Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 11 2009, 08:37 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Poll: Electric Supercharger
tuning la motor aspirat Electric Supercharger vs. Turbocharger Un sumar scurt - cit mai putin tehnic -........................ @Administratori, Moderatori Acest versus cu compresorul turbo e altceva decat ce s-a declarat in Poll. E un titlu nou, o tema noua. Rog mutati in sectiunea Tuning sau Tehnica pentru a nu crea confuzie. @F1 Astept in continuare explicatii tehnice (cele mai putin tehnice nu sunt relevante), nu neaparat academice sau la un nivel de teza de doctorat . Comparatia cu un turbo STI e total deplasata . @JK Felicitari pentru explicatiile tale obiective. Eu as dori sa aflu daca pot obtine cca. 15-20CP cu superchargerul si cu ce complicatii. Sub aceasta valoare ar fi interesant numai in cazul in care la turatii joase, pana in 3000rpm ar fi o crestere sesizabila, masurabila a cuplului. This post has been edited by pista: Feb 11 2009, 08:38 AM -------------------- |
|
|
Feb 11 2009, 09:17 AM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri de onoare Posts: 3.446 Joined: 28-September 05 From: Bucuresti Member No.: 56.992 |
Poll: Electric Supercharger tuning la motor aspirat Electric Supercharger vs. Turbocharger Un sumar scurt - cit mai putin tehnic -........................ @Administratori, Moderatori Acest versus cu compresorul turbo e altceva decat ce s-a declarat in Poll. E un titlu nou, o tema noua. Rog mutati in sectiunea Tuning sau Tehnica pentru a nu crea confuzie. @F1 Astept in continuare explicatii tehnice (cele mai putin tehnice nu sunt relevante), nu neaparat academice sau la un nivel de teza de doctorat . Comparatia cu un turbo STI e total deplasata . @JK Felicitari pentru explicatiile tale obiective. Eu as dori sa aflu daca pot obtine cca. 15-20CP cu superchargerul si cu ce complicatii. Sub aceasta valoare ar fi interesant numai in cazul in care la turatii joase, pana in 3000rpm ar fi o crestere sesizabila, masurabila a cuplului. te rog sa continui orice disputa pe privat. legat de supercharger: poti obtine lejer 15-20 cp cu un supercharger mecanic. complicatiile sint multe: modificare traseu ulei, adaugare fulie antrenanta, spatiul din compartimentul motor. modificare chiulasa, galerie de admisie, arbore. practic ar trebuie refacut motorul, recalculati timpii de inchidere/deschidere ai supapelor, modificata evacuarea, adaugati senzori de presiune pentru ulei, resoftare completa pentru masinile noi. si mai sint mici chestii care nu-mi vin in cap acum... e, dupa tot ce-am enumerat mai sus, va dati seama ce bine merge "feonul" electric si ce minuni va face. dar imi mentin parerea ca acela din turbomag este mai mult decit o carcasa cu un ventilator... This post has been edited by air_wolf: Feb 11 2009, 09:18 AM -------------------- 2 * "Garsoniera" - HJ61 TD (4000cmc) si "Sugativa"- FJ62V (4000cmc) carburatie
"Furia Verde" - R5 TL (845cmc) WARNING: where we go there are no roads "Life is like a box of chocolates... you never know what you're gonna get." - Forrest Gump |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 28th April 2024 - 12:28 AM |