IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

consum de carburant redus datorita anvelopelor

This topic is about consum de carburant redus datorita anvelopelor, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> consum de carburant redus datorita anvelopelor
serbang
post Apr 7 2009, 08:51 AM
Post #1


perioada de proba


Group: Membri
Posts: 3
Joined: 7-April 09
Member No.: 119.711



salut. vreau sa-mi schimb anvelopele de iarna cu unele de vara si ma uitam pe net in weekend. foarte proaste site-urile de anvelope, n-am vazut mai nimic, dar am gasit ceva interesant de la michelin legat de reducerea consumului. poate fi adevarat? am nevoie de o opinie tehnica. articolul l-am gasit aici, dar nu stiu daca ma lasati sa pun link-ul...http://www.squadmedia.com/michelin/michelin.pdf...multumesc
Attached File(s)
Attached File  eco_carburant.pdf ( 513.27K ) Number of downloads: 17
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
hdi
post Apr 7 2009, 04:01 PM
Post #2


subarugeot
******

Group: Membri
Posts: 1.484
Joined: 11-December 08
Member No.: 118.741



Poate ca ma insel eu ...dar dilatarea termic depinde de:
- coeficientul de dilatare termica (in cazul asta volumica) -marime fizica ce depinde de fiecare material in parte
- gradient termic
- volum (nu masa!)

sau

deltaV = alfa * V * deltaT

Cred ca cei de la Promotor vor sa spuna ca un corp cu masa mica disipa caldura mai rapid in timp ce unul cu masa mare se comporta ca un acumulator de caldura. In final, corpul cu masa mai mica va fi mai rece intrucat reuseste sa se "raceasca" mai eficient. Prin urmare, la un corp cu masa mai mica deltaT devine mai mic si pe cale de consecinta si dilatarea termica volumica.

This post has been edited by hdi: Apr 7 2009, 04:05 PM


--------------------
スバル Subaru Outback 2.0D AC 150cp Obsidian Black Pearl - Peugeot 307 1.6 HDI 110cp Rouge Lucifer
Mandru posesor al uneia dintre ultimele KATANA autentice. Ce au facut dupa? Doar arme de foc ...
"Unii au impresia ca au tractiune integrala altii chiar o au!" razvan p.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Apr 7 2009, 04:22 PM
Post #3


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (hdi @ Apr 7 2009, 08:01 AM) *
Poate ca ma insel eu ...dar dilatarea termic depinde de:
- coeficientul de dilatare termica (in cazul asta volumica) -marime fizica ce depinde de fiecare material in parte
- gradient termic
- volum (nu masa!)

sau

deltaV = alfa * V * deltaT

Cred ca cei de la Promotor vor sa spuna ca un corp cu masa mica disipa caldura mai rapid in timp ce unul cu masa mare se comporta ca un acumulator de caldura. In final, corpul cu masa mai mica va fi mai rece intrucat reuseste sa se "raceasca" mai eficient. Prin urmare, la un corp cu masa mai mica deltaT devine mai mic si pe cale de consecinta si dilatarea termica volumica.



unsure.gif Volumul - doar cind ai de-a face cu gaze; nu cu substante care nu se comprima !

Q= caldura
Q>0 cind un corp absoarbe caldura (+)

Q=[integrala de la t=o la t=1] Cp * dT
unde Cp=m*Cs
Cp= heat capacity
m= masa
Cs= specific heat capacity (pt fiecare material in parte)
dT= intervalul de temperatura
deci
Q= [integrala] m*Cs*dT

unsure.gif

This post has been edited by f1anatic: Apr 7 2009, 04:23 PM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- serbang   consum de carburant redus datorita anvelopelor   Apr 7 2009, 08:51 AM
- - FAR EASTERN   Bun venit Serbane. Pentru mine, EnergySaver va fi...   Apr 7 2009, 10:07 AM
|- - serbang   QUOTE (FAR EASTERN @ Apr 7 2009, 10:07 AM...   Apr 7 2009, 03:04 PM
- - mike.omega   Sunt bune dar eu nu cred in chestia cu reducerea c...   Apr 7 2009, 12:02 PM
- - FAR EASTERN   De unde deduci tu, mike ca sunt moi? Doar din fapt...   Apr 7 2009, 12:19 PM
- - ktullu   Referitor la Michelin Energy, pot sa declar ca am ...   Apr 7 2009, 12:41 PM
- - mike.omega   QUOTE (FAR EASTERN @ Apr 7 2009, 12:19 PM...   Apr 7 2009, 12:48 PM
- - ktullu   La mine, DUnlop wintersport are materialul mai moa...   Apr 7 2009, 02:55 PM
- - f1anatic   Daca ati baga cite 2-3 psi in fiecare anvelopa (me...   Apr 7 2009, 03:06 PM
- - FAR EASTERN   Eu am vazut ceva despre studiul si implementarea d...   Apr 7 2009, 03:17 PM
|- - f1anatic   QUOTE (FAR EASTERN @ Apr 7 2009, 07:17 AM...   Apr 7 2009, 03:46 PM
- - hdi   Poate ca ma insel eu ...dar dilatarea termic depin...   Apr 7 2009, 04:01 PM
|- - f1anatic   QUOTE (hdi @ Apr 7 2009, 08:01 AM) Poate ...   Apr 7 2009, 04:22 PM
- - FAR EASTERN   Din ce stiu eu, nu dau formule, SI SUBSTANTELE SOL...   Apr 7 2009, 04:43 PM
|- - hdi   QUOTE (FAR EASTERN @ Apr 7 2009, 05:43 PM...   Apr 7 2009, 05:17 PM
- - mike.omega   Bre, lasati fizica Caucioacele astea de se lauda ...   Apr 7 2009, 05:17 PM
|- - hdi   QUOTE (mike.omega @ Apr 7 2009, 06:17 PM)...   Apr 7 2009, 05:23 PM
- - Diesel   Energy Saver nu reduc frecarea, ci rezistenta la i...   Apr 7 2009, 05:38 PM
|- - hdi   QUOTE (Diesel @ Apr 7 2009, 06:38 PM) Ene...   Apr 7 2009, 06:03 PM
- - James Kilowatt   Care-i legatura intre disiparea caldurii si rezist...   Apr 7 2009, 07:13 PM
- - Diesel   Imi cer scuze ca dau explicatii ajutandu-ma de un ...   Apr 7 2009, 09:45 PM
|- - hdi   QUOTE (Diesel @ Apr 7 2009, 10:45 PM) Imi...   Apr 7 2009, 10:17 PM
- - James Kilowatt   QUOTE (Diesel @ Apr 7 2009, 03:45 PM) Ide...   Apr 7 2009, 10:02 PM
- - Diesel   Merci James, am vrut sa subliniez de unde vine ide...   Apr 7 2009, 11:00 PM


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 5th May 2024 - 01:36 AM