mici mari probleme, Pierdere de putere si vibratii la viteze mari |
This topic is about mici mari probleme, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
mici mari probleme, Pierdere de putere si vibratii la viteze mari |
Aug 24 2009, 04:02 PM
Post
#1
|
|
novice Group: Membri Posts: 38 Joined: 10-August 09 Member No.: 120.649 |
Sunt proaspat posesor al unui Forester 2.0 mai putin "proaspat" din 2007, 50000 km. Masina imi place foarte mult dar ca intotdeauna mici probleme ne impiedica sa ne traim visul frumos intr-o euforie deplina Mai exact: 1. Pierdere de putere Masina parca isi pierde din putere la 2000-2500 ture pentru ca mai sus sa zvacneasca si sa hacaie ca la o schimbare neoportuna a treptei de viteza. Am citit despre asta si pe alt forum unde am inteles ca este o problema legata de clapeta de admisie, calitatea benzinei si ECU autoadaptiv. Prima oara cand am simtit asta am incercat un reset (decuplarea bateriei) dupa care totul a functionat perfect pana cand am ajuns iar la fundul rezervorului si problema a reaparut si ma tine asa de cateva zile fara sa dea semne ca isi revine. Alt detaliu interesant, in momentul in care a reaparut problema turatia la ralanti era foarte instabila(cand peste 1000 cand ingrijorator de aproape de 0) motiv pentru care mi s-a oprit de 2 ori motorul in treapta 1 cand am calcat ambreiajul. Acum nu mai face Ma intereseaza orice posibile cauze si cum as putea sa le evit dar si ce solutii de remediere (pe termen mai lung totusi) imi recomandati. 2. Vibratii la viteze mari La viteze de autostrada, 130 - 160 km/h, masina vibreaza/tremura aproape deranjant. Vibratia pare sa vina de jos disnpre trenul de rulare (se simte in scaune). Initial si volanul vibra puternic la peste 130 dar am echilibrat rotile si acum se mai simte dar mai putin. Cauciucurile sunt niste Goodyear Ultragrip (de iarna, stiu) in stare foarte buna. Stiu ca ar trebui sa fie mai zgomotoase dar nu vad de ce ar produce vibratii. Cum spuneam rotile tocmai le-am echilibrat. Ce ar mai putea fi? Geometria, suspensiile, ...? Stiu ca trebuia sa fi trecut mai intai pe la Welcome Area dar din pacate n-am gasit timpul necesar sa-mi termin "compunerea". Ramane pe data viitoare. Multumesc Gelu |
|
|
Aug 25 2009, 10:44 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 590 Joined: 5-December 08 From: ARAD, ROMANIA Member No.: 118.699 |
Aceeasi problema a inecatului o aveam si eu la Impreza. Can am mers in service cu ea mi-au spus ca e boala cea mai frecventa a 2.0 benzina folosite pe meleagurile noastre, datorita combustibililor foarte prosti. Ce pot eu sa-ti recomand e sa folosesti de la petrom top premium 99+. Eu cu asta am scapat de inecatul motorului si de caderile de turatie la relanti, care de altfel erau foarte deranjante la semafor. Mai poti incerca si un schimb de bujii.
S-o folosesti sanatos! -------------------- BMW 530XD MY2007 BMW 320i MY 2006 Ex: SUBARU OUTBACK 2.0D - NS - MY09 Ex: SUBARU IMPREZA 2.0 R - 2006 Afraid of the Apocalypse? Come to Romania!! We are 50 years behind... |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 9th May 2024 - 08:22 AM |