Concursul de pronosticuri - editia Singapore 2008 |
This topic is about Concursul de pronosticuri - editia Singapore 2008, the author, Alex-F1, wrote about: Night time is the right time... /ninja.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":ninja:" border="0" alt="ninja.gif" /> ....am ajuns s-o vedem si pe a ... To read more just scroll down
Concursul de pronosticuri - editia Singapore 2008 |
Sep 22 2008, 07:10 PM
Post
#1
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Sep 22 2008, 08:41 PM
Post
#2
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
hmm, se pare ca iar a picat pe mine chestia cu intrebarea, si zau daca mai am imaginatie. sa-ncerc asa: care o sa fie numarul maxim de faruri pe care... nu. lasa. altceva. cine va trece primul linia de start / finish, dar nu prin pits, la inceputul turului 19?
alex: night time o fi right time for you, dar pentru mine cursa pica tot la 5 dimineata... -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 26 2008, 04:59 PM
Post
#3
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
ba, cep ... e porcaria asta de circuit??... ingust, prafuit, alunecos (si nici n-au supporting races ca sa mai puna un pic de cauciuc pe asfalt), numa linii de marcaj peste tot... e o portiune care arata de parca ar trece printr-un garaj, sau printr-un depozit. daca iara ploua, cum ziceau acu 2-3 zile, iara iese un bambilici. sper sa fi ok toata lumea. ca idee de circuit de noapte a iesit misto, lumina e buna, unele echipe s-au pregatit si suplimentar, speedtv transmite in hd, dar ma tem ca o sa lipseasca taman spectacolul ala numit cursa.
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 26 2008, 05:34 PM
Post
#4
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
LE... de abia acum am vazut si eu diferenta de fus orar...valeleu, o sa doarma pe ei in calificari... This post has been edited by oana87995: Sep 26 2008, 05:37 PM -------------------- |
|
|
Sep 26 2008, 07:08 PM
Post
#5
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
de ce ies atatea scantei din masini? cred ca tu l-ai vazut pe bourdais cu scinteile dupa el. la un moment dat au dat niste transmisii radio intre el si echipa, in care se plingea ca n-are aderenta pe fata si ca masina pare prea inalta, si banui ca l-au coborit sa vada cum e asa. scinteile nu ies din masina, ci din placa aia de lemn care e sub shasiu, si care freaca de asfalt din cauza denivelarilor. e strada din oras, na... ma ingrozeste circuitul asta. iesirea din pits e marcata foarte scurt, si pune masinile la viteza foarte mica exact in apex-ul primului viraj dupa linia dreapta de start. fara nici o protectie in fata celor care vin cu viteza. seabass se plingea ca si intrarea in pits e facuta prost, din cite ma prind eu e tot ceva de genul ca daca vrei sa intri tre sa frinezi puternic fix pe apex. iar daca ploua, nu stiu zau cum o sa fie cu chestia aia, ba sub pod, ba sub ceru liber, ba sub autostrada, ba sub ceru liber, ba in depozitu ala sau ce dracu e, ba sub ceru liber... o fi aratind singapore frumos si flashy, dar vorbim de masini de formula 1, nu de campionaul de karting al sectorului 4... This post has been edited by 20krpm: Sep 26 2008, 07:09 PM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 26 2008, 07:49 PM
Post
#6
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
normal ca nu ies scantei din masina, dar nu trebuia sa citesti si tu mot a mot... totusi cred ca nu doar de la bordais ieseau scantei, parca am mai vazut la cineva... un red bull daca nu ma insel, ca de asta mi s-a si parut ciudat... atatea scantei m-am mai vazut de la senna incoace:)
daca ploua clar va fi haos, dar nu cred ca asta e o noutate in f1... plus ca nu e singurul circuit care are zone acoperite... ca are multe, asta e altceva... dar sunt si foarte scurte... -------------------- |
|
|
Sep 26 2008, 08:27 PM
Post
#7
|
|
THE GODFATHER Group: Membri Posts: 3.845 Joined: 8-August 04 From: Timisoara Member No.: 30.528 |
Scanteile pot fi din cauza ca pe acest circuit echipele folosesc un downforce chiar mai mare ca la Monte Carlo, suspensii moi, deci la viteza masina va fi puternic presata spre sol, iar toate astea corelate cu denivelarile "care este", dau acel frumos foc de artificii din spatele masinilor! Oana a zis ca nu se pricepe prea tare la tehnica, dar daca i se explica bine, pricepe orice.....nah sper ca io am explicat bine.... Daca va ploua, va fi crunt.....deci io sper sa fie uscat, ca nu vreau sa vad accidente periculoase....
-------------------- VW Passat 1.9 TDI sedan 155 CP / 378 Nm pe dyno
>>> RACING IS IN MY BLOOD <<< (dar nu cu Passat-ul) "Cei cu adevarat cunoscatori, nu vor putea uita faptul ca, masinile bune, fiabile si mai ales corecte fata de client, la banii platiti pt. ele, nu se mai fac din 2004 la 95% din brandurile lumii" (by DORU, 2009) |
|
|
Sep 27 2008, 04:34 AM
Post
#8
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
ma, nush ce sa zic. mclaren-urile par ca merg mai bine pe vreme mai racoroasa. (sau numa pe ploaie merg mai bine oare? ca in ultimele etape racoare si ploaie a fost totuna.) cea mai multa experienta in genu asta de curse, pe strazi de oras cu cocoloashe, ar trebui teoretic sa o aiba bourdais, da atita se plinge omu ala toata ziua ca mi-am cam pierdut increderea in el. cant he man up and drive the car that he friggin gets?... mi-e groaza de accidente - si de chestia ca accidentele o sa scoata masini din cursa, si de accidente care aduc safety car-ul pe circuit. (la chestia asta cu safety car-u intrebati-l pe azazel, ca el stie sigur ce si cum.) pe urma ma gindesc ca in boxe se pot intimpla o multime de lucruri... e noapte, mai intuneric din loc in loc, e vorba si de bioritmurile mecanicilor.
daca e sa consider ca valencia se mai intimpla odata, si deci in ciuda tuturor probabilitatilor de accidente n-o sa se intimple mai nimic serios, ar trebui sa fie cam asa: 1. HAM 2. MAS 3. KUB 4. RAI 5. ALO 6. TRU 7. VET 8. GLO ce nu-mi place sa bag pronosticuri asa, labile... pole: MAS fast: VET finish: 16 p1/lap19: (ba ce intrebare am pus, nici io nu stiu ce sa raspund la ea...) HAM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 27 2008, 09:17 AM
Post
#9
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
1 massa
2 alonso 3 hamilton 4 rosberg 5 kubica 6 kovalainen 7 raikkonen 8 heidfeld pole - hamilton fast - kimi finish - 15 q - massa -------------------- |
|
|
Sep 27 2008, 10:27 AM
Post
#10
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.204 Joined: 19-September 02 From: Bucuresti Member No.: 6.478 |
Chiar nu mai stiu ce pronosticuri sa fac.
Sper totusi sa-i avantajeze pe cei de la Ferrari cursa asta. So: 1. Rai 2. Massa 3. Ham 4. Hei 5. Alo 6.Kub 7. Kov 8. Vettel pleaca din pole: massa fastest lap: rai termina: 18 raspuns: Rai -------------------- Opel Astra F 1.6 75 CP (Das Auto), VW New Beetle 1.4 75 CP
|
|
|
Sep 28 2008, 08:35 PM
Post
#11
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
de ce ma temeam, aia s-a-ntimplat: n-am vazut prea multa cursa azi, dar damn! arata fain
-------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 29 2008, 10:13 AM
Post
#12
|
|
specialist Group: Membri Posts: 1.659 Joined: 7-January 08 From: Bucuresti Member No.: 115.994 |
S-a facut intr-un fel dreptate prin cursa de ieri. I-au ajuns pomenile pe cei de la Ferrari.
-------------------- |
|
|
Sep 30 2008, 12:06 PM
Post
#13
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
mi-au mai trecut nervii, asa ca ma chinui sa comentez putin cursa, care a fost un cosmar... daca va vine sa credeti, si sa faceti bine sa notati in calendar ziua asta, a fost ptr prima data cand m-am bucurat ca alonso a castigat o cursa... oricum, ce se putea intampla mai rau deja se intamplase la ferrari, asa ca o victorie a lui hamilton nu ar fi fost decat un bonus...
ferrari au nevoie ca cineva sa vina sa faca ordine acolo, ca pana acum au cam mers din inertie... totusi, decaderea asta mi se pare cam brusca... ce draq se intampla la boxe? de ce ferrari insista sa mearga pe sistemul ala de avertizare la pit stop, atata timp cat s-a vazut ca da buleala? probabil ca trebuia sa se intample o chestie de genul asta ca sa le vina mintea la cap, ca ce s-a intamplat in valencia nu era de ajuns... ce frumos a evitat coulthard plecarea cu furtunul dupa el cand i-a picat lollipop-ul in cap si ce urat au decurs lucrurile la ferrari, fara lollipop... interesant e ca le-a intrat morcovul, in sfarsit, iar la a doua oprire a lui kimi au renuntat la butonul verde... sa vedem pana cand... sambata chiar i-am spus unui prieten ca alonso si rosberg vor fi pe podium, dar mi s-a parut totusi imposibil sa se intample asta... oricum, ma bucur enorm ptr rosberg, care a reusit sa stea in fata chiar si dupa o penalizare... e adevarat ca SC e cel care decide soarta unei curse, dar au mai fost si altii in fata si nu au reusit sa stea acolo... cat despre alonso, ma distreaza ipotezele ce se vehiculeaza acum, cum ca accidentul lui piquet ar fi fost programat... imposibil... nimeni nu avea cum sa stie cum ar fi decurs lucrurile sub SC... dar na, fiecare cu imaginatia lui.... despre massa, inca mai sper ca va deveni campion, iar daca va pierde, echipa l-a ajutat foarte mult sa se intample asta... This post has been edited by oana87995: Sep 30 2008, 12:07 PM -------------------- |
|
|
Sep 30 2008, 01:52 PM
Post
#14
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
mi-au mai trecut nervii [...] a fost ptr prima data cand m-am bucurat ca alonso a castigat o cursa... La fel si eu pana aici. cat despre alonso, ma distreaza ipotezele ce se vehiculeaza acum, cum ca accidentul lui piquet ar fi fost programat... imposibil... Statea mintea mea si gandea acelasi lucru, apoi mi-a revenit gandirea logica si am ras putin de ea. Cel mai mult si cel mai mult m-am enervat ca am vazut cursa pe internet pe un post americanesc si odata cu intrarile la pit-uri a inceput si reclama si m-am trezit cu Massa ultimul si Raikkonen tot pe acolo de habar n-aveam ce s-a intamplat (am vazut doar reluarea cu pit-ul lui Massa si Raikkonen in fundul lui). Incep sa-l apreciez pe Alonso din ce in ce mai mult, in ciuda faptului ca sezoanele trecute il consideram persona non grata; nu pentru ca reuseste sa castige ci pentru ca reuseste sa castige cu masina aia adoptand niste strategii indraznete si de multe ori foarte productive; de la MS nu prea am mai vazut asa ceva. Raikkonen a dat iar o lectie de cum se merge repede, Hamilton nu stiu cum a reusit sa ajunga pe acolo pe sus (am vb la telefon cateva minute bune+reclama) si apoi am fost martorii altei lectii despre cum se renunta la lupta pentru titlu: te zgarii de perete. Daca am inteles macar o parte din felul de a fi al lui Alonso nu cred ca poate sta 2 ani de zile fara sa se lupte pentru titlu; e clar ca Raikkonen a renuntat la trofeul acestui an si isi va pregati planul de atac pentru anul viitor; oricare din cei 2 care va castiga titlul (Massa sau Hamilton) va tine ca la anul sa si-l apere; Kubica este capabil de surprize placute; Vettel, dupa ce ne-a aratat talentul, poate sa faca fata si stresului, sa vedem ce reuseste cu o motorizare pe masura; Toyota, dupa 4 mld de euroi, arata o crestere de forma - deci campionatul de anul viitor are toate ingredientele de a fi fooooarte interesant. -------------------- |
|
|
Sep 30 2008, 05:06 PM
Post
#15
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
de ce ma, ca alonso e bun ca sofer. ca are gura spurcata si ca e nesuferit e cu totul alta chestie. iar sezonul asta, cum masina si-asa n-a avut, numa strategia a fost de el. a tot riscat schimbari si alimentari care mai de care mai neobisnuite, doar doar o iesi ceva, si uite ca dupa vreo 5-6 incercari i-a iesit una. e si asta o varianta, si e clar ca nu joci asa ca sa cistigi un campionat, ci numa o cursa doua acolo. asa ca anul asta mai degraba i-as spune high roller decit mare campion.
acu nici 3 saptamini intrebam pe cineva care ar fi probabilitatea ca vettel sa termine campionatul in primii 8. e? e? si daca alonso si cu strategia lui faceau rahatu praf weekendul asta, era tied pe pozitia 7, imediat dupa masinile serioase din f1. si de altfel cred ca e chiar posibil sa termine acolo pina la urma. -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Sep 30 2008, 06:33 PM
Post
#16
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
alonso va termina f probabil campionatul pe pozitia 7 adica imdeiat dupa pilotii cu masini serioase iar asta spune multe despre el. posibil sa termine campionatul cu peste 10 puncte avans fata de pozitia 8.
chiar nu mai stiu ce sa spun de raikkonen. e clar ca omul poate merge repede. o poate face cum nimeni de pe pista nu poate iar dovada este ca are 10 fastest lap-uri din 15 posibile . cate doua mai au heidfeld si kovalainen iar massa are un fastest lap. in malaysia, lui raikkonen ii mai trebuiau 0.039 pt a bate fastest lap-ul lui heidfeld. 4 curse la rand fara puncte a mai avut la sauber in 2001 cand era debutant si cand sistemul de punctaj acorda puncte doar la primii 6 ca altfel ar fi fost 3 curse la rand fara puncte. in 2002 la mclaren a mai avut 4 curse la rand fara puncte si asta nu din cauza sistemului de punctaj. astept anul viitor. -------------------- |
|
|
Sep 30 2008, 08:30 PM
Post
#17
|
|
specialist Group: Moderator Posts: 2.254 Joined: 23-September 06 From: EU Member No.: 87.988 |
sa inteleg ca in sfarsit ti-ai dat seama ca kimi nu o sa iasa campion anul asta? cred ca pana si el renuntase de mult la idee si tu tot inca mai sperai acum nu stiu ce naiba sa mai zic de el, ca degeaba e rapid daca nu si cerebral... a vrut el neaparat sa-l faca pe glock... auzi, cica il astepta sa greseasca... na, ca pana la urma tot el a gresit si in ultima vreme o face de parca ar fi incepator... oricine mai are si perioade proaste, dar parca la el nu se mai termina...
prima reactie pe care am avut-o cand a pupat zidu' a fost: "astuia i-au prelungit ferrari contractul pana-n 2010?" alonso... hm, de acum inainte va straluci in tacere... cred ca cea mai buna alegere pe care ar putea sa o faca e sa ramana la renault... poate, poate, peste multi ani, se va uita bmw la el, ca la alta echipa mai de top oricum nu va ajunge... si uitasem sa precize o treaba... cat mi-a fost mie hamilton de simpatic, a cam inceput sa semene cu alonso pe pista, ceea ce nu prea imi place... sper sa nu sara calul totusi si sa devin rasista This post has been edited by oana87995: Sep 30 2008, 08:31 PM -------------------- |
|
|
Sep 30 2008, 10:15 PM
Post
#18
|
|
TeDeI-st cocalar Group: Membri Posts: 3.956 Joined: 30-May 05 From: Bucuresti (Romania) Member No.: 48.029 |
oana, eu zic ca oricine si-l doreste pe alonso in echipa.
bmw o lalaie cu anuntarea pilotilor insa cred ca heidfeld este in pericol cu toate ca acest tip este ok. asa cum am spus, ma astept ca heidfeld sa adune mai multe puncte in acest an comparativ cu kubica iar daca nu o va face va pierde probabil f aproape. heidfeld nu e un tip sa straluceasca pe cand kubica si alonso sunt. ma astept ca alonso sa ajunga la bmw. chiar nu stiu de ce si-ar prelungi contactul alonso cu renault pt ca e clar ca renault nu e o masina capabila sa castige iar victoria lui alonso este o semintamplare. apropo de conspiratia cu piquet si safety car. in barul in care am vazut cursa era si un australian care, dupa max 3 tururi de la accidentul lui piqueta spus ca ar putea fi o conspiratie. tipul era superbazat pt ca imediat dupa accidentul lui piquet a spus ca alonso si cei de la red bull vvor fi la conducerea cursei imediat. a compilat concluzia asta in max 1 minut cu toate ca in momentul accidentului lui piquet, alonso si cei doi de la red bull erau mai jos de pozitia 15. nu stiu cati dintre noi si-au dat seama la un minut de la accidentul lui piquet ca alonso va fi in pozitia de a castiga cursa. eu nu. This post has been edited by AZAZEL: Sep 30 2008, 10:17 PM -------------------- |
|
|
Sep 30 2008, 11:15 PM
Post
#19
|
|
specialist Group: Membri Posts: 2.278 Joined: 22-February 07 From: in traffic Member No.: 100.009 |
si uitasem sa precize o treaba... cat mi-a fost mie hamilton de simpatic, a cam inceput sa semene cu alonso pe pista, ceea ce nu prea imi place... sper sa nu sara calul totusi si sa devin rasista nu e vorba de rasism. la monza s-a vazut clar chestia asta la hamilton, cind l-a depasit pe glock si l-a scos in exterior pe iarba, si cind l-a depasit pe alonso si a taiat extrem de scurt in fata lui. hamilton incearca sa-si impuna pozitia aia de "cind ma vedeti in retrovizoare ati face bine sa va dati la o parte". vrea sa isi arate dominatia, si sa-si masoare nu zic ce cu ceilalti. si in privinta asta nu seamana cu alonso - schemele lu alonso sint in afara circuitului, nu pe circuit, si d-asta nu pot sa-l sufar. la chestia asta hamilton seamana cu schumacher. apropo, contractul lui alonso e facut de asa natura incit, daca renault ca echipa obtine rezultate nesatisfacatoare, el e liber sa plece fara obligatii. am auzit weekendul asta si ce inseamna, in detaliu, "rezultate nesatisfacatoare" in conditiile contractului respectiv: locul 5 sau mai jos. asa ca inca nu e liber de obligatii. ma-ndoiesc ca alonso are unde sa plece, afara de cazul in care vrea sa forteze o intrare la toyota. la bmw? la felul cum il apreciaza peter sauber si cu mario theissen, nu-l primeste nimeni. la ferrari? nu, desi inca mai consider ca ferrari a facut o mare gresala ca nu l-au luat. la mclaren? nu. (uite-asa, nu. d-aia.) la red bull? nu cred ca i-ar conveni lui, pentru ca red bull platesc putin, si-ar merge tot cu motor renault si cu sasiu mai prost. asa ca in conditiile actuale mai bine sta unde e, ca nu prea e cost effective sa ii puna pe toyota sa le plateasca lu trulli sau lu glock, si apoi sa plateasca si la renault ca sa-l bail out. (edit: butcherisem numele lu mario theissen.) This post has been edited by 20krpm: Sep 30 2008, 11:16 PM -------------------- allinol IS EVIL!
2011 Subaru Outback --- 2012 Acura TL |
|
|
Oct 1 2008, 08:06 AM
Post
#20
|
|
Asa?! Group: Membri Posts: 3.821 Joined: 10-January 08 From: Galati Member No.: 116.021 |
20krpm, crede-ma ca niciodata nu am fost partizanul lui Alonso, MS reusea sa eclipseze orice talent insa ma uit la clasa pe care o afiseaza pe circuitele tehnice, la felul cum au evoluat echipele (si McLaren si Renault) cand a alergat pentru ele si chiar este un pilot bun care merita o echipa competitiva; Hamilton este cocos in fata masinilor din echipele mai slabe, cum gaseste pe cineva cu cojones se pierde spre deosebire de Shumi care facea asa cu toata lumea (inclusiv colegii de echipa), probabil ca ar fi pupat vibratoarele la un start de langa MS sau Montoya.
Cred ca singurul lucru pe care l-as regreta in cazul in care ar castiga Massa ar fi faptul ca Alonso ar pierde sansa de a ajunge la Ferarri anul viitor. -------------------- |
|
|
Lo-Fi Version | Time is now: 4th May 2024 - 01:12 PM |