http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262
http://www.force-flow.com/
http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/
http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html
Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem"
QUOTE
# Produces 15 - 25 horsepower increase.
# Generates 250CFM of forced air.
Increase fuel economy, average gains of 10%
60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm!
# Generates 250CFM of forced air.
Increase fuel economy, average gains of 10%
60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm!
Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus.
http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/
Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ?
DA sau NU. Explicati in scris.
si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite.
QUOTE
Uite explicatia:
1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara)
2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa
3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste
Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui?
1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara)
2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa
3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste
Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui?
Multumesc.