Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 21 2009, 12:40 AM
Post
#2
|
|
perioada de proba Group: Membri Posts: 9 Joined: 13-October 09 From: bucuresti Member No.: 121.100 |
Faptul pt care initial am ales un charger electric este tocmai din acel motiv pe care-l impartasim cu totii si anume sa avem ceva pe care sa-l putem monta fff usor,rapid si fara batai de cap pe orice masina..pt ca celelalte sisteme de supraalimentare mai adevarate sunt totusi greu de adabtat (in special la masinile din noua generatie unde aproape ca nici nu mai exista loc/spatiu pe linga motor)...cit despre acel ''feon'' pe care l-am facut eu sincer nu cred ca poate fii subestimat asa usor (chiar daca am abandonat proiectul imediat dupa ce l-am terminat de facut datorita faptului ca mi-am dat seama ulterior ca vreau ceva permanent si nu doar un bosst de 1,2 minute) ..''feonul'' asta pe care-l am eu este facut dintr-un electromotor de dubita la 12 V mult mai mare decit cel de pe 'cazanelul' meu (Opel Rekord 2000cm) ..iar cind am tinut faþa in dreptu refularii lui la 50 cm atunci cind era in functiune practic imi filfaiau falcile da parca eram cu capul scos pe geamul unei masini ce ruleaza cu 300 la ora ,iar dupa citeva secunde ma usturau ochii de turbam de durere...practic intentionam sa-l pun pe masina mea care NU este Dacie si are un alternator destul de frumusel Bosch chiar daca este si el batrinel precum masinasi nu intentionam sa montez si alte alternatoare si bateri pe masina ....pt ca acela pe care-l am deja zic eu a ar fii rezistat la masina dar numai in timpul functionarii ..eu am o baterie de 66Ah si uneori dupa un mers mai indelungat ajunge sa-mi cam fiarba bateria din cauza incarcatului excesiv al alternatorului,deci de rezistat sigur ar fii rezistat cu siguranta ,iar pt cei cu masinute mai mici precum Dacia pot face turbine electrice din alternatoare mai micute si mai potrivite pt masinile lor ,singurul lucru care se schimba ar fii viata acumulatorului care s-ar reduce dar asta-i sacrificiul pe care terbuie sa-l platim pt electricele astea ...am mai vazut decurind la cineva un fel de charger cu o turbina facut tot dintr-un electromotor insa turbina era mult mai diferita ca si constructie si functionare si felul cum comprima aerul mi s-a parut ff interesanta ,avea un soi de palete glisante care in timpul rotirii lor glisau pe un ºanþ/locaº unde erau fixate si comprimau aerul de citeva ori mai mult decit se intimpla la o turbina clasica ca cea pe care o am eu ..in tot cazul era cu mult mai eficienta decit 'jucaria' pe care o am eu ,dar pina la urma tot nu este ceva permanent ci ati poate oferii doar un bosst de 1,2 sau mai multe minute dupa care trebuie s-o opresti
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 06:30 AM |