Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
This topic is about Electric Supercharger, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
Electric Supercharger, tuning la motor aspirat |
Feb 8 2009, 05:28 PM
Post
#1
|
|
Subaru Anti-Hero Group: Moderator Posts: 5.323 Joined: 13-May 04 From: F 1 World Member No.: 25.368 |
http://cgi.ebay.co.uk/Super-Power-Booster-...1742.m153.l1262 http://www.force-flow.com/ http://www.yourhotcar.com/product/list/200.../Superchargers/ http://www.turbomagazine.com/tech/0406tur_...rger/index.html Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" QUOTE # Produces 15 - 25 horsepower increase. # Generates 250CFM of forced air. Increase fuel economy, average gains of 10% 60 amp axial-flow compressor that blasts out 3.0 lbs. of thrust at 800cfm! Discutia, purtata in contradictoriu, se desfasoara in sumar asa: eu le spun ca nu merge, sugerindu-le de la bun inceput ce pot face in schimb, aducind linkuri la alte forumuri Subaru sau de specialitate, la altii care au testat, inclusiv dovezi despre cit boost (16 psi) ar fi nevoie pentru cresterile de putere vizate de ei. Ei pun alte linkuri la produse similare si imi sugereaza ca nu cunosc problema - tuning la masinile NA - respectiv ca nu ii intereseaza ce se face la o masina turbo si refuza sa faca mici teste care sa demonstreze efectul unui consumator in plus. http://masini.ro/forum/content-page/21006/...spirat/page/80/ Intrebarea mea este: voi credeti ca asemenea piese functioneaza ? DA sau NU. Explicati in scris. si va rog...explicati-mi si mie de unde asemenea frica la schimbatul filtrului de aer ? Citez 2 persoane diferite. QUOTE Uite explicatia: 1. la noi in Romania inclusiv in zonele urbane e mult praf (infrastructura precara) 2. daca filtrul se incarca mai rapid peste limita normala de filtrare intra mai putin aer => putere mai redusa 3. curatand mai frecvent sansa ca sa intre praf va creste Si poate tocmai asta e ideea, sa incercam sa nu mai schimbam filtrele de aer, ca vom lungi viata motoarelor. Ce conteaza un pic de carburant in plus, daca motorul va toarce ca un motanel la 300.000km cu filtrul schimbat la prima revizie din viata lui? Multumesc. -------------------- Schumi drive it like you stole it !
2005 Subaru Legacy GT ; 2009 Subaru Forester XP ; 2014 Jeep Grand Cherokee |
|
|
Feb 10 2009, 09:03 AM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.818 Joined: 30-September 08 From: Odorheiu Secuiesc Member No.: 118.083 |
Nici o problema. Eu - AICI - in discutia asta despre electric supercharger - nu mai am ce explica si nu ma voi mai implica. Da banii pe ele; monteaza 4 in linie - si vei avea puteri nebanuite. In fond, chiar tu (sau altul a spus-o): si voi trebuie sa invatati din greseli. Go ahead. Do it. More power to you. Dupa ce instalezi, doresc cel putin 2 din urmatoarele 1) dyno teste 2) data logging 3) timpii pe sfertul de mila Faptul ca "butt dyno" (adica simti tu ca trage mai bine) indica o crestere de putere, nu ma va convinge si nu va convinge pe nimeni. Daca ai alte intrebari pt mine, decit despre eslectric supercharger - te ajut cu cea mai mare placere. Dar cu subiectul asta am terminat. Domnule f1anatic, totusi de ce ai reluat tema cu Superchargerul ? Pe forumul Subaru aici pe site, sint citiva amatori de crescut puterea la masinile lor Subaru. Ei spera ceva intre 20-30 de cai sau 20% crestere de putere de la un asemenea "feon" racordat la instalatia electrica a masinii si introdus pe traiectul conductei de admisie a aerului in motor. Conform acestor producatori, se va introduce 1-2 psi in "sistem" Pentru informare obiectiva era mai bine sa citezi ce au scris respectivii si sa nu postezi afirmatii care nu au fost spuse. Nu cumva ? Un compresor electric consumand curent electric ar trebui sa ajute motorul sa obtina mai mult aer. Mai mult aer + mai mult combustibil = putere mai mare. Cu cat ? Asta e intrebarea la care cautam un raspuns. Eu nu am afirmat nicaieri ca un "feon" e un lucru bun, sau mai bun ca alte solutii. Ei promit un maxim de 20CP. Eu daca obtin intre 10-15CP voi fi multumit. Mai ales datorita faptului ca beneficiez de aceasta la turatii mici si medii, exact unde am nevoie. Daca voi umbla la sistemul de evacuare inca nu stiu. ECU reflash cu ECUTEK intra in calcule. Cat despre partea cu "nu va avea efect", "vreau teste dyno", la cata fizica stiu, sunt convins ca s-ar obtine o crestere de putere sesizabila, si, mai mult ca sigur un cuplu mult mai bun la turatii mici. Bineinteles, nu de nivel competitional, nu de circuit, ci doar un fel de "shot"-uri de protoxid de azot. Daca merita? Nu stiu. Poate. De-asta se cheama forum, sa dezbatem. Dar nu inteleg de ce te legi numai de Mimousa? Cand am dat foarte multe exemple, printre care si turbine dezvoltate de 26 de ani, si care sunt mai puternice decat turbo-urile puse pe evacuare. Am incercat sa discutam avantaje si dezavantaje legate de un compresor electric. Mimousa - se pare intr-adevar ca e un bull-shit. Dar sunt firme care fac compresoare electrice bune, cred eu. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 10th May 2024 - 02:00 AM |