Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Mar 2 2009, 11:01 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
@F1anatic
Ca de obicei scrii 33 randuri (calitatea nu se masoara cantitativ), in loc de 2 randuri concrete. Si te plangi ca ai resurse limitate. Uite raspunsul de 2 randuri asteptat de la tine: Subaru OBK 2.0D , "plaja relativ ingusta" : 2.000 - 4.000rpm Subaru Forester 2.5XT, "plaja buna" : 2.800 - 5.800rpm -------------------------------------------- Ca sa nu raman dator cu graficele aferente: 2.0D............................................................................2.5XT Grafic_2.0D.jpg ( 38.97K ) Number of downloads: 2 Grafic_2.5XT.jpg ( 39.85K ) Number of downloads: 0 Obs. la 2.000rpm 2.0D dezvolta 103CP/350Nm <--> 2.5XT 82CP/295Nm. ........la 3.000rpm 2.0D dezvolta 143CP/350Nm <--> 2.5XT 137CP/315Nm ........la 4.000rpm 2.0D dezvolta 146CP/270Nm <--> 2.5XT 192CP/315Nm This post has been edited by pista: Mar 2 2009, 11:05 AM
Attached File(s)
-------------------- |
|
|
Mar 2 2009, 04:14 PM
Post
#3
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
@F1anatic Ca de obicei scrii 33 randuri (calitatea nu se masoara cantitativ), in loc de 2 randuri concrete. Si te plangi ca ai resurse limitate. Uite raspunsul de 2 randuri asteptat de la tine: Subaru OBK 2.0D , "plaja relativ ingusta" : 2.000 - 4.000rpm Subaru Forester 2.5XT, "plaja buna" : 2.800 - 5.800rpm Obs. la 2.000rpm 2.0D dezvolta 103CP/350Nm <--> 2.5XT 82CP/295Nm. ........la 3.000rpm 2.0D dezvolta 143CP/350Nm <--> 2.5XT 137CP/315Nm ........la 4.000rpm 2.0D dezvolta 146CP/270Nm <--> 2.5XT 192CP/315Nm ........la 5000 rpm .............................................. ........la 6000 rpm .............................................. Buddy, resurse nelimitate si rabdare am doar pt altii. Nu stiu ce s-a intimplat cu 5000 rpm ? Dar cu 6000 rpm ? Cu mine nu ai decit sa vorbesti cum poti si cum stii. Dar cu OZZ care-i faza ? -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 05:14 PM |