Climatronic? |
This topic is about Climatronic?, the author, Han.solo, wrote about: Am un prieten cu Citroen Xsara 2.0 si mi-a spus ca are climatronic cu actionare electrica (compresor actionat electric, nu pe cureaua de distributie) ... To read more just scroll down
Climatronic? |
Feb 5 2005, 07:09 PM
Post
#1
|
|
sofer profesionist Group: Membri Posts: 219 Joined: 5-February 05 Member No.: 39.882 |
O alta cunostiinta (Citroen Xantia) a spus ca are acelasi tip de AC. Exceptand povestea consumului 0 (desi oamenii au auzit de legea conservarii energiei, sustin ca alternatorul oricum incarca permanent acumulatorul si astfel energia irosita este folosita la AC!); exista totusi la produsele de serie asa ceva? Si daca da este mai fiabil/ieftin/eficient decat sistemul clasic? |
|
|
Feb 6 2005, 12:56 PM
Post
#2
|
|
workaholic * * * * * * Group: Moderator Posts: 11.052 Joined: 4-August 03 From: Bucuresti Member No.: 14.854 |
climatronic actionat electric , marfa
a doua explicatie e mai buna . compresor actionat electric ... eu nu cunosc asa ceva la PSA . ia sa faca o poza cu motorul sa ne dumirim si noi . -------------------- |
|
|
Feb 9 2005, 12:50 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 521 Joined: 16-October 04 From: Bucuresti Member No.: 34.419 |
Probabil era vorba de pompa servo directie electricã !
compresorul de clima rontzaie cam 5 cai putere ce actionati electric iti fac bateria muci in 30 minute (sunt cam 3,5 kW ). |
|
|
Feb 9 2005, 11:33 AM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
QUOTE(george39889) O alta cunostiinta (Citroen Xantia) a spus ca are acelasi tip de AC.
Exceptand povestea consumului 0 (desi oamenii au auzit de legea conservarii energiei, sustin ca alternatorul oricum incarca permanent acumulatorul si astfel energia irosita este folosita la AC!); exista totusi la produsele de serie asa ceva? Si daca da este mai fiabil/ieftin/eficient decat sistemul clasic? Conservarea energiei e prima eroare, pe care ai sesizat-o. In argumentatia de mai sus mai exista una. Alternatorul nu incarca ca nebunul, ci este controlat de un releu care ii regleaza tensiunea de excitatie, si produce atata curent cat e nevoie.... La motorasele mai mici, poti verifica aprinzand farurile la relenti si ai sa vezi ca turatia scade nitel, datorita faptului ca alternatorul a inceput sa pape niste wati in plus. Habar n-am daca e mai fiabil sistemul cu compresor electric. Oricum, daca haleste constant 3.5kw cum zice malin, atunci bateria are probleme sa dea cei aproape 300 amperi necesari, pentru multe baterii asta e mai mult decat curentul maxim pe care il da in scurt. Si se face muci si mai repede de atat. Dupa 5-10 minute am dubii ca mai are curent sa invarta demarorul. PS cum se scrie corect "wati"? :roll: |
|
|
Feb 9 2005, 12:47 PM
Post
#5
|
|
pilot Group: Membri Posts: 400 Joined: 13-May 04 From: in fata monitorului Member No.: 25.259 |
QUOTE(MR28673) PS cum se scrie corect "wati"? :roll:
watt e la singular, deci watti la plural pe romaneste.. de fapt, puterea se masoara in xxx W(watt) |
|
|
Feb 9 2005, 01:14 PM
Post
#6
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
unitatile de masura sunt eliptice de plural.
corect e 100metru si nu 100metri. la fel si cu Watt. -------------------- |
|
|
Feb 9 2005, 02:23 PM
Post
#7
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
PE asta n-o stiam.... valabil si pentru litri, kilograme etc?
|
|
|
Feb 9 2005, 03:58 PM
Post
#8
|
|
pilot Group: Membri Posts: 470 Joined: 29-September 04 From: Bucuresti Member No.: 33.451 |
QUOTE(CristianT) unitatile de masura sunt eliptice de plural.
corect e 100metru si nu 100metri. la fel si cu Watt. Nu e asa. Imi pare rau ca sunt off-topic, dar metru nu este eliptic de plural. Watt, ca si alte unitati de masura, e eliptic de plural pentru ca vine din alta limba si cuvantul ar suferi transformari prea mari pentru plural. Desi limba are tendinta sa asimileze si forma de plural uzuala, adica wati. Ci timpul, dictionarele o sa le accepte. @ MR In rest, litri si kilograme sunt OK. Ase se zice! :idea: -------------------- Kadett fun...
|
|
|
Feb 9 2005, 03:59 PM
Post
#9
|
|
Warp Member Group: Membri de onoare Posts: 4.752 Joined: 9-May 03 From: Bucuresti Member No.: 12.270 |
fireste.
dar n-ai sa vezi nici pe profi universitari vorbind asa. iti dai seama ce penibil suna pentru toata lumea -------------------- |
|
|
Feb 9 2005, 04:21 PM
Post
#10
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Ca sa evitam disputele lingvistice, am putea folosi doar simbolul, W sau m, kg, sec In felul acesta putem pastra un nivel academic fara a suna ridicol frazele noastre
|
|
|
Feb 9 2005, 08:24 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 4.583 Joined: 30-May 04 From: Honda World Member No.: 26.577 |
-------------------- Civic Si 2007 2.0l DOHC iVTEC
Acura TL 2006 3.2l SOHC VTEC |
|
|
Feb 10 2005, 09:08 AM
Post
#12
|
|
pilot Group: Membri Posts: 400 Joined: 13-May 04 From: in fata monitorului Member No.: 25.259 |
QUOTE(Marius-Iulian)
aproape am nimerit-o :cheers: bine ca ne-ai luminat Iulian |
|
|
Feb 14 2005, 11:49 PM
Post
#13
|
|
novice Group: Membri Posts: 49 Joined: 8-November 04 From: Bucuresti Member No.: 35.478 |
Pai yo nu ma complic cu wati,metri etc. .Yo scriu W,M etc. :argue:
-------------------- BMW 350i:2979 cmc,6 cilindri,231/5900 cp/rpm,300/3500 Nm/rpm.Dimensiuni:4841/1846/1468
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 12th May 2024 - 10:01 PM |