarile din estul Europei. ....

astea sunt preconceptii, total nefondate si ne-adevarate. Ce producator crezi ca ar face asa ceva?
Diferenta dintre auto rulate in Ro si cele din vest este cea data de starea drumurilor; cele din Ro merg km mai putini(in majoritatea cazurilor) DAR cu:
- porniri/opriri mai dese (distantele calatoriilor sunt mai scurte. mult mai scurte) => uzura mai mare la: usi, contact, baterie, electromotor;
- schimbari dese si extrem de dese de viteza => uzura mai mare la ambreiaj/transmisie;
- drumuri muuult mai proaste => uzura mai mare la bucsi/telescoape + slabirea(in timp si cu cote foarte mici) rigiditatii sasiului => de aici apar ca fiind mai putin inchegate decat cele cumparate de afara.

Cat despre calitatea materialelor folosite... pai daca ai doua tricouri identice, le porti la fel, pe unul il speli cu detergenti de calitate, si pe altul cu tix, cam care crezi ca o sa arate mai bine dupa 2 ani de purtare? Aici totul tine de intretinere.

Scartatitul si "plesnitul" din incheieturi la Octavia 1 e normal, pt ca sasiul ei nu este unul foarte rigid. Nu si-au facut foarte bine calculele inginerii de la rezistenta. Si usile, in timp, se lasa si trebuie sa le reglezi tot timpul din balamale. Din punctul asta de vedere nu a fost o masina reusita.
DORU
QUOTE (Mircea104901 @ Oct 21 2009, 09:55 AM) *
Scartatitul si "plesnitul" din incheieturi la Octavia 1 e normal, pt ca sasiul ei nu este unul foarte rigid. Nu si-au facut foarte bine calculele inginerii de la rezistenta. Si usile, in timp, se lasa si trebuie sa le reglezi tot timpul din balamale. Din punctul asta de vedere nu a fost o masina reusita.


Din fericire, la probleme importante sta f bine, asa ca personal i-am iertat multe (am avut alte 2 Octavia inaintea celei din semnatura).
laurentiu
CITAT(Mircea104901 @ Oct 21 2009, 04:55 AM) *
CITAT(omul vesel @ Oct 20 2009, 04:13 PM) *
...cred ca aceste masini sa zicem ca ar fi nemtesti sunt facute in Germania pt Europa de est cu materiale de calitate mai slaba decat cele care se vand in Germania. Cred ca au o linie separata de fabricatie pt tarile din estul Europei. ....

astea sunt preconceptii, total nefondate si ne-adevarate. Ce producator crezi ca ar face asa ceva?
Diferenta dintre auto rulate in Ro si cele din vest este cea data de starea drumurilor; cele din Ro merg km mai putini(in majoritatea cazurilor) DAR cu:
- porniri/opriri mai dese (distantele calatoriilor sunt mai scurte. mult mai scurte) => uzura mai mare la: usi, contact, baterie, electromotor;
- schimbari dese si extrem de dese de viteza => uzura mai mare la ambreiaj/transmisie;
- drumuri muuult mai proaste => uzura mai mare la bucsi/telescoape + slabirea(in timp si cu cote foarte mici) rigiditatii sasiului => de aici apar ca fiind mai putin inchegate decat cele cumparate de afara.

Cat despre calitatea materialelor folosite... pai daca ai doua tricouri identice, le porti la fel, pe unul il speli cu detergenti de calitate, si pe altul cu tix, cam care crezi ca o sa arate mai bine dupa 2 ani de purtare? Aici totul tine de intretinere.


Exact, iar in privinta masinilor aduse din Germania si li se face reclama ca sunt foarte bune, ca a mers numai pe dumuri bune... e drept, insa au mers mult in regim de autostrada, adica uneori "forjate" la maxim. E nasol sa-ti pice o turbina la o masina de cativa ani pe care ai dat o caruta de bani, crezand in mitul a tot ce inseamna "lucru nemtesc".
Daca asa stau lucrurile eu zic sa te uiti la Passat, insa nu e la fel de confortabil precum Avensis, mai ales pe denivelari mari. Daca te referi la fosta generatie, facuta pe platforma fostului Audi A4, fara dubii, e o masina fiabila.
Personal as alege Avensis... si motorina buna rolleyes.gif
omul vesel
Treaba cu linie separata de asamblare a masinilor pt Europa de est nu garantez ca e asa, sunt doar niste zvonuri. Octavia este o masina excelenta in afara scartaiturilor. Skoda e masina de la firma, daca ar trebui sa schimb maine masina as alege tot Octavia cu tot cu scartaituri cu tot, ca e foarte buna pt ce o folosesc eu.
Vreau o masina peste clasa lui Focus si Golf, Golf e oricum o masina mica la interior, persoanele din spate stau f inghesuite, datorita ampatamentului mic. Octavia are aceeasi platforma tehnica cu Golful, deci nu vreau din aceasta clasa. Focus-ul ce-i drept modelul nou are 2640 cm ampatament, e mult mai spatios, dar reviziile la ford si chiar si piesele sunt cam scumpe. Reviziile la Skoda le fac numai la reprezentanta chiar si atunci cand va iesi din garantie, desi cred ca ei folosesc piese chinezesti si nu nemtesti sau de alta natura.
OCTAN_95
CITAT(omul vesel @ Oct 20 2009, 10:13 PM) *
Cineva mi-a spus de toyota Camry. Ce parere aveti despre asta?


Camry la doleantele tale nu ai sa gasesti !!!!
Avensis chiar ai putea gasi, e o masina cat se poate de potrivita pentru familie.
Masina fiabila, nepretentioasa.
Mircea104901
QUOTE (laurentiu @ Oct 21 2009, 07:58 AM) *
Exact, iar in privinta masinilor aduse din Germania si li se face reclama ca sunt foarte bune, ca a mers numai pe dumuri bune... e drept, insa au mers mult in regim de autostrada, adica uneori "forjate" la maxim. E nasol sa-ti pice o turbina la o masina de cativa ani pe care ai dat o caruta de bani, crezand in mitul a tot ce inseamna "lucru nemtesc".


Corect. tinand cont ca Autobahn-ul nu are limita de viteza (pe mare parte) cam toate motoarele merg spre limite. Si merg distante uriase fata de Romania. Avand infrastructura, nu-i o problema sa locuiesti la 100-150km de job; oricum fac mai putin timp decat facem noi 15km. Pai atunci 2 x 100 = 200km/zi x 5 zile = 1000 km/saptamana ~ 52000km/an. Deci masina de 3-4 ani are real peste 180.000km sa nu zic 200.000km. Si astia mersi cu motorul spre limite, e drept, constant, ca pe bancul de probe smile.gif. Unul care sta la 150km de job face cel putin 300.000km in 4 ani. Deci...
100.000 - 120.000 km la 3-4 ani vechime e pacaleala in proportie de 90% parerea mea. La cele diesel e 96-97% pacaleala. S-au "desteptat" si ei si s-au apucat de manarit kilometrajele.
omul vesel



Bine, si atunci ce imi recomandati in afara de Opel si Ford?
OCTAN_95
mergi cu incredere spre japoneze
dupa un avensis la 70000 (nevoit sa il schimb in urma unei daune totale) si acum un acord la peste 78000 pot spune ca nu te tradeaza iar zvonurile cum ca sunt masini sub calitatea altora nu este intemeiat.
Raportul calitate/pret/echipare este cel mai favorabil.
categoric alegerea trebuie sa fie numai a ta, incearca pe la dealeri si fa cate un test cu masinile care le ai in lista, poate te ajuta
omul vesel
QUOTE (OCTAN_95 @ Oct 21 2009, 05:39 PM) *
mergi cu incredere spre japoneze
dupa un avensis la 70000 (nevoit sa il schimb in urma unei daune totale) si acum un acord la peste 78000 pot spune ca nu te tradeaza iar zvonurile cum ca sunt masini sub calitatea altora nu este intemeiat.
Raportul calitate/pret/echipare este cel mai favorabil.
categoric alegerea trebuie sa fie numai a ta, incearca pe la dealeri si fa cate un test cu masinile care le ai in lista, poate te ajuta


Eu ma gandesc totusi si la costul reviziilor, facute la reprezentanta sau nu. In cazul Toyota nu stiu daca sunt mecanici prin Focsani care sa cunoasca atat de bine aceasta masina, dar la Passat sunt cata frunza si iarba, mai ales ca motorul TDI este vechi si cunoscut.
OCTAN_95
da o raita pe aria toyota si cere de acolo referinte vis a vis de costuri, arie de raspandire service, costuri si alte detalii, ve avea surprize sa afli cum ca la japoneze costurile de intretinere/revizie sunt mai mici decat la cele nemtesti, dar nu cred ca are sens sa bat prea multa moneda pe asta
aici ai reteaua toyota

http://www.toyota.ro/dealers/retea_parteneri.aspx

si pot spune ca cei din iasi sunt cei mai tari din tara !!!
Rebel
Eu as lua o Skoda diesel. Pentru Romania este o masina foarte buna. M-am dat cu cateva in Romania si am avut una in concediu diesel (drept e era chip-uita) dar tragea motorasul ala ceva de speriat...
Legionaru'
Tragea mai bine decat un BMW? biggrin.gif
StefanVVTi
QUOTE (omul vesel @ Oct 21 2009, 07:46 PM) *
QUOTE (OCTAN_95 @ Oct 21 2009, 05:39 PM) *
mergi cu incredere spre japoneze
dupa un avensis la 70000 (nevoit sa il schimb in urma unei daune totale) si acum un acord la peste 78000 pot spune ca nu te tradeaza iar zvonurile cum ca sunt masini sub calitatea altora nu este intemeiat.
Raportul calitate/pret/echipare este cel mai favorabil.
categoric alegerea trebuie sa fie numai a ta, incearca pe la dealeri si fa cate un test cu masinile care le ai in lista, poate te ajuta


Eu ma gandesc totusi si la costul reviziilor, facute la reprezentanta sau nu. In cazul Toyota nu stiu daca sunt mecanici prin Focsani care sa cunoasca atat de bine aceasta masina, dar la Passat sunt cata frunza si iarba, mai ales ca motorul TDI este vechi si cunoscut.

Mecanicii de la Toyota Focsani sunt buni. De 2 ani fac reviziile la Corolla si Yaris in Focsani! wink.gif
DORU
Skoda este o masina buna pt Romania, din mai multe puncte de vedere. Daca o spuneam eu, as fi fost banuit de subiectivism, dar cum o spune Rebel...
Asadar, acum poate isi explica unii din voi DE CE conduc Skoda din 1996, pana in prezent schimband 7 masini, dar toate modele Skoda. thumbsup.gif
pista
CITAT
100.000 - 120.000 km la 3-4 ani vechime e pacaleala in proportie de 90% parerea mea. La cele diesel e 96-97% pacaleala. S-au "desteptat" si ei si s-au apucat de manarit kilometrajele.

Experienta mea cu cele aduse de mine din Germania este un pic alta:
Ford Escort 1.8D MY1991 adus in 1998 cu 119.000km (+ ulterior 94.000km)
Ford Mondeo 1.6benzina MY1994 adus in 2001 cu 90.000km (+ ulterior 90.000km)
Ford Mondeo 2.0 TDDI MY2001 adus in 2003 cu 35.000km (+ ulterior 95.000km)
BMW 120d MY2004 adus in 2008 cu 56.000km (+ ulterioar 12.000km)
E adevarat cu am cautat cateva saptamani pe mobile.de . La masinile de mai sus in afara de ulei/filtre in cei aproape 300.000km parcursi am schimbat 4 amortizoare in total si cateva bucse.

Poti gasi inclusiv diesel cu rulaj moderat sau chiar mic, dar necesita mai mult timp sa gasesti, nu strica sa iei de la o casa auto mai serioasa. Daca esti vorbitor de germana si te pricepi la masini sansele de reusita tind spre 100%.
Nu cauta neaparat cea mai ieftina masina, iar daca ai gasit trebuie sa te misti foarte rapid.

P.S. Singura masina la care am avut probleme a fost un Ford Mondeo Ghia 2.0 TDCI MY2002 adus de o cunostinta (nu am avut timp sa merg personal) in 2006 cu 88.000km - care nu erau reali (au aparut probleme mai tarziu cu ambreiajul si injectoarele)
Mircea104901
smile.gif
pai si eu am zis "s-au desteptat intre timp". M-am referit ca se pare ca fac asta de 3-4 ani maxim. Prin 2000+/- erau rare cele "manarite". Acum e invers smile.gif
omul vesel
Inclin tot mai mult catre Toyota. Daca Avensis va fi prea scumpa atunci Corolla. Totusi Octavia face cu ochiul, deoarece acum am o O1 si sunt f multumit de ea cu exceptia scartaielilor, dar sper ca la O2 sa numai apara aceleasi probleme. Vreau sa fac un drive test cu Passat si cu Avensis-ul vechi pe care nu cred ca-l voi mai gasi pe undeva. La ce pret ajung reviziile la un Passat tdi de 2.0 litri, dar la Avensis 2.0 diesel? La Passat in 2009 s-a modificat putin motorul, acum e euro 5 deci fara taxa de inmatriculare, modelele mai vechi nu au filtru de particule, deci euro 4 deci taxa de inmatriculare. La Avensis motorul e euro 4.
La O2 ampatamentul e mai mic decat la Focus 1 deci spatiu interior mai mic. Focus 2 mai spatios dar mai scump la piese. Acum chiar sunt intr-o mare dilema, ca pana la urma piesele pt focus le iau de la forcar nu de la reprezentanta si ma duc la un mecanic pe care-l cunosc. Un prieten m-a tot batut la cap ca Toyota Corolla e cea mai buna, dar eu as vrea totusi ceva mai mare decat un Focus, si eventual un break pentru mai mult spatiu. Eu am 1.90 m. In Focus 1 m-am simtit excelent, cand am primit O1 de la firma am fost cam inghesuit, dar in rest masina e ok. Corolla Verso exista dar e cam disproportionata si cred ca e mai greu de gasit, nu arata ca un break obisnuit.
James Kilowatt
.....sau poate, nici celebrele SH-uri din Germania nu sunt perfecte si mai au probleme din cand in cand, functie de norocul fiecaruia si de cat de des a dat pe la biserica.

O masina de 3-4 ani poate avea f bine 100.000km. Sunt chiar mai multi km fata de medie. Din pacate nu am date exacte, insa nu cred ca depasesc 20.000/an.

In Belgia de ex media e 16.000/an, iar belgienii merg f mult pentru ca tot belgianul mai rasarit are masina si benzina gratis, autostrada e moaca, si astea fiind platite de patron isi cumpara case ieftine in afara orasului si fac naveta si stau toata ziua in masina, ca tot e ieftin....

Ganditi-va la alta chestie... ca sa faci 50.000km/an, in sa zicem 250 zile (punem zile lucratoare) inseamna 200km/zi. Ca sa faci 200km/zi, in fiecare zi, trebuie sa fie autostrada. Ca daca ii faci in oras, 200km inseamna 6-7h (sau chiar mai mult). Nu cred ca nemtii sunt atat de cretini (cu mici exceptii) incat sa petreaca tot timpul cand nu muncesc sau nu dorm in masina. Iar daca sunt facuti pe autostrada, pe mine nu m-ar deranja sa cumpar masina respectiva. Prefer o masina rulata 150.000km pe autostrada decat una rulata 50.000 in oras.
ozz86651
In USA media e 12.000 mile pe an, si asta e tara mare si rasfirata unde si ca sa te duci dupa tigari sau piine faci 10 km, bezina si masinile sint ieftine... deci usor sub 20.000km. E o chestie de timp, nimeni nu vrea sa piarda nu stiu cite ore din zi in masina. Daca faci 35,000km an deja faci mai mult decit 9x% din populatie.
pista
Mircea, sper ca masina sotiei (la data achizitiei de 4 ani si 56.000km) sa se afle in cei 3-4% (adica fara pacaleala). smile.gif

@omul vesel, de ce nu intra in calculele tale Mondeo break ? Pentru cei 1,90 m ai tai sigur ca vei avea un spatiu interior pe masura. Pe mobile gasesti exemplare din 2005 intre 70-100.000km si sub 8.000Euro.
laurentiu
CITAT(omul vesel @ Oct 22 2009, 02:52 PM) *
Un prieten m-a tot batut la cap ca Toyota Corolla e cea mai buna,


Apropo de Corolla: in urma cu 3 ani varul meu vroia o masina compacta si din totdeauna si-a dorit Golf. Eu i-am recomandat Corolla Sedan. A cumparat-o si in tot acest timp in afara de ulei si filtre nu a schimbat nimic. Are cam 60 000 de km si nu prea o ingrijeste, adica merge mai tare fara sa tina cont ca drumul e bun sau prost. Si nu troncane nimic. Deci iti pot spune ca, cel putin generatia precedenta de Corolla Sedan, este foarte robusta.
Per total, la cum pui problema si eu tot Toyota ti-as recomanda. smile.gif
omul vesel
QUOTE (pista @ Oct 22 2009, 07:50 PM) *
Mircea, sper ca masina sotiei (la data achizitiei de 4 ani si 56.000km) sa se afle in cei 3-4% (adica fara pacaleala). smile.gif

@omul vesel, de ce nu intra in calculele tale Mondeo break ? Pentru cei 1,90 m ai tai sigur ca vei avea un spatiu interior pe masura. Pe mobile gasesti exemplare din 2005 intre 70-100.000km si sub 8.000Euro.


Ford Mondeo, ford in general sunt scumpe la piese. As vrea sa incerc altceva. Nu m-ar deranja daca masina ar avea 120 000 km. Per total cred ca as da pe masina 9000 euro. La banii astia trebuie sa gasesc o masina in Germania sau Olanda unde am auzit ca sunt mai ieftine.
ozz86651
QUOTE
100.000 - 120.000 km la 3-4 ani vechime e pacaleala in proportie de 90% parerea mea. La cele diesel e 96-97% pacaleala. S-au "desteptat" si ei si s-au apucat de manarit kilometrajele.


Ai uitat banii. Ca sa faci 30-40,000km/an si sa vinzi masina la 3-4ani fara sa fie o povara financiara deosebita trebuie sa scoti vreo 4000E/luna cash, net, pentru ca numai masina te costa spre 1000E/luna. De fapt nu stiu datele, incerc sa adaptez ce stiu de la americani. Macar 500E daca e si tot nu-ti permiti cu salariul mediu.
James Kilowatt
Pai salariul mediu net in Germania e sub 2000€/luna. Acum vreo doi ani era in jur de 21k€/an net. Iti permiti sa faci 3000km/luna insa se incadreaza la "inghetata de 100€" teehee.gif
Mircea104901
Am vazut ceva reportaj la japonezi. Stiti cat spunea unul ca-l costa sa poata merge cu masina pe luna? 1500$ -taxe, asigurari, carburant, etc. Asa se plangea. Am ramas si eu uimit. Japonezii au ridicat f.mult taxele si pretul la carburanti, tocmai ca masina sa devina un lux, pt ca s-au aglomerat foarte foarte tare.

Mi-e greu sa cred ca in SUA media e de 12000mile/an (asta ar fi cam 20000km, parca) . Poate din cauza celor muuuuuulte care stau. Ce naiba, eu am facut 20000 in 1/2 an si nu stau la volan tot timpul, din contra. Si asta in Romania, deci... Nu cred, sau da-mi voie sa nu cred. smile.gif
A, si stau la 1km de job. Deci naveta, ioc.

Pista, dupa cum merge, nu mai conteaza. E super smile.gif
ozz86651
Nu sint masini care stau cu asigurare si inregistrare platita. Masinile folosite in USA sint ieftine, alea care stau au valoare 0. Nu da nimeni bani sa tina inmatriculat un hirb care sta.
Apoi statistica e facuta PE SOFER nu pe masina. Ca daca ai 3 masini evident se imparte. N-ai decit s avezi pe siteurile de vindut masini mile/ani, ca aici nu se da kilometrajul inapoi. Itui faci singur o idee cam cit se face pe an.
Tu ai facut 20,000km ca-ti place, si eu am de vreo 4 ani 20,000 mile pe an. Dar asta in conditiile in care un drum dus la munca are 50 de mile. Deci 100 de mile. Din fericire impart condusul cu un pieten, deci se imaprte la 2. In weekend ma duc des la ski etc, deci alte sute de mile.
De scump e scump nu din cauza taxelor, tu cred ca n-ai stat sa aduni. Devalorziarea masinii, benzina, intretinerea, asigurarea, dobinda la credit, cauciucuri, frine, taxe, inmatriculari etc.
adrian_flavius
Cea mai scumpa revizie la Avensis II (face-lift), pe listele de preturi ale reprezentantei Pitesti, "bate" la 970 de lei...filtre, ulei, placute...eu am facut deja 2 revizii, la cea de-a doua am scutit peste 100 de lei numai din pretul uleiului, ca l-am cumparat singur, filtrele la fel, le cumpar singur de pe japanparts.ro, si mai scutesc si pe acolo vreo 100 de lei (filtrele de aer le schimb singur-singurel...), placute de frana se gasesc mai ieftin pe acelasi site (decat la reprezentanta), si tot asa...din punctul meu de vedere, preturile la piese sunt comparabile cu orice sedan german...daca stii sa cauti, chiar sub ele...cat priveste mecanica, mergi pe mana lu' Fane, ca el stie ce spune...
pista
CITAT(Mircea104901 @ Oct 23 2009, 07:14 AM) *
Pista, dupa cum merge, nu mai conteaza. E super smile.gif

E adevarat ca boxul mai aduce +18CP/+55Nm. Cei 56.000km/4ani sunt reali(sunt convins 99,99%) confirmat de nivelul inalt al casei auto(raportat la Germania), starea generala a masinii(aspect general, stare interioara, uzura cauciucuri pedale, schimbator de viteza, tapiterie scaune, etc.) fostul proprietar avea 47ani(care probabil nu era la prima masina), masina a stat vreo 9 luni la casa auto(reiese din acte). Reducerea de 1.000Euro a aparut in noiembrie si imediat cum am observat am sunat si am rezervat masina, comanda trimisa prin mail+fax.
La RAR rezultatele cu noxe au fost excelente(cu boxul deja montat), la fel si la testul dyno cei de acolo s-au mirat ca nu prea scoate fum.

P.S. pentru mine conteaza, ca teoretic/practic un motor in stare foarte buna rezista mai bine la tuning decat unul mai uzat smile.gif .
Cu o resoftare profi se poate ajunge la 220CP/430Nm...
StefanVVTi
@omul-vesel: In weekend sunt in Focsani. Daca vrei sa vezi cum merge Corolla dupa 3 ani si 65.000 km, lasa-mi un mesaj privat! thumbsup.gif
omul vesel
Masina nu o cumpar pt mine ci pentru parinti, care pana acum au mers cu un Focus 1 si ma gandesc ca de acum inainte sa mearga mai confortabil si mai silentios adica Avensis. Corola e mai mica in interior decat focus, parerea mea. Daca masina ar fi pt mine as alege fara indoiala Passat fiindca e mai sportiv. In orice caz masina trebuie sa fie, mai mare decat Focus, Corolla, asta pentru ca de cateva ori pe an in masina stau 5 persoane, iar eu tin foarte mult la confortul lor. Deci pt asta trebuie sa fie o masina din clasa medie.
omul vesel
O alta problema ar fi sarcina utila, care in general la Passat, Octavia este de circa 550 kg sau chiar mai mult. In schimb la japoneze cred ca e ceva mai mica, poate chiar sub 500 kg, ca de altfel si la masinile franceze
omul vesel
La o eventuala revanzare cred ca as reusi sa vand mai repede un Passat si cu bani mai multi decat un Avensis.
omul vesel
Cred ca oarecum sunt hotarat, cel putin acum cat sunt in Romania, adica Passat sau Avensis depinde ce voi gasi mai bun la 9000 euro, iar daca nu voi avea de unde alege cred ca o sa merg tot pe Ford, Focus 2. Spatiul interior e mai mare decat la Focus 1 si decat la Corolla 2 sau orice alta masina din clasa sa. Golf 5 sau O2 sunt mici in spate. Motorizari diesel. Cand voi ajunge in Germania lucrurile cred ca vor sta putin diferit. Voi vedea atunci ce pot sa cumpar, asta se va intampla in decembrie spre sfarsitul anului.
James Kilowatt
QUOTE (omul vesel @ Oct 24 2009, 02:42 PM) *
La o eventuala revanzare cred ca as reusi sa vand mai repede un Passat si cu bani mai multi decat un Avensis.



concluzia logica ar fi ca fiind SH, Avensisul e mai ieftin si mai usor de gasit decat Passatul. Doar pretul de revanzare e scazut si pt cel de la care il cumperi tu, nu? smile.gif


Intre cele doua, parca si eu as prefera Passatul, insa pe de alta parte fiind SH l-as prefera pe cel care e in stare mai buna si cu optiunile care ti se par importante.
omul vesel

Intre cele doua, parca si eu as prefera Passatul, insa pe de alta parte fiind SH l-as prefera pe cel care e in stare mai buna si cu optiunile care ti se par importante.
[/quote]


Optiunile importante pentru mine ar fi proiectoare, ESP, scut motor din metal, desi cred ca asa ceva nu as gasi pe nici unul din modele, volan in 4 spite si daca se poate scaune incalzite dar nu e obligatoriu.
Sunt curios, care intretinere este mai ieftina, la Passat 2.0 tdi 140 CP sau Avensis 2.0 D-4D 126 CP?, facute la reprezentanta.
Capacitatea portbagajului este mai mare la Passat decat Avensis?, in varianta berlina.
omul vesel
Dupa mai multe cautari si informari, am constatat ca daca cumpar o masina de afara cu capacitatea intre 1601-2000 cm, vechime 3-4 ani, platesc in jur de 850-1000 euro taxa de prima inmatriculare. Solutia ca sa nu platesc aceasta taxa ar fi sa gasesc un model Toyota sau Passat sau chiar orice alta marca cu motor diesel care respecta normele euro 5. La Toyota este motorul de 2.2 l 177 CP cu filtru de particule cu euro 5. Nu stiu care alte marci mai au motoare diesel cu euro 5.
James Kilowatt
Vechi de 3-4 ani nu sunt prea multe. Am senzatia ca BMW si Fiat au fost primii care au trecut la Euro5, insa nu sunt f sigur.
omul vesel
Astazi am aflat ca nu mai cumpar nici o masina. Pana la urma m-am oprit strict la cateva modele: Skoda Octavia Scout 2.0 TDI, Toyota Corolla 1.4 sau 2.0 D-4D, Toyota Rav 4 modelul vechi de asemenea diesel. Toate sunt Euro 4, deci ar trebui sa platesc circa 1000 euro in plus la taxa de inmatriculare. Vom trai si vom vedea.
Mai sunt 2 luni pana la Craciun , poate omul se va razgandi si va vrea sa cumpere ceva. Cam asta e tot. Cred ca moderatorul poate sa inchida topic-ul.
RUE
nu stiu daca rav4 modelul vechi nu e euro 3 pe d4d.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2024 Invision Power Services, Inc.