Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 23 2009, 07:13 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
@pista
Baiatul ala a modificat sanatos sistemul electric.... ai vazut ce valori vehiculeaza pe acolo? Chestii gen 400A la 24V la primele incercari (care pana una alta inseamna 5kw), sistem electric pe 48V sau macar 36 ca sa scada intensitatea..... Jucaria aia nu are nimic "plug and play". Plus ca spera sa ajunga la boost comparabil cu turbinele clasice, ori asta inseamna sigur si reprogramarea ECU-ului. Sunt curios cat costa intraga distractie. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Feb 25 2009, 09:20 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@pista Baiatul ala a modificat sanatos sistemul electric.... ai vazut ce valori vehiculeaza pe acolo? Chestii gen 400A la 24V la primele incercari (care pana una alta inseamna 5kw), sistem electric pe 48V sau macar 36 ca sa scada intensitatea..... Jucaria aia nu are nimic "plug and play". Plus ca spera sa ajunga la boost comparabil cu turbinele clasice, ori asta inseamna sigur si reprogramarea ECU-ului. Sunt curios cat costa intraga distractie. Da JK, am vazut ce au modificat. Ei au vrut ceva comparabil cu un turbocompresor. La cest nivel sunt sigur ca este scump si implica multe modificari, inclusiv al motorului. Maine voi posta experienta unui tuner apreciat din Budapesta, cu experienta in motorsport, care a montat un compresor electric luat din SUA pe masina lui. Sunt si masuratori cum doreste colegul nostru f1anatic, cu date concrete masurate pe banc de proba in atelierul de tuning. E un tuning dus spre limita, comparabil cu un turbocompresor performant. -------------------- |
|
|
Feb 25 2009, 03:45 PM
Post
#4
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
Maine voi posta experienta unui tuner apreciat din Budapesta, cu experienta in motorsport, care a montat un compresor electric luat din SUA pe masina lui. Sunt si masuratori cum doreste colegul nostru f1anatic, cu date concrete masurate pe banc de proba in atelierul de tuning. E un tuning dus spre limita, comparabil cu un turbocompresor performant. Colegul tau f1anatic este foarte curios. De ce nu il inviti si pe el aici. Ne-om intelege noi intr-un fel, chia daca nu vorbeste el romaneste si eu nu vorbesc ungureste. Macar in engleza. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 26 2009, 11:49 AM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Colegul tau f1anatic este foarte curios. De ce nu il inviti si pe el aici. Ne-om intelege noi intr-un fel, chia daca nu vorbeste el romaneste si eu nu vorbesc ungureste. Macar in engleza. Off topic Sigur ca ne intelegem . Eu n-am avut niciodata nimic daca te exprimi partial si in engleza. Cand nu inteleg te intreb. On topic Laptopul meu ieri a ajuns la service, aici la birou mai trebuie sa si muncesc un pic. Altfel risc sa nu am banii pentru OBK 2.5XT. Sau poate pentru un Legacy GT. Articolul e in lb.maghiara, trebuie sa traduc si cred ca azi nu voi reusi. E un experiment interesant si obiectiv, tunerul respectiv neavand nici un interes pentru a face reclama la electric supercharger sau a-l blama. Sunt descrise toate modificarile premergatoare ECU reflash, etc. Dupa care a fost montat compresorul. Sper ca in cursul zilei de maine sa am timp. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 27th April 2024 - 03:38 PM |