IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Electric Supercharger

This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down

> Electric Supercharger, tuning la motor aspirat
Electric Supercharger ca metoda de tuning la motoare NA
Credeti ca functioneaza ?
Da [ 12 ] ** [42.86%]
Nu [ 16 ] ** [57.14%]
Total Votes: 28
Guests cannot vote 
f1anatic
post Feb 8 2009, 05:28 PM
Post #1


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



http://www.mimousa.com/info/blowerinfo.asp

http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262

http://www.force-flow.com/

http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/

http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html

Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem"

QUOTE
# Produces 15 - 25 horsepower increase.
# Generates 250CFM of forced air.
Increase fuel economy, average gains of 10%
60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm!



Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus.

http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/
Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ?
DA sau NU. Explicati in scris.

si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite.

QUOTE
Uite explicatia:
1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara)
2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa
3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste

Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui?


Multumesc.


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
pista
post Feb 27 2009, 12:24 PM
Post #2


specialist
******

Group: Membri
Posts: 1.818
Joined: 30-September 08
From: Odorheiu Secuiesc
Member No.: 118.083



Experienta celor de la ATC cu compresorul electric montat pe honda Civic.
http://www.atc.hu/Honda1.htm
Firma de tuning ATC din Budapesta a montat de mai multe ori compresor mecanic in masinile supuse modificarii.
Pe piata americana au gasit un compresor electric de 2000W si 0,23bari care a fost montat in Honda Civic Vti. Inainte de montarea compresorului au efectuat urmatoarele modificari:
- sistemul de evacuare schimbat cu unul sport, cu mentinerea catalizatorului
- reglare electronica motor , stoc 160CP si 150Nm --> chiptuning 192CP si 170Nm
Datorita spatiului necesar pentru compresorul electric a fost nevoie de demontarea cutiei de filtrare, motorul primind aerul prin filtru direct. A fost necesara si indepartarea cutiei de rezonanta, care a redus puterea la 187CP.
Pentru montarea compresorului s-au ivit doua posibilitati. Prima ca motorul sa primeasca aerul printr-un tub in forma de Y, in situatia de baza direct din mediu, in sarcina de la compresor. A doua ca motorul sa primeasca numai prin intermediul compresorului. Au ales a doua varianta pe motive de spatiu si efect mai rapid a compresorului. In acest caz intervine si o pierdere de putere de 5CP necesar pentru rotirea paletilor compresorului, cand compresorul nu functioneaza este o piedica in calea aerului, compresorul nefunctionand permanent.
Compresorul electric necesita 200A, nu este posibila functionarea continua. ATC a montat un contactor principal pe bordul masinii, si un alt contactor la pedala de acceleratie care la apasarea completa a pedalei porneste compresorul. Astfel compresorul "incarca" aerul si concomitent electronica comanda mai mult combustibil.
Pentru necesarul de putere electrica in portbagaj au fost montate 2 acumulatoare, si generatorul schimbat la 70A. In cazul utilizarii intensive a compresorului electric generatorul reuseste sa incarce complet acumulatoarele.
Puterea maxima a urcat la 210CP si 210Nm. La utilizare intensiva datorita descarcarii acumulatoarelor puterea scade cu 5CP si 5Nm. Cresterea se observa pe toata plaja de turatii, in special la turatii joase si medii.
Efectul cel mai concludent sunt valorile superioare la reprize:
...........................Fara compresor Cu compresor
60 - 100kmph............13s.....................8,5s
80 - 100kmph..............8s......................5s
100 -120kmph............10s.....................6s
Datorita compresiei "moale" nu suprasolicita motorul, nu scade durata de functionare. La revanzare poate fi scos din masina.



--------------------
Mazda 6 MPS

ex: Subaru Outback 2.5i MY07 5MT Bi-Fuel
BMW 120d MY'04 6MT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
f1anatic
post Feb 27 2009, 05:29 PM
Post #3


Subaru Anti-Hero
******

Group: Moderator
Posts: 5.323
Joined: 13-May 04
From: F 1 World
Member No.: 25.368



QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 05:24 AM) *
- reglare electronica motor , stoc 160CP si 150Nm --> chiptuning 192CP si 170Nm
Datorita spatiului necesar pentru compresorul electric a fost nevoie de demontarea cutiei de filtrare, motorul primind aerul prin filtru direct. A fost necesara si indepartarea cutiei de rezonanta, care a redus puterea la 187CP.

Puterea maxima a urcat la 210CP si 210Nm. La utilizare intensiva datorita descarcarii acumulatoarelor puterea scade cu 5CP si 5Nm. Cresterea se observa pe toata plaja de turatii, in special la turatii joase si medii.
Efectul cel mai concludent sunt valorile superioare la reprize:
...........................Fara compresor Cu compresor
60 - 100kmph............13s.....................8,5s
80 - 100kmph..............8s......................5s
100 -120kmph............10s.....................6s
Datorita compresiei "moale" nu suprasolicita motorul, nu scade durata de functionare. La revanzare poate fi scos din masina.


Primul raspuns il dau legat de Honda Civic si perforamantele lor: NU CRED.

Acea masina este un maxim 2000 Honda Civic, specificatiile de baza sint de acord cu cele din articol
Curb Weight, lbs. 2319 adica 1051 kg
Motorul dohc L4 de 1.6 L
bhp 160 lb-ft 111 VALORI LA FLANSA (LA MOTOR)
http://consumerguideauto.howstuffworks.com...nda-civic-8.htm

Am investigat putin ce se poate face si ce timpi si putere au, cind sint modificate. O valoare mare si restul asemanatoare valorilor raportate in prezentul articol.
Aici sint dyno graphs
http://www.dragtimes.com/Honda--Civic-Dyno-Sheets.html
M-am uitat la citeva:
http://www.dragtimes.com/Honda-Civic-Timeslip-14984.html
asta are turbo, 505 whp si 25 psi si reflash (si cred ca mai are si altele dar nu detaliaza)
http://www.dragtimes.com/Honda-Civic-Timeslip-9150.html
asta are 192 whp, cu o mare gramada de modificari si reflash
http://www.dragtimes.com/Honda-Civic-Timeslip-12482.html
asta are 182, cu turbo, 8 psi si reflash
http://www.dragtimes.com/Honda-Civic-Timeslip-16487.html
asta are alt motor si reflash (link la Honda B16 engine)
http://www.dragtimes.com/Honda-Civic-Timeslip-15620.html
si asta are 221 cu turbo, 10 psi si modificat computerul (piggy-back)

Acum, acest compresor electric de care spun ei, are, conform traducerii tale, 0.23 bari adica 3.3 PSI.
Nu mi-e clar ce motoare au fiecare, dar cred ca toate au acelasi 1.6 care venea in mai multe stadii de putere din fabrica. Ceea ce observ eu este ca pt puteri in jur de 200 cp, ai nevoie de cca 8-10 psi ceea ce este ceva intre 2.5 si 3 ori mai mult decit creeaza turbina asta electrica. Deci ramin sceptic.

Aici sint drag times
http://www.dragtimes.com/Honda--Civic-Drag-Racing.html

Efectul cel mai concludent sunt valorile superioare la reprize:
...........................Fara compresor Cu compresor
60 - 100kmph............13s.....................8,5s
80 - 100kmph..............8s......................5s
100 -120kmph............10s.....................6s
__________________________________________
60-120 km..................23s.....................14.5 sec

adica
40 mph - 60 mph........13 sec................8.5 sec
50mph - 60 mph..........8 sec..................5 sec
60 mph - 74 mph.........10 s....................6 s
-------------------------------------------------------------
40 mph - 74 mph ...... 23 sec................14.5 sec

Acum sa vedem acceleratia la o Honda Civic stock. Recunosc ca am luat primul rezultat google, poate as gasi si pt varianta mai veche.
http://www.intellichoice.com/reports/vehic...006/Honda/Civic
http://consumerguideauto.howstuffworks.com...da-civic-13.htm

Aceasta este un Honda Civic 2006, ca nu am gasit inca din 2000.Motor stock, 1.8 L, nu are 210 cp. Ma surprinde insa timpii de acceleratie, aratati mai jos. Cu mentiunea 80 mph = 128 kph. Conform link-urilor de mai sus, Honda Civic ar veni cu 140 sau cu 197 cp. Motorul de 140 cp are 1.8 L, deci timpii de mai jos sint pt motorul de 140 cp 1.8 L.

acceleration summary
Acceleration, 0-30 MPH 0-30 MPH: 2.75
Acceleration, 0-40 MPH 0-40 MPH: 4.19
Acceleration, 0-50 MPH 0-50 MPH: 5.98
Acceleration, 0-60 MPH 0-60 MPH: 7.99
Acceleration, 0-70 MPH 0-70 MPH: 10.92
Acceleration, 0-80 MPH 0-80 MPH: 14.25
Acceleration, 0-90 MPH 0-90 MPH: 18.17
Acceleration, 0-100 MPH 0-100 MPH: 0.00

0-40 = 4.19 sec
0-60 = 7.99 sec
sa inteleg ca intre 40mph si 60 mph sint 3 secunde
0-50 = 5.98 sec
0-60 =7.99 sec
deci repriza intre 50 si 60 mph necesita 2 secunde
0-60 = 7.99
0-80 = 14.25
sa inteleg ca inter 60mph si 80 mph masina are nevoie de 6.26 sec
0-40 = 4.19 s
0-80 = 14.25 s
adica o repriza de la 40 mph la 80 mph necesita 10.06 s

Cumva inteleg eu gresit, sau masina asta din 2006 (e drept mai noua), cu doar 140 cp, are reprize mai bune decit asta cu electric supercharger, cu reflash si cu 210 cp ?

Cu e-charger, reflash, 210 cp - reprize
-----------------------------FARA-------------CU MODIFICARI
40 mph - 60 mph........13 sec................8.5 sec
50mph - 60 mph..........8 sec..................5 sec
60 mph - 74 mph.........10 s....................6 s
40 mph - 74 mph ...... 23 sec................14.5 sec
vs
stock, 140 cp - reprize- si FARA
40 mph - 60 mph..................................3 sec
50mph - 60 mph...................................2 sec
60 mph - 80 mph..................................6.26 (8 kph diferenta intre 74 mph=120kph si 80mph=128 kph)
40 mph - 80 mph..................................10.6 sec

Deci, bazat pe aceste numere, din nou, ca poate nu m-a repetat suficient, nu cred. ceva nu este consistent aici, nu doresc sa imi bat capul si sa investighez mai adinc. Am putea spune ca Honda a facut progrese masive in tehnologia transmisiilor si ca a montat pe aceasta Honda Civic 2006 o cutie de viteza de F1, care duce la reprizele acestea spectaculoase egale cu masina modificata. Ce as tinde sa cred este ca numerele raportate de Unguri - mai ales reprizele de acceleratie - nu sint valide. Asta ca sa trec peste observatia ca un supercharger nu iti poate taia aproape jumatate din timpul unei reprize gen 60-120 kph de la 23 sec la 14.5 sec, cu un aport de doar 20 cp. Poate Nitrous da, dar nu turbo, nu supercharger, nu electric supercharger; nimic care iti baga aer fortat nu iti taie 8.5 secunde. 2-3 da; poate. Dar nu 8.

Mie nu nu imi suna convingator. Cit despre 2000 wati si 200 de amperi; 2 acumulatori in portbagaj - aceasta este obiectul muncii lui James kW. Ca doar e numele lui de ecran. Al meu este f1anatic, si am mentionat deja transmisia de F1 montata in Honda Civic 2006.

"Ui-Chend" placut tuturor.







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic
- f1anatic   Electric Supercharger   Feb 8 2009, 05:28 PM
- - James Kilowatt   Intr-unul din linkuri arata cum la o Altima au urc...   Feb 8 2009, 09:43 PM
- - air_wolf   am votat NU, dar pentru ceea ce denumim "feon...   Feb 9 2009, 02:02 PM
- - G e o r g e   sunt curios care a votat ca functioneaza   Feb 9 2009, 06:41 PM
- - mariusdruta   Imi place mult cel denumit "forceflow" ...   Feb 10 2009, 12:30 AM
- - ozz86651   Am votat DA inainte de a citi detaliile... adica i...   Feb 10 2009, 03:40 AM
- - James Kilowatt   Eu n-am votat deloc, daca pe mine ma suspecteaza G...   Feb 10 2009, 08:57 AM
- - pista   CITAT(f1anatic @ Feb 7 2009, 03:47 PM) Ni...   Feb 10 2009, 09:03 AM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 10 2009, 01:03 AM) QUO...   Feb 10 2009, 02:44 PM
- - pista   Iar tu raspunzi la ce iti convine. Nu mi-a scapat ...   Feb 10 2009, 06:39 PM
- - James Kilowatt   Domnilor, discutia deviaza de la topic. Adica de l...   Feb 10 2009, 07:06 PM
- - f1anatic   Electric Supercharger vs. Turbocharger Un sumar s...   Feb 10 2009, 07:24 PM
- - V_I_C_T_O_R   QUOTE (James Kilowatt @ Feb 10 2009, 05:0...   Feb 10 2009, 07:30 PM
- - f1anatic   Da l-am pus aici aiurea pt ca are o audienta mai m...   Feb 10 2009, 07:36 PM
- - V_I_C_T_O_R   Bravo stimabile, felicitari pentru atitudinea gene...   Feb 10 2009, 07:55 PM
|- - f1anatic   QUOTE (V_I_C_T_O_R @ Feb 10 2009, 11:55 A...   Feb 11 2009, 12:54 AM
- - James Kilowatt   Offtopicul continua.... Ontopic @F1 Si ventilato...   Feb 10 2009, 08:57 PM
- - pista   Poll: Electric Supercharger tuning la motor aspira...   Feb 11 2009, 08:37 AM
|- - air_wolf   QUOTE (pista @ Feb 11 2009, 08:37 AM) Pol...   Feb 11 2009, 09:17 AM
- - HalbaSus   Ok, sa-mi dau si eu cu parerea despre ideea de ...   Feb 11 2009, 10:25 AM
- - Diesel   Eu zic sa trimitem un mail la MythBusters, Halba d...   Feb 11 2009, 10:43 AM
|- - HalbaSus   QUOTE (Diesel @ Feb 11 2009, 10:43 AM) Re...   Feb 11 2009, 01:33 PM
- - James Kilowatt   Un aspirator haleste 2-2.2kw. Trebuie un invertor ...   Feb 11 2009, 05:09 PM
- - f1anatic   Ok voi incerca sa explic stiintific care este trea...   Feb 11 2009, 07:08 PM
- - f1anatic   IPS driver error m-a innebunit azi ! Cit des...   Feb 11 2009, 10:47 PM
- - James Kilowatt   @F1 Interesantele datele puse de tine cu celebrul...   Feb 13 2009, 09:08 PM
- - f1anatic   Nu pot sa bat senzorii sa spuna tot. Insa iti dau...   Feb 13 2009, 09:52 PM
- - James Kilowatt   13m3 pe minut inseamna dublu fata de ce am presupu...   Feb 13 2009, 10:16 PM
- - Zetics   Vad ca n-a mai calculat nimeni nimic pe aici de ce...   Feb 22 2009, 05:54 PM
- - James Kilowatt   Pai cu 500W la plesneala ziceam ca poate scoti un ...   Feb 22 2009, 06:29 PM
|- - HalbaSus   I'VE GOT IT ! Sa inteleg ca 8 aspiratoar...   Feb 22 2009, 07:08 PM
- - pista   Compresor electric de la firma engleza Controlled ...   Feb 22 2009, 07:26 PM
|- - Zetics   QUOTE (pista @ Feb 22 2009, 07:26 PM) Com...   Feb 23 2009, 05:12 PM
|- - pista   CITAT(Zetics @ Feb 23 2009, 04:12 PM) Dac...   Feb 24 2009, 06:11 PM
- - James Kilowatt   Dupa cum arata dracia, e centrifugala, nu axiala ...   Feb 22 2009, 07:52 PM
|- - f1anatic   QUOTE (James Kilowatt @ Feb 22 2009, 12:5...   Feb 23 2009, 04:06 PM
- - James Kilowatt   http://www.geocities.com/bezean/fi.html Baietii a...   Feb 22 2009, 08:11 PM
- - pista   Un compresor electric care functioneaza si in prac...   Feb 23 2009, 03:25 PM
- - James Kilowatt   @pista Baiatul ala a modificat sanatos sistemul e...   Feb 23 2009, 07:13 PM
|- - pista   CITAT(James Kilowatt @ Feb 23 2009, 05:13...   Feb 25 2009, 09:20 AM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 25 2009, 02:20 AM) Mai...   Feb 25 2009, 03:45 PM
|- - f1anatic   QUOTE (f1anatic @ Feb 25 2009, 08:45 AM) ...   Feb 25 2009, 03:54 PM
|- - pista   CITAT(f1anatic @ Feb 25 2009, 01:45 PM) C...   Feb 26 2009, 11:49 AM
- - vio   merge asa ceva , 30 % este limita motorului(cel pu...   Feb 24 2009, 07:01 PM
|- - mariusdruta   QUOTE (vio @ Feb 24 2009, 07:01 PM) merge...   Feb 24 2009, 10:44 PM
- - vio   d eja am testat pe mashina si folosesc o gaseslnit...   Feb 24 2009, 11:13 PM
- - f1anatic   Baga poze. Si tu si celalalta persoana de aici ca...   Feb 25 2009, 12:14 AM
- - ozz86651   Mai e o varianta, ma gindesc eu. Draciile astea sa...   Feb 25 2009, 06:04 AM
- - James Kilowatt   Potentialul de tuning ale unei masini nu este acel...   Feb 25 2009, 03:17 PM
- - James Kilowatt   Eu ma intreb daca nu exista motoare gandite din st...   Feb 25 2009, 10:46 PM
|- - f1anatic   QUOTE (James Kilowatt @ Feb 25 2009, 03:4...   Feb 26 2009, 03:46 AM
- - ozz86651   Pai nu cred ca se poate asa usor. Una la mina e ca...   Feb 26 2009, 07:05 AM
- - pista   Experienta celor de la ATC cu compresorul electric...   Feb 27 2009, 12:24 PM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 05:24 AM) - r...   Feb 27 2009, 05:29 PM
|- - pista   CITAT(f1anatic @ Feb 27 2009, 03:29 PM) P...   Feb 27 2009, 06:29 PM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 11:29 AM) Lit...   Feb 27 2009, 08:14 PM
- - pista   @F1anatic Dupa cifrele afisate de tine nici eu nu ...   Feb 27 2009, 05:55 PM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 10:55 AM) @F1...   Feb 27 2009, 06:02 PM
- - pista   Bineinteles ca Tu poti crede ce doresti. In Europa...   Feb 27 2009, 08:54 PM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 12:54 PM) Bin...   Feb 27 2009, 10:25 PM
|- - pista   CITAT(f1anatic @ Feb 27 2009, 08:25 PM) F...   Feb 27 2009, 11:50 PM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Feb 27 2009, 03:50 PM) Nu ...   Feb 28 2009, 09:09 AM
|- - pista   CITAT(f1anatic @ Feb 28 2009, 08:09 AM) I...   Mar 1 2009, 10:40 AM
- - ozz86651   QUOTE sistemul de evacuare schimbat cu unul sport,...   Feb 28 2009, 09:47 PM
|- - pista   CITAT(ozz86651 @ Feb 28 2009, 07:47 PM) C...   Mar 2 2009, 11:19 AM
- - pista   CITAT(G e o r g e @ Feb 6 2009, 11:38 AM)...   Mar 1 2009, 03:16 PM
- - f1anatic   Cred ca nu a inteles toate detaliile ofertei Te...   Mar 1 2009, 04:19 PM
- - pista   Timpii cu 80-120kmph nu e extrem de urgent, cand a...   Mar 1 2009, 06:14 PM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Mar 1 2009, 10:14 AM) Timp...   Mar 2 2009, 03:32 AM
|- - pista   CITAT(f1anatic @ Mar 2 2009, 01:32 AM) Sp...   Mar 3 2009, 01:31 AM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Mar 2 2009, 05:31 PM) QUOT...   Mar 3 2009, 01:52 AM
- - James Kilowatt   Care grafic sa fie plat, ala de putere sau ala de ...   Mar 2 2009, 09:34 AM
- - Diesel   Nu e nevoie sa explicam nimic, va afla cand ajunge...   Mar 2 2009, 09:43 AM
- - pista   @F1anatic Ca de obicei scrii 33 randuri (calitatea...   Mar 2 2009, 11:01 AM
|- - f1anatic   QUOTE (pista @ Mar 2 2009, 04:01 AM) @F1a...   Mar 2 2009, 04:14 PM
- - ozz86651   QUOTE dar a fost si masina la care a adus 18 CP nu...   Mar 3 2009, 12:50 AM
- - DORU   Imi permit o mica interventie si doua comentarii, ...   Mar 3 2009, 02:13 AM
- - pista   @OZZ Nu am vrut sa te supar, scuze... Ieri am vorb...   Mar 3 2009, 12:06 PM
- - DORU   QUOTE (pista @ Mar 3 2009, 12:06 PM) @DOR...   Mar 3 2009, 09:34 PM
- - James Kilowatt   QUOTE (DORU @ Mar 2 2009, 09:13 PM) dupa ...   Mar 4 2009, 09:05 PM
- - bakero   ciudat...chiar azi am vb cu un tuner cunoscut de l...   Jul 6 2009, 10:13 PM
|- - air_wolf   QUOTE (bakero @ Jul 6 2009, 10:13 PM) ciu...   Jul 7 2009, 06:41 PM
- - bakero   nooo...vreo 2000 euro.daca fac o predare leasing,m...   Jul 8 2009, 08:16 PM
|- - air_wolf   QUOTE (bakero @ Jul 8 2009, 08:16 PM) noo...   Jul 8 2009, 09:32 PM
- - bakero   QUOTE (air_wolf @ Jul 8 2009, 10:32 PM) Q...   Jul 10 2009, 12:17 PM
- - bimmer4life2009   Please people don't waste your money on those ...   Oct 12 2009, 10:06 PM
|- - f1anatic   QUOTE (bimmer4life2009 @ Oct 12 2009, 03...   Oct 13 2009, 02:44 PM
- - catalliin   eu cred totusi ca face ceva cit de putin si 'f...   Oct 13 2009, 04:41 PM
- - HalbaSus   Eu cred ca ideea cu motorasul mare care baga 1 bar...   Oct 13 2009, 06:07 PM
- - f1anatic   Dude, octane booster si o butelie de Oxygen furata...   Oct 13 2009, 08:35 PM
- - James Kilowatt   Stie F1 ce zice In alta ordine de idei, oricat d...   Oct 13 2009, 10:21 PM
- - ozz86651   Bah, nu merge oxigenul pur nicaieri. Arde tot, exp...   Oct 14 2009, 01:43 AM
|- - f1anatic   QUOTE (ozz86651 @ Oct 13 2009, 06:43 PM) ...   Oct 14 2009, 02:59 PM
|- - catalliin   QUOTE (f1anatic @ Oct 14 2009, 03:59 PM) ...   Oct 14 2009, 09:23 PM
- - vio   nu mai bine este sa pui o butelie cu acetilena? ...   Oct 14 2009, 03:25 PM
- - catalliin   sa nu spuneti acuma ca v-ati apucat toti de constr...   Oct 18 2009, 08:58 PM
- - air_wolf   dubioasa chestie. de ce nu pui tu un supercgarger ...   Oct 19 2009, 12:40 PM
- - catalliin   Faptul pt care initial am ales un charger electric...   Oct 21 2009, 12:40 AM
- - James Kilowatt   Eu zic ca daca esti dispus sa risti si tii musai s...   Oct 21 2009, 09:25 AM
- - air_wolf   eu sint interesat de cum ai gindit sau din ce ai f...   Oct 21 2009, 10:40 AM
2 Pages V   1 2 >


Reply to this topicStart new topic
Tags
No Tag inserted yet

2 User(s) are reading this topic (2 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 28th April 2024 - 12:20 AM