Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 11 2009, 10:43 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.661 Joined: 27-May 08 From: Constanta Member No.: 117.183 |
Eu zic sa trimitem un mail la MythBusters, Halba deja a trasat cateva schite de experiment. Exista aspiratoare cu mod de reverse, alea ar fi bune.
Revenind la partea serioasa: problema fundamentala este faptul ca motoarele atmosferice normale sunt construite sa reziste la regimul lor normal de operare si cam atat. Adica 6000rpm sa zicem, 7000 unde e cazul, fara etanol care are putere calorica mai mare si fara alte sf-uri. Trecerea motorului din regimul de operare normal in modul supercharged va introduce un stres in plus asupra componentelor motorului. Motoarele cu turbo sunt "overbuilt" oarecum si de aceea accepta cresterea presiunii turbinei si modificarea altor parametrii. In schimb, pentru motoarele non-turbo optimizarile se pot face pe calea instalarii unor filtre cu "low restriction" si pozitionarea admisiei astfel incat sa capteze aer cat mai rece. F1 a calculat la un moment dat cati CFM consuma motorul. Era cumva calculul pentru turatia de putere maxima sau o turatie oarecare? Ma gandesc la un motor mic ce ar putea fi ajutat de un flux mai mare de aer la turatii mici, iar la turatii mari sa se descurce singurel. Imi aduc aminte ca la Dacie singura chestie pe care stiam sa o fac e sa demontez filtrul de aer si galeria de deasupra carburatorului. Am constatat atunci ca la relanti motorul deja soarbe destul de mult. Daca actionam acceleratia deja se auzea cum fluiera aerul. Ca sa nu mai zic de clapeta de soc ce este actionata la Dacie chiar de vidul creeat de motor. -------------------- Kia Cee apostrofee Dee, the former Reasonably Priced Car
|
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:44 PM |