Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 3 2009, 09:34 PM
Post
#2
|
|
Super Moderator Group: Moderator Posts: 8.261 Joined: 11-November 02 From: ORADEA Member No.: 7.754 |
@DORU Observatiile tale sunt binevenite . Daca ai date practice cu tuning Skoda, te rog posteaza sa avem ca referinta. Mi-a placut foarte mult partea albastra din semnatura ta . Ma grabesc sa pun o imagine pt a vedea ce inseamna o resoftare la 1.8T de la 150 la 185 CP...curbele de putere si cuplu mai exact: @pista, si mie mi-a placut partea aceea cu albastru din semnatura mea Incerc sa o transpun ca filozofie de viata...cred ca merita ! Respect tuturor celor care considera acest lucru ca fiind calea cea buna ! -------------------- OCTAVIA 1.8T 4X4 - Powered by Dimsport, Milotec, Forge, EBC and Ferodo Racing ! Detalii despre masina mea si Skoda in general pe FORUMUL SKODA-CLUB ! Uneori Dumnezeu ne taie craca de sub picioare ca sa ne aducem aminte ca putem zbura. "What makes you wise in life is not the success, it's when you go down and come back" |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 08:33 PM |