scuter vs moto 125, si chinezarii vs japonezarii |
This topic is about scuter vs moto 125, the author, , wrote about: ... To read more just scroll down
scuter vs moto 125, si chinezarii vs japonezarii |
Nov 16 2008, 11:08 AM
Post
#1
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 13.667 Joined: 30-June 04 From: Europa Member No.: 28.666 |
Autobuzul e o varianta, insa are un traseu imbarligat, face cam prea mult pentru gustul meu. Daca ar fi avut un traseu direct era o varianta. Asa ca solutia ar fi dupa mine trecerea la 2 roti. Bicicleta, in zilele frumoase si in care ma voi incumeta sa urc panta la intoarcere, si scuter sau moto in celelalte. Problema e ca nu ma pricep, si nici nu am permis, din motivul asta trebuie sa ma limitez la 125cm3. Am vazut ca unele scutere au transmisie cu curea, altele nu. Ce inseamna intretinerea la o asemenea dracovenie? Merita sa iau o honda cu 5000 euroi sau ajunge o chinezarie cu 1300? (garantia e aceeasi). La ce sa ma uit ca sa fac o alegere inteligenta? La un scuter vad avantajul ca e mai usor, mai mic, mai usor de pilotat si deci mai agil in trafic dens. La moto vad avantajul ca e mai cool, si ca e o experienta, poate intr-un viitor oarecare voi face scoala si voi lua permis moto. Pana acum nu am condus decat o Mobra si un Minsk de vreo doua ori, acum 100 ani... Deci? Ceva sfaturi? PS In materie de casti exista marci mai bune decat altele? Aici nu vreau sa imi asum riscuri. Din cate am inteles, trebuiesc excluse din start sh-urile la casti. -------------------- Scuter 108cc... benzina, automat
|
|
|
Nov 27 2008, 11:54 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.067 Joined: 1-August 05 From: Bucuresti Member No.: 52.371 |
Habar nu aveam că se mai discută ceva și pe aici și uite ce văd. JK pe două roți.
Probabil că l-ai și cumpărat până acum, dar în caz că nu, iată câteva sfaturi: 1. Cumpără 2T, nu 4T, din motive de zvâc și de întreținere. Cu alte cuvinte un 2T se înfige mai bine și nu necesită schimbarea uleiului ca la patru timpi. Deci costuri și timp în plus. Sau în minus. Depinde din ce unghi privești. La mai toate 2T amestecul benzină+ulei se face automat (Honda Dio a mea e din 1999 și știe să facă asta). Pui benzină în rezervorul de benzină și ulei în rezervorul de ulei, restul îl face motoreta. 2. Dacă soția / amanta / copilul nu ține musai să meargă pe motoretă cu tine, atunci cumpără-ți ceva mic, de o persoană. Te ajută să te strecori în trafic mai bine. Un maxi scuter e mai elegant, mai confortabil, mai rapid, însă e și mai lung și mai greu de manevrat printre mașinile oprite. 3. Eu am făcut cu al meu 1.500 km în vara asta prin București și am schimbat doar bateria (asta pentru că era foarte veche. cost, 15 euro). Și e din 1999. Aaa, la cam 800-1.000 de kilometri papă un litru de ulei. Deci i-am pus ulei de două ori. Cel de la care l-am cumpărat spunea că i-a schimbat cureaua de transmisie, rolele acesteia și anvelopa spate. Cost, 40 de euro cu tot cu manoperă spunea el. Acum o să-l duc la țară că e cam frig să mai merg cu el. La primăvară probabil o să-i schimb sau curăț bujia și o să-i reglez frânele. Cred că va fi nevoie să și schimb ferodourile că se simte o oarecare slăbire a frânelor. De asemenea e nevoie de cauciuc nou pe față. Legat de depozitare... Acasă stă în fața blocului, în Rahova. Pentru colegii de peste hotare care nu știu ce înseamnă asta, pot să le spun că unul dintre cartierele rău famate, dar a rămas doar cu faima proastă și atât. Nu mi-a tăiat nimeni șaua, nu mi-a furat oglinzi. În schimb, după trei luni de non-evenimente, mi-am găsit legătoarea forțată. Nu au reușit s-o taie, în schimb au furat banca pe care stăteau pensionarii în fața blocului. Apropos de furturi, la câteva străzi distanță niște nene cu un break Dacia din 1980 furau dale din alea din BCA de pavat străzi... În fine... dacă ești atent și-l ancorezi bine, nu ți-l fură nimeni. La serviciu îl țin în parcarea în care nu există locuri pentru așa ceva. Părerea mea: 50 cmc, 2T, SH, de o persoană. Al meu m-a costat 55o de euro. Uite și un link informativ mai mult despre poze și despre prețuri din Ro. Dacă îl considerați reclamă puteți să-l ștergeți. S-a inventat search-ul pe google This post has been edited by mike.omega: Nov 28 2008, 09:48 AM -------------------- Opel Astra Classic, Gri Metalizat, 1.6 twinport 103 cai
ex Opel Astra Classic 1.4 twinport, 90 cai + GPL |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 29th April 2024 - 06:23 AM |