Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 14 2009, 01:43 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 3.387 Joined: 8-September 06 From: San Francisco Member No.: 86.644 |
Bah, nu merge oxigenul pur nicaieri. Arde tot, explodeaza in contact cu grasimea si vaselina, arde o groaza de metale incepind cu aluminiul .
E o adevarata problema sa ai de-a face cu oxigen pur, mai ales oxigen lichid. De fapt contactul cu grasimea e asa de periculos ca instalatiile de oxigen trebuie degresate cu mare grija de amprente. In cel mai bun caz iti ia foc masina si ai timp sa scoti butelia, in cel mai rau te alegi cu o explozie meseriasa din rezervor cu benzina + butelie de O2. Nu dati idei periculoase la copii. Macar e funny de pus pe yoube sa rida toti de tine. In rest solutia lui Halba e ok. Un ultracapacitor sau o baterie si un alternator mai mare ar face dracia sa mearga ca NOS, numai cind trebuie. PS: intr-un anume combinat siderurgic a fost o explozia cu raniti de la o idee asemanatoare: unul s-a apucat sa faca ceva cu smoala si oxigen... Smoala in contact cu oxigenul a explodat. Au ramas oameni fara membre. This post has been edited by ozz86651: Oct 14 2009, 01:45 AM -------------------- ---------------
Honda Civic EX 2006 140CP Mazda 6S 2003 220CP |
|
|
Oct 14 2009, 02:59 PM
Post
#3
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Bah, nu merge oxigenul pur nicaieri. Arde tot, explodeaza in contact cu grasimea si vaselina, arde o groaza de metale incepind cu aluminiul . E o adevarata problema sa ai de-a face cu oxigen pur, mai ales oxigen lichid. De fapt contactul cu grasimea e asa de periculos ca instalatiile de oxigen trebuie degresate cu mare grija de amprente. In cel mai bun caz iti ia foc masina si ai timp sa scoti butelia, in cel mai rau te alegi cu o explozie meseriasa din rezervor cu benzina + butelie de O2. Nu dati idei periculoase la copii. Macar e funny de pus pe yoube sa rida toti de tine. In rest solutia lui Halba e ok. Un ultracapacitor sau o baterie si un alternator mai mare ar face dracia sa mearga ca NOS, numai cind trebuie. PS: intr-un anume combinat siderurgic a fost o explozia cu raniti de la o idee asemanatoare: unul s-a apucat sa faca ceva cu smoala si oxigen... Smoala in contact cu oxigenul a explodat. Au ramas oameni fara membre. Oh man voi chiar ati luat-o in serios. Normal ca nu as sugera asta cu butelia de oxygen decit la bascalie. Partea cealalta este asta: voi vedeti KERS in F1 ca fiind un success ? Pai daca tot ce iti da chiar si minunea asta de SuPa-SaRjAr este citeva clipe ... si pe urma trebuie sa mergi juma' de ora sa reincarci bateriile...nu ai facut nimic. Baremi in f1 KERS inseamna recuperarea energiei cinetice, reincarci prin frinare....si acolo se frineaza...dar daca tu folosesti puterile nebanuite ale acestui compresor la iesirea din Bucuresti...si pe urma esti din nou incarcat pe la Ploiesti....nu ai facut NIMIC. Ca sa nu mai zicem de greutatea in plus; spatiul ocupat de componentele acestui sistem; izolarea electrica necesara...s.a.m.d Asta in cazul fericit ca asa ceva chiar functioneaza. Ca eu nu sint convins. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 06:23 PM |