Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 27 2009, 12:24 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Experienta celor de la ATC cu compresorul electric montat pe honda Civic.
http://www.atc.hu/Honda1.htm Firma de tuning ATC din Budapesta a montat de mai multe ori compresor mecanic in masinile supuse modificarii. Pe piata americana au gasit un compresor electric de 2000W si 0,23bari care a fost montat in Honda Civic Vti. Inainte de montarea compresorului au efectuat urmatoarele modificari: - sistemul de evacuare schimbat cu unul sport, cu mentinerea catalizatorului - reglare electronica motor , stoc 160CP si 150Nm --> chiptuning 192CP si 170Nm Datorita spatiului necesar pentru compresorul electric a fost nevoie de demontarea cutiei de filtrare, motorul primind aerul prin filtru direct. A fost necesara si indepartarea cutiei de rezonanta, care a redus puterea la 187CP. Pentru montarea compresorului s-au ivit doua posibilitati. Prima ca motorul sa primeasca aerul printr-un tub in forma de Y, in situatia de baza direct din mediu, in sarcina de la compresor. A doua ca motorul sa primeasca numai prin intermediul compresorului. Au ales a doua varianta pe motive de spatiu si efect mai rapid a compresorului. In acest caz intervine si o pierdere de putere de 5CP necesar pentru rotirea paletilor compresorului, cand compresorul nu functioneaza este o piedica in calea aerului, compresorul nefunctionand permanent. Compresorul electric necesita 200A, nu este posibila functionarea continua. ATC a montat un contactor principal pe bordul masinii, si un alt contactor la pedala de acceleratie care la apasarea completa a pedalei porneste compresorul. Astfel compresorul "incarca" aerul si concomitent electronica comanda mai mult combustibil. Pentru necesarul de putere electrica in portbagaj au fost montate 2 acumulatoare, si generatorul schimbat la 70A. In cazul utilizarii intensive a compresorului electric generatorul reuseste sa incarce complet acumulatoarele. Puterea maxima a urcat la 210CP si 210Nm. La utilizare intensiva datorita descarcarii acumulatoarelor puterea scade cu 5CP si 5Nm. Cresterea se observa pe toata plaja de turatii, in special la turatii joase si medii. Efectul cel mai concludent sunt valorile superioare la reprize: ...........................Fara compresor Cu compresor 60 - 100kmph............13s.....................8,5s 80 - 100kmph..............8s......................5s 100 -120kmph............10s.....................6s Datorita compresiei "moale" nu suprasolicita motorul, nu scade durata de functionare. La revanzare poate fi scos din masina. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 11th May 2024 - 03:37 PM |