Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Oct 13 2009, 06:07 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 10.684 Joined: 29-March 04 From: Oradea (Bihor) Member No.: 23.122 |
Eu cred ca ideea cu motorasul mare care baga 1 bar e mai viabila decat aia cu ventilatorul de logan...
Problema ar fi ca iti haleste bateria si "suge" putere de la motor, deci practic ce castigi intr-o parte o pierzi in cealalta. In schimb nu e totul pierdut. Faptul ca vei avea boost doar cateva secunde/1 minut nu mi se pare o tragedie... oricum vrei putere doar in depasiri... nu ? Ideea ar fi in felul urmator, la fel ca si in cazul masinilor cu sisteme de sunet ultra-performante mai pui o baterie (sau doua sau trei) in portbagaj (echilibreaza si distributia de mase) care se vor incarca tot de la alternator (eventual faci un mic upgrade la alternator) si al caror unic scop va fi alimentarea motorului care baga presiune de 1 bar. Iti montezi apoi un buton (gen NOS) pe volan... si in momentul in care vrei sa depasesti apesi butonul, energia fiind luata exclusiv din bateria/bateriile de rezerva nu va afecta consumul de putere in momentul declansarii butonului, in schimb presiunea suplimentara cu siguranta va ajuta motorul sa traga mai tare... Desigur, puterea obtinuta nu ar fi "gratuita" ci s-ar traduce prin pierderi de putere in regim de mers "normal" unde alternatorul ar incarca nu una ci mai multe baterii. Deficientele sistemului ar fi urmatoarele: - Greutatea sporita a masinii, bateriile nu sunt usoare. - Consumul crescut al masinii. - Eficienta mediocra comparativ cu alte sisteme (compresor mecanic/turbina). - Fiabilitate indoielnica. - Pretul destul de mare pentru un "feon mai performant" dar cred ca ar functiona. -------------------- Mercedes C320 CDI 4-matic
Audi A3 Sportback 1.9 TDI "Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary... that's what gets you." -Jeremy Clarkson |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 07:15 AM |